Două pahare de alcool pe zi topesc grăsimile
Două pahare de alcool pe zi topesc grăsimile
• EFICIENT Vinul roşu combate obezitatea, este rezultatul unei cercetări realizate pe un eşantion de 19.000 de voluntare
Femeile care consumă două pahare de vin, bere sau tărie în fiecare zi sunt mai puţin expuse riscului de îngrăşare comparativ cu femeile care nu consumă deloc alcool. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de oamenii de ştiinţă de la Brigham and Women's Hospital din Boston din Statele Unite ale Americii.
Cercetătorii le-au întrebat pe 19.000 de femei americane, care nu aveau probleme legate de greutatea corporală, în vârstă de peste 39 de ani, câte pahare de alcool consumă în fiecare zi şi au monitorizat voluntarele timp de 13 ani.
Din acest eşantion, grupul cel mai important din punct de vedere numeric era alcătuit din femei care nu consumau deloc alcool, respectiv 7.346 de voluntare. Al doilea grup ca mărime - 6.312 femei, reprezentând aproape o treime din totalul voluntarelor - era alcătuit din femei care au declarat că beau echivalentul unei treimi de pahar de vin, bere sau tărie în fiecare zi. În plus, aproximativ 20 la sută dintre subiecţi au declarat că beau echivalentul unui pahar de alcool pe zi, 6 la sută - echivalentul a două pahare şi 3 la sută - echivalentul a mai mult de două pahare de băutură alcoolică.
Paharul de alcool considerat "standard" în Statele Unite ale Americii, indiferent dacă este vorba de un pahar de vin - 150 de mililitri, de bere - 350 de mililitri sau de tărie 43 mililitri alcool 80°, conţine aceeaşi cantitate de alcool - 14 grame.
În perioada monitorizării, femeile care nu consumau deloc alcool au fost cele care s-au îngrăşat cel mai mult, iar cele care consumau echivalentul a două pahare pe zi au rezistat cel mai bine fenomenului de luare în greutate.
Băutura cea mai eficientă împotriva kilogramelor suplimentare s-a dovedit a fi vinul roşu, însă toate tipurile de alcool consumate, inclusiv vinul alb, berea sau băuturile spirtoase, au condus la apariţia aceleiaşi "legături invers proporţionale între consumul de alcool şi riscul de a deveni supraponderal sau obez", afirmă autorii acestui studiu. Oamenii de ştiinţă au evitat, însă, să recomande consumul de alcool, fie şi în cantităţi moderate, ca mijloc de luptă împotriva obezităţii, din cauza problemelor medicale şi psiho-sociologice asociate cu alcoolul.
Intră în comunitatea Facebook Gândul, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
















12 Comentarii [+] Adauga un comentariu
doua pahare de alcool pe zi sunt aducatoare de dependenta, nu de topit grasimi. Daca vreti sa va pastrati echilibrul caloric si greutatea, mergeti pe jos, e suficient si va ramane si musculatura tonifiata. Nu mai creati motive artificiale pentru consumul de alcool.
Cat de nerusinati puteti fi !! . Cand a-ti afisat minciuna aceasta cum se face ca nu postati un om in 4 labe? Doua pahare de bere, vin sau tarie este acelasi lucru pentru niste tampiti ca si voi .
madalino,schimba macazu cat mai ai timp.apuca-te de agricultura, zootehnie,daca vrei sa devii cineva. cu asa articol,e clar ca-ti faci rau si tie si celorlalti. sau daca nu,bea in continuare cate 2 pahare pe zi; dar te pierzi de tot.pa.
dopamina, bat-o vina. Cine bea alcool, are dopamina si se relaxeaza. Cele care mananca prea mult obtin cam aceeasi stare placuta, dar din mancare. Daca oamenii ar sti ca miscarea in ritm vioi , alergarea usoara , un sport de echipa practicat cu prietenii, toate produc endorfine ! care-s si mai si, ca-s opioide.
La barbati nu e valabil? Sau e mai mare cantitatea necesara?
probabil un studiu platit de producatorii de alcool ...
nush cat adevar este in ce se spune in articol dar pe organismul meu am obs ca daca beau un pahar - nu doua- de vin sau bere.. ph-ul devine acid.. stomacul reactioneaza la modul ca tre sa mananc paine porajita sa compensez.. deci mananc mai mult decat daca nu as fi baut paharul de vin sau bere.. poate altii au ph-ul fara probleme dar eu asa patesc; inr est e ok.. mai ale s ca bea f multa cafea
alcoolul "topeste" grasimile ?!? total fals. ficatul sintetizeaza grasimi din alcool. intrebati un medic inainte sa scrieti !
Va spun din experienta ca alcoolul ingrasa.Eu, nu sunt mare amator de vin, dar, in fiecare wechend,de sambata pana duminica seara, beau vin ca am din productie proprie.Urmare? m-am ingrasat ajungand la 115 kg, si acum nu stiu cum sa slabesc.Incepand cu Postul Pastelui nu mai consum vin.Si, am mancat mai putin.Rezultatul?Colacelul de la burtica a inceput sa scada si ma simt mai bine.Asa ca, atentie! alcoolul, indiferent de cantitatea consumata, ingrasa.
Nu mai prostiti oamenii: alcoolul da dependenta si ingrasa! Alergatul arde grasimile!