Află aici răspunsurile corecte din punct de vedere ştiinţific

Postat la: 28.07.2010 15:00 Ultima actualizare: 30.07.2010 21:45

1) Antibioticele distrug atât viruşii, cât şi bacteriile (FALS)!

2) Genele tatălui sunt cele care determină dacă copilul va fi o fată sau un băiat (ADEVĂRAT)!

3) Laserele funcţionează prin concentrarea undelor sonore (FALS)!

4) Toată radioactivitatea provine din activităţi umane (FALS)!

5) Laptele radioactiv devine sigur pentru consum prin fierberea sa (FALS)!

6) Primele fiinţe umane au trăit în aceeaşi perioadă cu dinozaurii (FALS)!

7) Electronii sunt mai mici decât atomii (ADEVĂRAT)!

8) Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale (ADEVĂRAT)!

9) Pământului îi trebuie o lună să înconjoare soarele (FALS)!

10) Soarele se învârte în jurul Pământului (FALS)?

11) Centrul Pământului este foarte fierbinte (ADEVĂRAT)!

12) Continentele pe care trăim se mişcă de milioane de ani şi vor continua să se mişte şi în viitor (ADEVĂRAT)!

13) Oxigenul pe care îl respirăm provine de la plante (ADEVĂRAT)!

Intră în comunitatea Facebook Gândul, locul unde ziarul vorbeşte cu tine


 

 

Urmareste Gandul.info prin:
facebook
twitter
RSS  | mobil

231 Comentarii [+] Adauga un comentariu

#1 kpax 30.07.2010 21:42

lipseste raspunsul la intrebarea 10

 
#2 Remus 30.07.2010 21:52

Nu cred ca numai 1% raspund la toate corect, poate daca luam din cercul otv sau altor telespectatori ai genului

 
#3 cornelius 30.07.2010 22:01

de ce e adevarat ca oamenii se trag din animale stravechi?eu sunt convins ca omul este creatia lui dumnezeu.animalele nu au suflet ci doar suflare de viata

 
#4 TITI 30.07.2010 22:03

raspunsul la intrebarea 8-este un raspuns fals .Poate tu te tragi din animale , mai reflecteaza

 
#5 gabitzu73 30.07.2010 22:09

A reflectat Darwin (daca intelegi ce vreau sa spun!)

 
#6 popa 30.07.2010 22:22

@TITI
exact !....8 este un raspuns fals!....cei care nu cred asta sunt niste ignoranti... ca sa nu mai zic de aia care nu cred in Mos Craciuni
Iadul ii Paste pe toti

 
#7 Cosmin 30.07.2010 22:22

6) Primele fiinţe umane au trăit în aceeaşi perioadă cu dinozaurii (FALS)!
8) Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale (ADEVĂRAT)!
12) Continentele pe care trăim se mişcă de milioane de ani şi vor continua să se mişte şi în viitor (ADEVĂRAT)!

Răspunsurile la aceste întrebări nu sunt demonstrate științific, adică experimental. Sunt ipoteze, teorii care sunt înglobate într-o filozofie de viață care să-l exclude pe Dumnezeu din ecuație, e de fapt o altă credință care se propovăduiește și prin acțiuni de genul acesta.

Citește: http://www.adevarul.ro/scoala_educatie/facultate/Batalie_academica-_Dumnezeu_ia_puncte_in_fata_maimutei_0_284372115.html și http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/Profesori_de_renume_din_America-executati-_pentru_ca_s-au_opus_teoriei_lui_Darwin-_Ce_se_intampla_in_Romania_-_Timisoara_0_280171983.html

 
#8 patriotul 30.07.2010 22:34

Omul a fost creat de Dumnezeu asa cum este si astazi adica om nu a evoluat.O musca va ramne la fel si peste doua miliarde de ani.

 
#9 popa 30.07.2010 22:39

@patriotul
corect!...romanul tot prost va ramane si peste 9 mld de ani

 
#10 Romanasul 30.07.2010 22:46

Oxigenul nu e produs de plante ci plantele elibereaza oxigen cand consuma bioxid de carbon. Oxigenul originar a provenit de la niste bacterii care au descompus compusii oxidati eliberand oxigen.

 
#11 Prostu' familiei 30.07.2010 23:00

Oxigenul pe care il respiram provine dintr-o stea.

 
#12 mirceasca 30.07.2010 23:08

As fi curios sa stiu cati au raspuns "corect" la ultima afirmatie. Si as mai dori sa stiu cine a facut chestionarul. Pentru a-l scuipa intre ochi!

 
#13 CRESTIN 30.07.2010 23:49

PE OM L-A FACUT DUMNEZEU DUPA CHIPUL SI ASEMANAREA SA, ASA NE SPUNE SINGURA DOVADA CARE ESTE TOTODATA SI ADEVARATA, ADICA BIBLIA.
CINE CREDE CA SE TRAGE DIN MAIMUTZA, INSEAMNA CA SI GANDESTE CA O MAIMUTZA, DACA A AJUNS SA SCOATA ASTFEL DE ABERATII PE *. ABERATII ”IMPORTATE” DE LA PAGANII FALSEI STIINTEI CARE NU VOR ALTCEVA DECAT SA PIARDA PE CEI MANTUITI SAU SA NU APUCE SI ALTII PE DRUMUL MANTUIRII.
SLAVA LUI DUMNEZEU SI LUI IISUS CHRISTOS IN VECII VECILOR. AMIN.

 
#14 karadeniz 31.07.2010 00:00

La cata incultura, prostie si rautate se observa la unii oameni, si sunt foarte multi, este o blasfemie sa spui ca omul a fost creat de Dumnezeu, dupa chipul si asemanarea Lui.

 
#15 Mos Craciun 31.07.2010 00:05

Fiecare e liber sa creada cum vrea. Nu s-a demonstrat ca Dumnezeu ne-a creeat asa cum nu s-a demonstrat ca Darwin avea dreptate. Biblia este o carte scrisa de OAMENI ! Interpretari sunt cu miile !!! Multi oameni de stiinta au scris ( incercat sa demonstreze ) ca avem in comun foarte multe cu maimutele si ca ..acestea sunt Stramosii nostrii. SO ! Care e adevarul de fapt? il aflam pana murim ? o sa murim cu totii ..asta e o certitudine la un moment dat.. e cel mai infricosatori moment la care ne putem gandi nu ? dar asta e un lucru demonstrat... GANDESTE-te cititorule...

 
#16 mlm 31.07.2010 00:17

Aveam dubii in legatura cu oxigenul pe care il respiram( O2) si m-am documentat. Intr-adevar,acest oxigen se obtine din apa prin fotosinteza si este produs de plante.

 
#17 @karadeniz 31.07.2010 00:31

@karadeniz
Sefule. CITESTE BIBLIA SI APOI SA SCOTI ABERATII DIN *. OMUL A FOST CREAT DUPA CHIPUL SI ASEMANAREA LUI DUMNEZEU, PENTRU CA ASA NE SPUNE BIBLIA SI NOI CRESTINII CREDEM ASTA. SI IISUS CHRISTOS, FIUL LUI DUMNEZEU, A LUAT CHIP DE OM CA SA CORECTEZE OMUL DE LA FAPTELE LUI CACI CANDVA SI OMUL ERA FARA DE PACAT.
DOMNUL SA-TI LUMINEZE INIMA, MINTEA SI SUFLETUL.
CU DRAG, UN BIET CRESTIN CARE TE IUBESTE.

 
#18 Flavius 31.07.2010 00:34

Cum poti sa spui ca oxigenul e produs de plante? Ce manelist a propus chestionarul? Plantele doar elibereaza oxigenul din apa si CO2 ( o parte din el, cealalta parte e inglobata in zahar). Oxigenul a fost produs acum mult mult timp...D-zeu stie cum.

I: Primele fiinţe umane au trăit în aceeaşi perioadă cu dinozaurii.
R:Crocodilii sunt tehnic tot dinozauri.

 
#19 O2 31.07.2010 00:43

Oxygen in the form of O2 is produced from water by cyanobacteria, algae and plants during photosynthesis and is used in cellular respiration for all complex life. Oxygen is toxic to obligately anaerobic organisms, which were the dominant form of early life on Earth until O2 began to accumulate in the atmosphere 2.5 billion years ago.(wikipedia)

 
#20 cristi 31.07.2010 00:56

@Cosmin
Raspunsurile la 6, 8 si 12 sunt demonstrate stiintific, ceea ce se face confirmand fie rezultate experimentale fie - mai frecvent - observatii asupra fenomenelor naturale. Noi prin Europa am avut multa vreme o filozofie de viata care l-a inclus pe Dumnezeu in toate ecuatiile, iar rezultatul a fost ca n-am putut intelege nimic pentru ca D-zeu oferea raspunsuri la orice. Timp de 15 secole Europa a fost in intunericul fundamentalist crestin, noroc cu arabii care au reusit sa pastreze ceva din cunostintele antichitatii. Civilizatia europeana a inceput sa domine lumea atunci cand si-a trimis popii la locul lor - adica in biserici - si i-a scos din politica.
Stiinta nu respinge supranaturalul, insa cere argumente, dovezi si demonstratii. Tocmai astea lipsesc creationismului. Nu exista o controversa academica legata de evolutie, pentru ca cealalta parte e irationala. Daca incerci sa prezinti un "perpetuum mobile" care-i doar o iluzie in mediul academic vei fi tratat ca un sarlatan, si acelasi lucru se intampla daca vii cu argumente irationale impotriva unei teorii valide.

 
#21 Vlad 31.07.2010 01:05

Se scrie corect "unul din o sută" sau "unu la sută" și nu "unu din o sută".

 
#22 @Cristi 31.07.2010 01:15

@cristi
Sefule, Nu incerca sa ne arati ca o stiinta lumeasca prosteasca creata tot de Dumnezeu, face mai mult decat Creatorul ei. Ce intelegi tu prin ”s-a demonstrat stiintific”? Ai fost tu acolo printre acei masoni cand au stabilit niste reguli exacte cum sa piarda pe omul mantuit? Ai citit macar odata Biblia ca sa o comentezi negativ? Te rog sufleteste, citeste macar odata Biblia, dar nu in graba, si ai sa vezi ce logica perfecta este in tot ceea ce ne invata Dumnezeu si Iisus Christos.

 
#23 George 31.07.2010 01:18

Desi genele tatalui sint XY jumatate din spermatozoizi dau fete si jumatate baieti ;). Acum 10 de ani putea fi dat un raspuns sigur dar gresit, acum nu.

 
#24 Fifi 31.07.2010 02:01

CAND PASTELE MAMII VOASTRE DE RETHARDATI S-A DEMONSTRAT CA TEORIILE DARWINISTE SUNT ADEVARATE, SCRIITORI DE 2 BANI ANALFABETI ?!??!

...

SI mai luati salariu pt ce faceti..

 
#25 eu_unul 31.07.2010 03:26

Vad ca sunt o gramada de oameni care cred ca e de ajuns in viata sa citesti cartea neagra cu plus pe ea, eu le recomand sa faca lumii un bine si sa isi scurteze suferinta luand un pumn de pastile. Daca ai ajuns la majorat sa crezi ca pamantul are 7000 de ani si ca eva purta discutii filozofice cu sarpele inseamna ca faci umbra pamantului degeaba,

 
#26 dariusul 31.07.2010 08:33

am gresit la 13. mi se pare ciudat sa provina exclusiv de la plante da ma rog:D iar la intrebarea 8.. eram foarte sigur ca raspunsul la intrebare va fi adevarat, desi nu ma regasesc... daca voi va trageti din animale.. treaba voastra, altii au mai auzit de dumnezeu

 
#27 conu' leonida 31.07.2010 08:53

OOOk! Cel mai pertinent comentariu l-a facut tocmai ... "Mos Craciun" ;). In rest comentarii pro/contra crestine ceea ce era de asteptat . E bine ca, cu ocazia asta, am mai dat un search pe google sa ne mai amintim unele chestii :) .
P.S. "cornelius" verifica-ti putin "cutiuta" ; posibil sa se fi atrofiat continutul.

 
#28 IO 31.07.2010 10:04

La intrebarea 8 raspunsul e discutabil. Nimeni nu stie sigur.Poate ne tragem totusi din extraterestri...
De ce sa nu credem in creationism?
Dumnezeul universal a creat tot ce exista , iar oamenii l-au intruchipat dupa mintea lor.Asta nu inseamna ca o entitate suprema care este guvernata de anumite legi universale nu a putut crea totul.Cand spun ENTITATE ma refer la tot ce exista in univers, vazut ca un organism suprem cu o functionare unitara dupa anumite legi pe care noi de-abia incepem sa le descifram.
Nu credeti ca ar fi posibil?

 
#29 tot IO 31.07.2010 10:11

Si inca ceva.Nu sunt de acord cu tipul asta de catalogare in functie de raspunsuri tip grila,
SUNTEM OAMENI, NU ROBOTI CARE SA RASPUNDA CU DA SAU NU.
Se incearca prin sistemul de invatamant in toata lumea, ca oamenii sa devina roboti necreativi. OMUL trebuie sa isi dezvolte capacitatile CREATOARE.
De aceea nu trebuie amestecate adevarurile de circumstanta in teste grila, pentru ca UN GENIU ar fi contrariat, desfiintat, revoltat.

Daca i-ar fi intrebat cineva pe oamenii din vechime daca omul poate zbura ce ar fi spus: ADEVARAT SAU FALS? Timpul a demonstrat ca SE POATE.

Acelasi lucru cu Pamantul si Soarele.V-ar fi ars inchizitia pe rug asa cum astazi niste copii sunt "arsi" la note daca gresesc teste grila pentru ca gandesc mai mult decat dascalii lor.

Si totusi se-nvarte ! (Pamantul)

 
#30 IOn 31.07.2010 10:35

8) Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale (ADEVĂRAT)!
Inca nu s-a demonstrat stiintific acest lucru .
Exista verigi lipsa.
Deci acest raspuns este discutabil.

 
#31 sorin 31.07.2010 10:48

poate voi ati venit din maimuta!!! pe mine m-a creat Dumnezeu :>

 
#32 Flavius 31.07.2010 11:19

Obisnuiti cu stiri de genul "fundamentalistii islamici au facut..." uitam ca si crestinii sunt fundamentalisti. O dovedesc cu prisosinta comentariile de aici

 
#33 popicoo 31.07.2010 11:28

@cornelius
Si fulgerele sunt furia sfantului Ilie.

 
#34 ser 31.07.2010 11:29

ptr.,,8,,de ce nu se transforma si azi speciile de animale in ,,,,,OAMENI,,,,?????????????????'''

 
#35 mda 31.07.2010 11:29

Scrie clar: "din punct de vedere stiintific" nu din punct de vedere religios sau mai stiu eu ce

 
#36 Darius 31.07.2010 11:32

Dumneavoastra vreti sa spuneti ca cei care nu cred in teoria evolutionista ci cred in Dmnezeu,au raspuns gresit?????
Este ca si cim ati intreba,, Exista Dumnezeu? Iar raspunsul corect este NU. Cel care a creat chestionarul acesta este la fel de * ca si cel care a raspuns ca soarele se invarte in jurul pamantului.

 
#37 neanicu86 31.07.2010 11:40

cine produce oxigenul din tuburile pentru scafandrii, pompieri etc. plantele? ma indoiesc. oxigenul simpu (nu in combinatii) este produs si in laboratoare prin diferite reactii chimice.
cat despre dumnezeu.....care e religia adevarata? crestinismul, budhismul, islamismul.... ca toti zic ca a lor e cea adevarata....

 
#38 una 31.07.2010 11:42

@cornelius
intr-adevar e creatia lui D-zeu, dupa ce a creat cerul si pamantul si tot ce locuieste in el a creat omul, asa scrie la biblie, deci e adevarata si teoria evolutionista,

 
#39 8 31.07.2010 11:52

fals ,prostilor

 
#40 mal 31.07.2010 11:56

@sorin
poate pe tine te-a facut Dumnaze, altii au evoluat din maimute, dar pe mine m-au facut parintii mei. intrebarea din chestionar se referea la originea fiintelor umane. prostu' *'.

 
#41 hahaha 31.07.2010 11:57

deci daca ala care a facut testul crede in dinozauri ...na...maine poimaine o sa apara stire ca dumnezeu a fost pe pamanat :)))

 
#42 antipochi 31.07.2010 11:58

@popa
Iar voi cu religia voastra o sa fiti si mai prosti dupa 2 miliarde de ani

 
#43 andrei 31.07.2010 12:01

chestionarul este demonstratia incompetentei acolo unde se cere si se proclama competenta. intrebarea despre provenienta oxigenului pe care il respiram este stupida. unui bolnav i se pune un tub de oxigen care contine cateva planta care produc oxigen?!?!?!?!? :)))

 
#44 grrr 31.07.2010 12:01

@CRESTIN
LOL

 
#45 Pitc 31.07.2010 12:03

Ca sunt multi credinciosi, asta pot sa inteleg. Sunt multe cauze. Dar ca "argumenteaza" agresiv, in loc sa taca, asta ma face sa cred ca Romania nu mai are nicio sansa sa iasa la lumina. Pot sa-i respect pe credinciosii care recunosc ca nu pot da raspunsuri unor probleme simple puse de atei si care spun doar "Cred, pur si simplu". Ceilalti (deloc putini) sunt o calamitate. Scoala putina, obscurantism mult si militant. Asta-i Romania! Tara in care toti elevii au 10 la religie si iau 4 la examenul de matematica, la bacalaureat. "Tara de vrea prost!". E reteta perfecta a inapoierii si dezastrului. In ritmul asta, vom fi Afghanistanul Europei, peste inca 20 de ani.

 
#46 grrr 31.07.2010 12:04

@TITI
Barza aduce copiii - adevarat sau fals?

 
#47 keepsake 31.07.2010 12:05

@cornelius
ba mai scoate capul de pe trinitas si de sub poala popii ca o sa mori si ptr tine inteligenta artificiala tot lucrarea diavolului o sa ramana.mai pune mana pe o carte de biologie sau mai bine spus..mai da pe la scoala si citeste,nu asculta ce iti spun altii.

 
#48 grrr 31.07.2010 12:07

@Pitc
pai da, perioada cea mai buna pentru ei ar fi fost Evul Mediu. Daca nu ar fi dovezi foarte clare, ar mai spune inca despre Pamant ca este plat.

 
#49 Adrian 31.07.2010 12:07

In afara de intrebarea a 2 - a am raspuns corect in rest .

Dar am o nelamurire ?! De unde stiu ei ca omul si dinozaurii nu au trait in acelas timp ?? De unde stiu ei ca nu omul e responsabil de disparitia lor ?? Dovada !?

In rest pentru cei care o tot dau cu Dumnezeu , mergeti oamenilor si aruncati-va in put si lasati-ne odata cu dumnezeul vostru si cu Mos Craciun , Mos gerila si altii ca ei , vedeti si voi ca aici comenteaza oameni in toata firea nu aveti pe cine pacali .

 
#50 @eu_unul 31.07.2010 12:12

@eu_unul
DUPA CE CA NU AI CITIT BIBLIA CA SA INTELEGI CE SCRIE ACOLO, NICI MACAR CEEA CE AI AUZIT DESPRE FACEREA LUMII NU AI INTELES CUM TREBUIE. OAMENII ERAU SI INAINTE DE ADAM (ACUM 12000 DE ANI). DOAR CA ADAM A FOST PRIMA SAU O NOUA CREATIE CRESTINA A LUI DUMNEZEU. IAR SARPELE REPREZENTA RAUL IN SINE CARE O ISPITEA. IAR DOVADA CA OAMENI ERAU SI INAINTE DE ADAM O SPUNE CHIAR SI BIBLIA. SI ANUME CAIN DUPA CE L-A OMORAT PE ABEL II SPUNE LUI DUMNEZEU CEVA DE GENUL: ”DOAMNE DACA VOI FI FUGAR PE TOT PAMANTUL, SUFERINTA O SA FIE PREA MARE SI CINE MA VA GASI MA VA UCIDE”. DECI CINE IL PUTEA UCIDE DACA FRATELE LUI NU MAI ERA CI DOAR PARINTII LUI PE PAMANT? SI TOT BIBLIA NE SPUNE CA FII LUI DUMNEZEU SAU CASATORIT CU FII OAMENILOR. DE ACOLO SI-A LUAT SI CAIN NEVASTA SI A FACUT COPII SI AVEA SLUJNICI DE A FACUT O CETATE. IN PLUS, DUMNEZEU A MAI DAT PORUNCI CARE NU APAR IN BIBLIE, DAR SUNT ASEMANATOARE CU CEEA CE STIM SI NOI. DE EXEMPLU, DE UNDE STIA CAIN SI ABEL SA ADUCA JERTFE, DACA DOAR MOISE A FOST PRIMUL CARUIA DUMNEZEU II SPUNEA DESPRE ACESTEA?
IN CONCLUZIE: DACA AUZI DOAR ZVONURI DESPRE BIBLIE FARA SA O CITESTI, NU ITI MAI DA CU PAREREA DOAR DUPA CEEA CE AUZI.

 
#51 JOHN 31.07.2010 12:12

@sorin
Tactu n-a avut nici un rol?

 
#52 eu_unul 31.07.2010 12:17

Esti prost si tu si mama ta ..dute * , in iad sa ajungi iti doresc :)))) poate ne spui si noua cum e acolo .

 
#53 grrr 31.07.2010 12:18

biserica a vazut in stiinta din totdeauna un dusman. Bine ca astazi stim ca Pamantul este rotund si nu mai ardem vrajitoare pe rug in piete. Eu cred ca e mai bine decat in Evul Mediu.

 
#54 Eu 31.07.2010 12:23

@CRESTIN
Si * sunt oameni, creati dupa chipul si asemanarea lui D-zeu. Concluzia e ca si D-zeu e bisexual!

 
#55 Eu 31.07.2010 12:24

Steluta de mai sus inseamna persoane cu alta orientarea sexuala decat heterosexuala.

 
#56 mitzocmanagerzone.com 31.07.2010 12:25

Daca asta e test de cultura generala....antunci avem cu totii o mare problema...in special cei care au formulat intrebarile...Cat despre cei care o dau inainte cu religia pot sa le dau un citat care mi-a placut foarte mult dintr-un documentar "Grow up or die!" sau "Maturizeaza-te sau mori"!

 
#57 regg 31.07.2010 12:34

@TITI
Esti foarte inteligent TITELE daca tu inca nu ai inteles cum ai aparut pe pamanat :)

 
#58 Sebastian 31.07.2010 12:35

Lasati biblia ca ea poate fi interpretata in toate felurile sa iti dea un raspuns,doar a fost scrisa de oameni pe o perioada de secole.In ceea ce priveste faptul ca ne tragem din maimute teoriile actuale afirma ca darwin a gresit nu ne tragem din maimute,ele sunt un fel de veri maimutele si oamenii au evoluat separat din altceva.

 
#59 @eu_unul 31.07.2010 12:42

@eu_unul
EU NU ITI DORESC DECAT DRAGOSTE SI TOT BINELE SI SA TE BINECUVANTEZE BUNUL DUMNEZEU.

 
#60 zeitgeist 31.07.2010 12:48

va duceti in biserici si va rugati sa aiba grija dumnezeu de voi dar nu faceti nimic sa va fie mai bine.voi stati in biserici si cei de la conducere va distrug vietile(ei nu au timp sa se roage se gandesc cum sa fure mai mult).iesiti in strada pentru drepturile voastre.nu va mai lasati MANIPULATI.urmariti ZEITGEIST poate o sa intelegeti mai multe

 
#61 flo 31.07.2010 12:58

@cornelius
esti cam ingramadit sau pur si simplu iei ca atare tot ce auzi.

 
#62 raty 31.07.2010 13:00

@cornelius
hai baiete lasa-ne...

 
#63 Lex 31.07.2010 13:21

Omul si primatele(e o diferenta intre orice maimuta si o primata.mai cititi) au evoluat dintr-un stramos comun!!!! Dovada? Test ADN! Omul si un cimpanzeu spre exemplu, au 95% aceleasi gene. Ce vreti fratilor mai mult??? Adevarul e ca pt mintea voastra e mai simplu sa credeti ca Adam a fost facut din lut si Eva dintr-o coasta. Si s-au imperecheat intre ei pana s-a ajuns la * actuala de app 7miliarde. E muuuult mai plauzibil, nu? A mai intrebat cineva de ce nu mai evolueaza si acum; Pt ca evolutia cere sute de mii de ani . E un proces foarte lent. Se intampla si acum, numai ca se poate observa pe parcursul mii de generatii. Va rog sa veniti cu argumente rationale sa ma contraziceti(pt crestini-obsedati cu mintea de gaina)....PS:Cineva zicea ca, crocodilii sunt tehnic dinozauri. Nu e adevarat. Tehnic PASARILE sunt urmasii dinozaurilor. Crocodilii au trait si pe vremea lor dar sunt o specie diferita.

 
#64 Bogdan24 31.07.2010 13:21

8 ESTE FALS !!!

 
#65 A 31.07.2010 13:29

@Romanasul
Pe timpul noptii plantele elibereaza oxigen. Taci daca nu stii.

 
#66 myopinion 31.07.2010 13:31

pct. 8 este FALS!!!!!
nu ne bagati pe gat teoria lui Darwin, nu este adevarata. Lumea a fost creata de Dumnezeu.

 
#67 yo 31.07.2010 13:32

stiinta nu poate explica anumite lucruri, dar le recunoaste. de exemplu, stiinta recunoaste existenta sufletului, dar nu poate explica ce este. apoi, dupa dezastrul de la cernobal sau facut teste de radioactivitate. intr-o biserica (ortodoxa), radioactivitatea era 0, desi afara, langa biserica era foarte foarte foarte mare. un alt om de stiinta a facut semnul Sfintei Cruci deasupra apei si a observat ca aceasta isi schimba proprietatile (nu stiu exact ce se schimba, si mai exact semnul crucii ortodoxe). mai sunt icoanele facatoare de minuni (nu doar cele ortodoxe) etc. stiinta nu poate explica aceste lucruri. ah, si sunt un pusti de 21 de ani, un huligan interzis care face si sport, merge in discoteci, nu sunt un fanatic religios.

P.S. de ce mai exista cimpanzei acum si nu sunt oameni? sau alte animale...

 
#68 Aady 31.07.2010 13:39

initial am crezut ca acest sondaj a fost facut pensionarilor (numai pensionarii au acces la tv si la sondaje) astfel imi explicam de ce majoritatea cred ca dumnezeu este creatorul lor. poate vroiau sa se apropie de dumnezeu avand in vedere ca le va suna ceasul. dar cand vad aceste comentarii ale unor oameni care au acces la internet, imi dau seama de ce tara asta este unde este. pe net inveti mai multe decat la scoala, asta daca vrei.

 
#69 Tot noi... 31.07.2010 13:40

@mirceasca
mi-a placut comentariul tau, e cel mai reusit... ai o gandire foarte buna, jos palaria
am ras si inca mai rad... e hazliu
HAI PA...

 
#70 Rebel"U" 31.07.2010 13:41

sa imi demonstreze boii de stiintza ca ei se trag din maimutzele lui darwin

 
#71 molahu omar 31.07.2010 13:51

bineinteles ca acest studiu e facut de masoni pentru a arata ignoranta si a critica poporul roman si religia ortodoxa. nu mai e nici un secret ca sa vrea distrugerea credintei si inrobirea popoarelor din toate punctele de vedere,inclusiv cel spiritual.ei vor sa ne invete pe noi evolutionismul si sa renuntam la credinta. cum sa cred eu ca ma trag din animale?? si animalele din ce se trag??

 
#72 george 31.07.2010 13:55

clar ca doar 1% au răspuns corect... pentru că întrebarea 8 e greşită... şi cine ştie răsp la celelalte întrebări clar că ştie că lumea a fost creată de Dumnezeu şi nu am evoluat noi din niciun animal străvechi....
Bine că 98% din români se declară creştini(printre care probabil şi cei care au făcut întrebările), dar voi credeţi că oamenii provin din animale....
îmi pare rău pt ţara asta

 
#73 unu_sau_altul 31.07.2010 13:55

exceptand intrebarea numarul 8 am raspuns corect la toate intrebarile, asta deoarece ca un crestin am zis ca e fals. tinand cont ca intrebarile tin mai mult de stiinta raspunsul meu la intrebarea numarul 8 este fals.

 
#74 claudiu 31.07.2010 13:56

cum de singura dovada provine din Biblie(ref la rasp.8) iar cei care folosesc aceasta dovada se comporta la fel ca cei care au raspuns altfel decat ei

 
#75 far 31.07.2010 13:58

Esti prost ma sau te prefaci?!

P.S. de ce mai exista cimpanzei acum si nu sunt oameni? sau alte animale...

Se vede ca esti inapoiat rau de tot ; dute si te joaca hanah montana si lasa-ne ; auzi si tu cica de ce mai exista cimpanzei :)))))) * om .

 
#76 Vomitel Regurgiteanu 31.07.2010 14:00

@CRESTIN
* daca pe om l-a facut dumnezeu dupa chipu si asemanarea lui .. inseamna ca dumnezeu e un imbecil si un handicapat .. dovada prostia de care da dovada omu in general .. ai o logica de sa te caci pe ia ... "fereasca sfantu" sa fiti dupa chipu si asemanarea lu dumnezeu .. ca raiu e o latrina comunala ... fii atent cand trage vecinu apa .. ca ai belit-o

 
#77 Pato 31.07.2010 14:03

am raspuns gresit la 3 intrebari... ce inseamna asta?
puteati sa spuneti si voi un barem gen 'daca raspunzi gresit la mai mult de 5 intrebari esti un idi0t."

 
#78 george 31.07.2010 14:06

@Vomitel Regurgiteanu

Îmi pare rău pt tine că tu crezi că toţi "imbecilii" tăi vor ajunge-n rai.... nu toţi aceşti oameni vor merge în rai...

 
#79 molahu omar 31.07.2010 14:07

BAZA2: - În Protocolul francmasonic secret nr. 20, apare taina tainelor: „ Crizele economice vor fi produse de noi (FRANCMASONII), cu scopul de a retrage banii din circulaţie. Statele vor veni cu mâna întinsă la bancherii noştri (F.M.I.) pentru a cerşi credite. Î* externe sunt lipitori care nu se pot desface. Noi (FRANCMASONII) vom cumpăra persoanele care ne trebuie pentru ca, prin împrumuturi externe, bogăţiile lor să se verse în safe-urile noastre şi ei să ne plătească un bir de robi. Forţa naţiei va pieri în urma acestei luări de sânge de bunăvoie!”...
acesta e un fragment de discutie intre 3 persoane necunoscute in camera 4260 a hotelului "Bucuresti" care apartinea la data de 24 iunie 1990 lui gelu voican voiculescu. convorbirea a fost interceptata de un fost lucrator al securitatii. acesta a raportat sefilor si iata ce raspuns s-a primit de la centru:Rezoluţie. Domnule colonel, de ce permiteţi amestecul rezerviştilor (ca acest inconştient de la Telefoane, care a făcut înregistrări fără aprobare) în munca informativă? Distrugeţi imediat acest material şi ştergeţi casetele întrucât nu prezintă importanţă operativă. Aici s-a consumat un ritual strict religios. Noi nu urmărim credincioşii, indiferent de cult, ci pe aceia care atentează la siguranţa statului. Să vă fie clar. În plus, vă reamintesc că noi nu avem nimic în comun cu fosta securitate. Semnează , director V.M. şi expediază şeful de cabinet, căpitan H.P.

 
#80 cititi 31.07.2010 14:09

http://*.youtube.com/watch?v=mvOPccGY0Uk&feature=related

 
#81 Laura 31.07.2010 14:17

Mai documenteaza-te inainte de a jigni pe cineva si a spune tot felul de porcarii. Dumnezeu chiar ne-a creat dupa chipul si asemanarea Lui, adica avem suflet, avem posibilitatea de a face bine, de a gandi, de a iubi..atribuite pe care El le are din plin. Ca oamenii au ajuns cum au ajuns e vina lor...ca au luat-o pe altfel de cai. dar zi si mie ce alta fiinta are calitatile pe care le are omul? vezi ca nu stii ce vorbesti? si mai faci si greseli de ortografie!!!!

 
#82 molahu omar 31.07.2010 14:17

citat din Nota Nr. 0023157 din 28 august 1989.obiectivul “RABI” a primit vizita unui necunoscut (din motive tehnice va fi numit BAZA1) cu care, după ce s-au salutat ceremonios, folosind şi formula “şalom”, au continuat discuţia în limba ebraică :RABI: - Nu mai e mult şi se împlineşte un veac de înţelepciune!... Nu trebuie să treacă fără dărâmarea creştinătăţii!...
BAZA1: - Protocolul secret francmasonic nr.13: “Nevoia pâinii zilnice îi va face pe creştini să tacă şi îi va transforma în servitori umili!...”
RABI: - Tu, fiule, eşti supus Protocolului secret francmasonic nr.5: “Noi şedem în umbră cu organizaţia noastră secretă. Puterile nu pot hotărî acum acordul cel mai efemer fără ca noi să nu luăm parte. Autoritatea va trece în stradă, adică într-un loc public şi noi ne-o vom însuşi!... Pentru a pune mâna pe opinia publică, trebuie să o derutăm cu zvonuri contradictorii, astfel încât creştinii, obosiţi, să renunţe la a mai face politică!...” Acesta este primul secret!... Al doilea secret constă în a înmulţi aşa de tare defectele poporului, obiceiurile, pasiunile, regulile vieţii în comun, încât să nu se mai înţeleagă unii cu alţii!... Atunci veţi avea puterea!...

 
#83 Laura 31.07.2010 14:20

Inca ceva... din maimute si altfel de oratanii proveniti voi, care ati raspuns adevarat la intrebarea 8, MAIMUTOILOR. Noi, ceilalti, am fost creati de Dumnezeu

 
#84 Mark 31.07.2010 14:20

@TITI
Pai maimuta e primata ,deci animal de unde te tragi si tu mai maimuta, dar in cazul tau poate mai putin evoluata sau doar daca tu crezi ca maimuta e pasare hahahaha.

 
#85 rty 31.07.2010 14:24

atat ii duce capu, nu ai ce sa le ceri , sa duca cu d-zeu lor inainte pana or ajunge in "rai" :))) wake-up suckers .

 
#86 @laura 31.07.2010 14:27

Laura, idi0ato, si pe animale tot Dumnezeu le-a creat :)))) Doamne, ce proasta frate !!!

 
#87 axel 31.07.2010 14:28

am gresit dekt primele 2 :D

 
#88 marduk 31.07.2010 14:30

Raspunsul CORECT la intrebarea nr. 8 este "FALS" ! 204

 
#89 Vox Populi 31.07.2010 14:31

13 din 13, in 2 minute. Natie de rahat.

 
#90 Doru 31.07.2010 14:34

Citesc comentariile si realizez de ce sondajul a iesit cum a iesit. Mi-e scarba de voi.

 
#91 maistor kokir 31.07.2010 14:39

cred ca sunt mult mai multi de 1% care ar fi stiut raspunsurile corecte ...

 
#92 sisif 31.07.2010 14:43

@@eu_unul
as fi curios sa stiu cine esti de te bati atat cu pumnii in piept ca ai citit biblia si bla bla bla

 
#93 c121 31.07.2010 14:53

@karadeniz
cu unii ca tine isi fac unii treaba. dumnezeu e doar o sperietoare pt om.o inventie pentru a controla masele( indiferent de religie)

 
#94 sisif 31.07.2010 14:56

@CRESTIN
esti un bolovan pocait in consecinta te rog insistent sa te abtii de la comentarii de prisos

 
#95 @crestin 31.07.2010 15:00

@CRESTIN

Te rog eu spune-mi si mie unde e "singura dovada", aia ca omul a fost creeat de nenea de sus? Daca pentru tine o carte rescrisa de milioane de ori e o reala dovada, citeste si carti SF poate crezi si ce scrie in alea. Datorita oamenilor ca tine suntem inapoiati

 
#96 Schnappi 31.07.2010 15:19

Nu toti oamenii se trag din maimuta. Unii care cred in carti de povesti, fantome de coboara din cer, horoscoape, popi pedofili si patriharhi miliardari au ramas cu IQ tot la nivelul de maimuta - deci tehnic nu au evoluat din nimic.

 
#97 afrika 31.07.2010 15:23

@cornelius dute si impuscate inapoiatule mintal

 
#98 Anonimul 31.07.2010 15:39

@sisif
Conteaza cine sunt? Da, am citit Biblia, dar nu ma dau cu pumnii in piept cu asta. Ci m-as bucura daca ar citi-o toata lumea si ar face ce scrie acolo. In schimb doar ma intriga faptul cand vad ca altii care nu au citit Biblia, comenteaza doar ceea ce au auzit si alte aberatii.

 
#99 Viktor_I 31.07.2010 15:46

@TITI
Ba, cand o sa fii si tu recunoscut unul dintre cei mai mari savanti din toate timpurile, ca Charles Darwin, atunci sa-l contrazici. Pana una alta esti doar un fanatic religios, ignorant si batut in cap cu leuca! Idiotule!

 
#100 sisif 31.07.2010 15:46

@Anonimul
diferenta e ca actionezi la libera alegere a umanitatii, faci ceea ce fac si pocaitii, vi cu idei si conceptii legate de biblie si incerci sa convingi restul lumii ca ce zici tu e adevarat iar ce stim noi restul e fals in mare masura daca nu complet. Iar ca sa te chinui te invit sa faci o demonstratie: dovedeste cat mai concludent un fapt din biblie

 
#101 Poca 31.07.2010 15:49

@TITI
Ai dreptate,omul a fost creat de dumnezeu,nu a evoluat din nici un animal

 
#102 Marian 31.07.2010 15:50

@Viktor_I
DARWIN NU A FOST SAVANT. CI UN ANTICHIRIST, CARE NU AVEA CUM DEMONSTRA NICI CATI DINTI AVEA STRABUNICA LUI IN *, CARE A TRAIT CU CCA 80 DE ANI INAINTEA LUI. SI EL STIA CE A FOST ACUM 80 DE MILIOANE DE ANI IN URMA. SA FIM SERIOSI.

 
#103 Anonimul 31.07.2010 15:56

@sisif
Daca tu imi demonstrezi ca lumea asta a fost facuta din Big Banul ala, sau ca ne tragem din animale, ITI PROMIT ca si eu iti voi demonstra ca cuvintele lui Dumnezeu sunt adevarate. Oricum cuvintele Sale sunt adevarate, logice, pline de invataturi intelepte si cu trimitere la iubire si la o viata de sfant. Cui nu-i place sa fie un sfant, sa faca fapte bune, sa iubeasca adevarul, sa traiasca in pace si sa iubeasca, atunci acel om este inca ratacit si Dumnezeu inca te asteapta sa-L cunosti si sa-L urmezi. Citeste Biblia si atunci ai sa vezi ca am dreptate in ceea ce spun.
Si apropo: Eu nu merg la secte nici la ortodocsi si nici la catolici si nici la vre-un alt cult. Doar citesc Biblia acasa care este minunata.

 
#104 sisif 31.07.2010 16:05

@Anonimul
m-ai convins, esti pocait!!! apropo bilbia am citit-o de mai multe ori decat ai putea tu sa o citesti, si asta doar pentru ca in familie am 2 preoti(tatal si nasul). Legat de biblie m-am convins ca e o scriere cu multe lipsuri si asta doar din cauza celor ca tine care vad doar drept, fara a-i interesa adevarul pur si doar adevarul lor. Si era vorba de "big bang", iar ca orice om nascut crestin nu pot sustine o astfel de aberatie.Pt mine exista o divinitate suprema care "vegheaza" fara a interveni lumea in care traim si tot universul impreuna cu ea. in incheiere concluzia generala este ca "Religia e o forma de manipulare a maselor"!

 
#105 alex, bucuresti 31.07.2010 16:05

Ch este foarte simplu...chiar daca este pur teoretic...pe domenii nu foarte exacte...dar 13/13 poti obtine foarte usor.

 
#106 eu 31.07.2010 16:06

biblia nu-i o dovada ,ci doar o carte 'infiintata' dupa sinodul de la NICEA!ain anul 325!!!!!!!!!!!!! iar despre chip ,te intreb ce culoare are?? ia ce-i bun din biblie !!!!!!!!!!!! ca ISUS a fost e cert, ca e si dumnezeu, ne mai gindim!!!!!!!!!!!!eu cred ca sunt mai CRESTIN decit tine ,dar nu indobitocit ca tine!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
#107 creat nu evoluat 31.07.2010 16:06

ca daca se demonstreaza ca molecula este divizibila (adica nu molecula este cea mai mica forma din corpurile vii) atunci teoria lui cade ... s-a demonstart sau nu? ... continua sa reflectezi ... poate ajugi la o alta concluzie

 
#108 Anonimul 31.07.2010 16:13

@sisif
Si inca ceva: 99% dintre cei care au citit Biblia in intregime (dar cu atentie, nu in graba) au crezut cuvintele lui Dumnezeu si ale lui Iisus Christos, caci sunt pline de logica , de viata si de adevar. Daca nu ar fi fost adevarate, nimeni nu ar mai fi crezut in ziua de azi. Dar de comentat se gasesc doar aceia care nu au citit Biblia si au timp doar de a comenta negativ in schimb. Aceia care doar jignesc sau argumenteaza contra, 100% nu au citit Biblia. Pe probatelea. Deci dupa ce citesti si tu Biblia in intregime (Vechiul testament si Noul Testament), dar cu rabdare si cu studiu, iti garantez ca nu mai ai dubii si nici intrebari.

 
#109 eu 31.07.2010 16:17

nici nu trebuie sa ne batem capul!!!!!!!!!!in biblie se refera doar la pamant !!!!!!!universul nu exista pe vremea cind s-a" infiintat" cartea!!!!!!!iar biblia ca si carte e doar istoria evreilor!in rest multe pagini albe!!!!!!!!!!!!!! DUMNEZEU exista ,asta cred, dar in rest ..... multa apa !!!!!!!!!!! daca stai, in liniste ,si metitezi ,gindind la tine si la EL ai o sansa

 
#110 test jale 31.07.2010 16:20

cred ca testu asta are ca scop ori promovarea evolutionismului (pt ca daca eu nu cred ca omul a evoluat ci e creat normal ca nu pun adevarat la intrebarea respectiva) ori sa demonstreze ca romani sunt prosti ( si asta tot pt ca nu cred in evolutionism) ... si cred ca fiecare are dreptul sa creada in ce vrea ... si niciunu nu e prost sau imbecil sau altfel ... totul se rezuma la argumentele pe care le-ai auzit despre o anumita teorie si al care ai aderat ... imbecili, prosti sau altfel sunt cei care nici macar nu stiu argumentele celeilalte parti (evolutionism daca esti creationism sau creationism daca esti evolutionism) si bat din * ca ceilalti sunt prosti ... bla ... bla ... bla ... de fapt nu i-as numi prosti ... cred ca i-as numi ignoranti. daca vrei sa zici ceva documenteaza-te inainte ...

eu cred in creationism, cred ca Dumnezeu a creat lumea ... stiu ca exista multe intrebari cu privire la univers (la care ca si crestin nu avem raspunsuri ... dar nici oamenii de stiinta atei) si ca prin stiinta vor primi raspuns (sigur nu toate) ... asat nu inseamna ca intra in contradictie cu crestinismul ...

o ziu buna !

 
#111 SHAKy 31.07.2010 16:27

SA MA P*I*S PE TOTI CARE VA CERTATI AICI IN LEGATURA CU RASPUNSURILE LA JEGU ASTA DE TEST. M*U*I*E STEAUA. FORZA DINAMO ALE !

 
#112 Anonimul 31.07.2010 16:27

@sisif
Draga prietene. Asculta-ma un pic.
1. DUPA CUM AM SPUS, NU MERG LA NICI O SECTA SAU LA POCAITI.
2. DEGEABA AI DOI PREOTI IN FAMILIE, CA PREOTII NU SUNT CRESTINI CU ADEVARAT. EI L-AU OMORAT PE IISUS, TOT EI I-AU OMORAT SI PE PROOROCI SI TOT PE PREOTI I-A CERTAT IISUS CA EI PUN O POVARA GREA DE PURTAT PE UMERII OAMENILOR SI EI NICI CU UN DEGET NU LE MISCA. SI CA EI NU INTRA IN IMPARATIA CERURILOR SI NICI PE ALTII NU II LASA. ASA CUM DIN VREMURI STRAVECHI EI NU CUNOSTEAU SCRIPTURILE (DE ACEEA IA SI CERTAT IISUS) CU ATAT MAI MULT NU CUNOSC ASTAZI DUPA 2000 DE ANI DE LA INVIEREA LUI IISUS. IN TRECUT EI ERAU MORMINTE VARUITE CA SI COMPARATIE SI ASTAZI PREOTII IAU BANI DE LA INMORMANTARI, BOTEZURI, NUNTI, PARASTASE ETC SI ASTA PE LANGA TAXA DE BISERICA. DACA II DAI BANI UNUI PREOT, ITI SFINTESTE SI UN COPAC, SAU BRAD PAGAN. CHIAR ORICE PE BANI. SE INCHINA LA RELICVE DE CADAVRE, CARE NUMAI DUMNEZEU STIE DACA ACELE PERSOANE AU FOST SFINTE SAU NU. SI CHIAR DACA AU FOST, NU TREBUIE SA NE INCHINAM NICI MACAR INGERILOR DIN CERURI. SI AU MULTE ALTE IPOCRIZII PREOTII DAR NU VREAU SA FAC UN COMENTARIU PREA LUNG.
3. REFERITOT LA BIG BANG, AM FACUT DOAR O GRESEALA GRAMATICALA, CACI SCRIU REPEDE.
4. DEGEABA ZICI TU CA AI CITIT BIBLIA DE NU STIU CATE ORI, CACI SINCER NU TE CRED.

 
#113 Costel 31.07.2010 16:28

Ba ce prosti!!! pai asta-i test de cultura generala? ba idiotilor cum va trecut asa ceva prin cap?
Pai auzi sa-l intrebi pe om daca crede in creatie lumii de catre D-zeu, sau daca crede in Teoria evolutionista a lui Darwin, pai baaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! pai cum sa ziga ca se trage din maimuta cand voi ziceti ca amandoua is teorii si 90% is crestini?????
Si pe urma mai si radeti ca-s lipsiti de cultura generala? pai nu ai vrea sa iau de buna teoria unui *? punele unele langa altele si zi pe urma care-i mai credibila?????
Astia care ati facut testu sunteti de 10 ori mai prosti ca aia pe care i-ati intrebat.
Ar fi cazu sa va analizati si sa vedeti cine-i de ras sau mai corect de plans.

 
#114 dan 31.07.2010 16:32

un mod de a promova evolutionismul si de a provoca ura ... asta e testul ... multumim "Gandul" pt asta, stiu de acum sa nu mai intru pe site-ul asta ... spor la munca!

 
#115 sharky_85 31.07.2010 16:36

ne lasi frate cu biblia ta ..eu sunt ateu si poate nu ma intereseaza, citeste-o tu daca esti credincios. pana atunci oamenii au evoluat din animale ..;)

 
#116 sharky_85 31.07.2010 16:39

pana una-alta sunt un roman din 100 care a rasp corect la toate .. :D .. oricum, ma asteptam la ceva mai greu.

 
#117 dan 31.07.2010 16:52

eu nu ma zis frate nik de Biblie ... nu am inteles de ce tu ai amintit ... probabil pt ca esti din '85 si inca nu intelegi prea bine lucrurile ... mai ai timp sa le intelegi daca nu vine cineva (care oricum ne ia pe toti) si nu-ti mai da posibilitatea (ceea ce eu nu ti-as dori daca esti ase de tanar) ... pana atunci mai vedem daca oamenii au evoluat pt ca stiinta moderna demonst5reaza tot mai mult contrariul ...

 
#118 Marele programator 31.07.2010 17:04

@cornelius
Faci parte din cei 99%! Bravo, esti majoritar.

 
#119 silvitro 31.07.2010 17:23

Refuz sa ma regasesc in cei 99% doar pt ca am raspuns gresit la intrebarea 13.Dati-ne si procentajul celor care gresesc doar o intrebare sau doar intrebarea 13.

 
#120 bravo 31.07.2010 17:42

cel mai tare chestionar.mi-a placut ....daca nu aveti c face cititzi toate comentariile ca ...e de ras.:)).

nu va mai batetzi capu cu prostii deastea.degeaba tot zicetzi ca sunt prosti astia care au facut chestionarul pt ca nu sunt tocmai prosti.si-au atuns scopul .v-au dresat :D

 
#121 13/13 31.07.2010 17:59

Bai, oameni buni, maimutele sunt verisorii nostri nu le mai vorbiti de rau

 
#122 r3nxo 31.07.2010 18:16

daca la intrebarile privind evolutia ar fi raspunsuri creationiste, toti evolutionistii ar raspunde gresit , deci nu e un test concludent pentru "nivelul de inteligenta" al romanului, asa cum autorul articolului vrea sa para...ci mai mult o dezbatere... prefer sa cred intr-un Dumnezeu care a organizat totul atat de miraculos, si ma refer la univers in intragimea lui, pare mai plauzibil decat un bing-bang... iar biblia, cartea aia neagra cu plus cum spunea cineva...arata mai mult inspre INVOLUTIA omului...ceea ce e adevarat... in rest...fiecare sa fie fericti cu crezul lui...

 
#123 adi 31.07.2010 18:42

Decat la intrebarea nr. 2 am gresit :(

 
#124 Jesus 31.07.2010 18:56

@cornelius
Taci bre cu povestile tale din biblie....esti tampit ?

 
#125 Jesus 31.07.2010 19:01

@cornelius Dar care e diferenta intre sufletul tau si al unui caine??? Iti spun eu : nici una. SUFLETUL NU EXISTA!!! E o inventie a oamenilor primitivi pt a explica lucruri inexplicabile acum sute de ani!!!

 
#126 grigore 31.07.2010 19:13

daca ve-ti mai crede in teorii darwiniste si azi si peste 100000de ani tot prosti o sa muriti .

 
#127 Titi 31.07.2010 19:51

evolutionismul e o simpla teorie, ipoteza sau ce vrei, care nu a fost demonstrata riguros niciodata, dimpotriva, exista foarte multe semne de intrebare si chiar argumente genetice care il fac neplauzibil, asa ca lasati voi siguranta asta in a pune stampila de adevarat pe ceva dubitabil. Evolutionsimul, sa fie clar, nu e o teorie demonstrata, ci o simpla ipoteza!

 
#128 calin 31.07.2010 20:03

@cornelius
ba frate...mai citeste si tu cate ceva...si nici eu nu cred ca doar 1% raspund corect...eu n-am gresit niciuna...

 
#129 dubioase intrebari 31.07.2010 20:04

de ce dumnezeu v-a facut 99% identici molecular cu cimpanzeii si nu cu... renii lui mos craciun? sau cu porumbelul pacii? sau magarul pe care a intrat iisus in ierusalim? sau porcul taiat in onoarea comemorarii nasterii domnului? de ce?

nu stiu sigur daca centrul pamantului e fierbinte. magma e sub placile tectonice si erupe. sub influenta texturii sale lichide, se misca placile tectonice sau se zgaltaie. dar... daca magma sta pe gheata? nimeni n-a forat pana acolo. daca dam de draci? =))

ultima intrebare e, intr-adevar, prost gandita: oxigenul apare din mai multe reactii chimice - nu e exclusiv produsul fotosintezei.

primele fiinte umane s-au intalnit cu dinozaurii. asta pentru ca in timp ce dinozaurii dispareau, umanoizii de-abia incepeau sa evolueze.

 
#130 darwin 31.07.2010 20:16

@TITI
inseamna ca tu esti un bisericos incuiat la minte

 
#131 Petronel 31.07.2010 20:27

Oamenii nu numai că sunt contemporani cu dinozaurii, ci uneori chiar îi prepară în vederea îngurgitării (ce-i drept, după ce îi curăță de pene).
Oxigenul provine din mai multe surse:
a) în urma procesului de electroliză al apei
b) din cauza instabilității chimice a apei oxigenate (H2O2)
c) prin rotirea în sensul invers al acelor de ceasornic al robinetului din capătul tubului de oxigen (cum altfel) al aparatului de sudură autogen.
Pentru cei care contestați răspunsul corect de la întrebarea nr. 8, e clar că nu vă veți schimba credința, dealtfel sunt sigur că nimeni care vă contrazice nu intenționează asta, însă e de necontestat că insistați de bunăvoie să faceți parte din cei 99% (adică cei mulți, în chestionarul de față). Cineva scria că „există verigi lipsă” în evoluția speciilor. Îi dau dreptate – deși lipsesc, ele există. :)
Să nu uităm că în urmă cu ceva timp erau arși pe rug cei care afirmau contrariul la răspunsul întrebării nr.10. Timpul le rezolvă pe toate.

 
#132 lolo 31.07.2010 21:07

am gresit decat 2
dar acolo nu genele mai predominante determina natura copilului????
...
oricum cine a facut testul....ori a intrebat dinozauri... ori traieste prin ani 100 si ceva...... daca ne minte ca doar 1 din 100 fac testul.

 
#133 unu 31.07.2010 21:26

@kpax
Pe tine te-a creat tactu,din l.aba,pe deasupra era si beat crita...asa se explica faptul ca tu ai iesit asa de *..

 
#134 Aiurea 31.07.2010 21:48

8) Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale (ADEVĂRAT)!.... aceasta intrebare reflecta parerea fiecaruia... fiindca nu este ceva exact si concret k si restul intrebarilor... sunt doua teorii si pana knd nu va ramane doar una ca baza, intrebarea este irelevanta. Poate doar 1% au rasp corect la toate fiindca multi au pus Fals, cea ce denota un popor religios. Faceti un calcul fara sa luati in considerarea intrebarea nr.8 si sunt sigur k o sa fie procentul mai mare. Dak vreti sa parem un popor de * nu ati reusit, ci doar sa va reflectati cretinismul propriu prin intrebarea 8, care consta mai mult in crezul si credinta fiecaruia

 
#135 Andrei 31.07.2010 21:50

@cornelius
Ba desteptule cei cu duma ca animalele nu au suflet?? tei pomenii ca tu esti D-zeu???? Sincer omule daca as fi cu tine fata-n fata eu tzias lua suflarea de viatza sa te fac sa te sitmzi ca un animal, prin asta se vede nivelu nostru de civilizatzie prin cum ne comportam cu animalele iar tu esti genu de om care nu stie sa pretuiasca o fiinta, sa nu uitzi ca pe planeta asta nu traim doar noi. Nenorocitu naibii!!!!

 
#136 byju 31.07.2010 21:51

nu ma pot abtzine .... e de tot k....l chestionarul acesta ....iar cei ce cred ca poporul roman poate fi catalogat ca incult din cauza acestor tampenii de intrebari ... fratzilor skimbatzi meseria asta de jurnalisti ...suntetzi platitzi degeaba .... daca a-si fi patron la gandul v-asi amenda pentru ce scrietzi ... si apoi am impresia ca suntem crestini , asa ca intrebarile acelea ...imi e scarba ....RUSINEEEEE !!!!

 
#137 robi 31.07.2010 22:06

Ba cacanari dc mortzzi vostri va credeti asa de inteligenti ba? Am raspuns corect la toate intrebarile... oricum nu asta e important... Important e ca in loc sa ridicati tara o adanciti si mai mult in kkkktttttttttt, lovind cu niste chestii care NU SUNT ADEVARATE!

 
#138 fantastic ce vad 31.07.2010 22:25

e fantastic ce vad in comenturi. putini, foarte putini din cei 1% au comentat. imi e sila cand vad ce mic a ajuns nivelul de inteligenta in tara.

 
#139 marius 31.07.2010 22:48

@Flavius
foarte funny comenatriile pe aici si in acelasi timp triste . mai citeste odata intrebarea . tu confuzi provine cu produs ........ stiu e grea romana nici mie nu mi a placut

 
#140 Doris 31.07.2010 23:33

@cornelius
Glumesti nu?

 
#141 Jo 1.08.2010 00:29

nha am raspuns si l-am facut corect inafara de intrebarea 8 care e totalmente aberanta. Fratilor nu puteti sa afirmati ca oamenii provin din animale pentru ca aceasta afirmatie este una extrem de controversata. In primul rand ca sunt doua mari teorii cea evolutionista pe care va bazati voi si cea creationista. Fiind doua parti parerile sunt impartite. Astfel ca nu puteti da o asemenea intrebare la un test ce se vrea national. In plus voi spuneti ca e adevarat iar unii ca e fals, asta inseamna ca cei care va contrazic fac parte din seria romanilor retarzi doar pentru ca au pareri diferite?

 
#142 boqdan2002 1.08.2010 00:45

referitor la intrebarea 8, sunt de acord ca unii oameni se trag din maimute, le imita chiar foarte bine,dar eu unul si multi altii am primit viata de la Dumnezeu si credem ca Iisus Hristos este Mantuitorul nostru.

 
#143 AP 1.08.2010 00:46

Ce e ala Dumnezeu?explicati-mi si mie va rog
Ma bucur sa aud ca mai exista si oameni ca Adrian de exemplu,
si nu numai puturosi si neputinciosi in Romania, care nu fac altceva toata ziua decat sa se planga si sa se vaite la dumnezeu

 
#144 saeliko 1.08.2010 01:00

la cum arata multe din comentariile de aici cred ca procentajul prostiei in romania este mult mai mare decat il poate arata orice studiu . mai grav este ca e in crestere.

 
#145 xerxes 1.08.2010 01:01

@Remus
daca subiectii erau pusti,e foarte probabil sa fie true. din pacate tineretul din ziua de azi sunt atrasi de altceva si nu prea au cultura generala! iar situatia se tot agraveaza.

 
#146 Vasi 1.08.2010 01:19

Plin de crestini de buzunar pe-aici... Mai "luminatzilor", Dumnezeu poate ca exista, poate ca nu exista, dar cum naiba sa ziceti ca un adevar stiintific dovedid deja e fals doar pentru ca asa li s-a sculat unora sa scrie in Biblie acum 'spe mii de ani? Vai si-amar de rasa voastra... de-asta se duce tzara de rapa, fiindca toti sunt cu Dumnezeu in bratze si in rest asteapta sa li se dea. Rusiiiiiine!

 
#147 TWS 1.08.2010 01:22

Da la 8 am evoluat din hurangutanus liberiunus ....
intrebarile sunt chiar usoare de clasa a 4 a....parerea mea

 
#148 cas 1.08.2010 01:43

@cornelius
p bune...hai fi serios!!!una e sa crezi in Dumnezeu sau o putere divina si alta e sa crezi ce au scris o adunatura de popi, in urma cu aproximatic 1700-1800 de ani...

 
#149 Maryus 1.08.2010 01:51

@popa rasa * tot proasta va ramane si peste 2 ere glaciare. Am gresit 3 intrebari..1;2;6. Ce este in neregula cu generatia mcDonald`s care crede ca romanul este o natie de oameni prosti ? puneti mana pe o carte bai * sa vedeti ce au fost romanii pana in '90 cand a venit Iliescu (var primar cu ceoaba), Roman, Basescu (evreu din tata). Asa ca luati * ma * si plecati Babysitter in Spania...adica sa stergeti mosii la c.ur.

 
#150 Maryus 1.08.2010 01:54

Si ca sa raspund si celor religiosi, ba cretinilor.. s-au adunat acum 2000 de ani niste jidani care au scris niste carti si din cauza voastra, Vatican este cea mai mare putere a lumii, dar ce pretentii sa ai de la niste limitati care sunt IGNORATI !! Nu mai ignorati cartile in puIa mea !! O CARTE TE FACE SA TE DESCURCI ALTFEL IN VIATA ! Daca tu crezi ca daca o sa pupi poze si o sa te inchini la pietre o sa fii ajutat la o varsta de peste 16 ani...o sa traiesti degeaba si ai trait degeaba. Analizeaza cum principiul cu Mos Craciun se aplica si la cel cu Dumnezeu, esti cuminte-primesti cadouri, urmezi regulile jidanesti-ajungi in Rai unde totul e "dumnezeiesc"...Ba cat prosti fac umbra degeaba pamantului asta...ma bucur macar ca nu sunt in SUA, unde prostii sunt si grasi :)

 
#151 geo 1.08.2010 02:45

@cornelius
asta e parerea ta si a crestinismului. aici e vorba de un studiu facut de oameni de stiinta, iar stiinta spune ca omul provine din maimute

 
#152 anticretini 1.08.2010 03:20

@cornelius...Eu stiu multe specii de animale cu mult mai mult suflet
decit tine...si mai destepte! Spainzura-te drak de rtrdt!

 
#153 anticretini 1.08.2010 03:32

..Mare e gradina ta......si tu esti ..gradinarul!!! ce aberatii vorbesc aia , ma
crettinule, ca Bibllia e plina de ele!! Asta e cartea dupa care va ghidati voi viata , carte care a 'prezis' cel putin..20 de ..apocalipte in ultimii 1500 de ani, ai trait tu vreunul? Cine vorbeste/scrie aberatii ma naiv fara creier?
Prostiii drak cu religia voastra timpita care distruge pamintul!!

 
#154 @CRESTIN.... 1.08.2010 03:41

,,as adauga ca nu s-a inventat inca medicamentul sa va vindece
de prostie si orbire religioasa ca niste oi spaate la creier si cad in..prapastie! Vai demama noastra cu atiti prosttti planeta!!

 
#155 cristian 1.08.2010 04:34

@gabitzu73
a reflectat Darvin si la urma A spus ca evolutia este cea mai mare timpenie care ia trcut unui om prin cap vreodata

 
#156 watt 1.08.2010 07:47

@Romanasul pai nu-i tot aia, produs de plante sau eliberat de plante :)

 
#157 Cata 1.08.2010 08:08

daca te duci in vest o sa gasesti unu la 200-300 . aia-s si mai inculti!


cine spune ca la intrebarea 8 raspunsul este adevarat e cretin patentat. asta e teoria evolutionista a lui darwin neconfirmata de stiinta inca ceea ce ar contrazice teoria creationista promovata de spanacele de religii!

aici este o intreaga disputa neelucidata inca. sa spui ca rspunsul este adevarat inseamna sa fii un incult!!!!!!!!!!!!!

 
#158 eu 1.08.2010 08:18

@cristian
Are dreptate text de pe national geographic
"Darwin himself quietly renounced Christianity during his middle age, and later described himself as an agnostic. He continued to believe in a distant, impersonal deity of some sort, a greater entity that had set the universe and its laws into motion, but not in a personal God who had chosen humanity as a specially favored species. Darwin avoided flaunting his lack of religious faith, at least partly in deference to Emma. And she prayed for his soul."

cautati si voi 2 DVD-uri sa vedeti investigatii facute de un mare jurnalist din SUA
1) Pledoarie pentru creationism (The Case For A Creator)
2) Pledoarie pentru Christos (The Case For Christ)

Sunt si in romana daca cautati bine.

P.S. Exista si carti in librarii.

 
#159 razesul 1.08.2010 08:55

este adevarat ca avem si in timpul prezent dinosauri,ca urmare,intrebarea are raspunsul ADEVARAT.Dintre toate fiintele,omul,desi are functionare similara,distruge ambientul.Explicatia cu "provenienta divina" scuza rusinos necunoasterea.Crestinismul este recunoscut stiintific ca mincinos prin omisiune,Biblia este un compilaj de "legende".Cel mai vechi schelet de umanoid are mai mult de 10,000 de ani;4,ooo,ooo, !.chestionarul ne da certitudinea ca "desteptii"sunt semidocti.Sunt enciclopedii unde se pot afla raspunsuri pertinente,bazate pe fapte.Creatorul chestionarului vrea sa ne baga in ceata-i personala !

 
#160 Ionut 1.08.2010 09:40

Religia e un fel de manipulare pentru ca noi oamenii sa avem frica de ceva, si acel ceva e Dumnezeu.Sa nu-mi spuneti voi mie ca daca va rugati la Dumnezeu pentru sanatate el va ocroteste de toate bolile! Vrajeala! De ce au disparut dinozaurii? Ei de ce nu au fost bagati in Arca lui Noe? Doar erau animale! Sa-mi explice si mie cineva de ce noi si cimpanzeii avem un ADN asemanator? Lasati-ma cu religia, poti sa faci lucruri bune si fara sa crezi in Dumnezeu! Intr-adevar recunosc ca are un rol bun religia asta, pastreaza o pace relativa intre natiunile globului, pentru ca astfel ne-am omori ca orbii!Oricum cei care cred ca daca se roaga la Dumnezeu pentru diferite lucruri si le vor obtine sunt niste naivi.Tot ce vrei ti le obtii singur prin munca, inspiratie sau poate chiar noroc!

 
#161 Ionut 1.08.2010 09:47

cei care zic asta..treziti-va! Ati fost creati de taticu si mamica voastra, intr-un moment planificat sau neplanificat! Inca ceva care nu se leaga in religia asta a voastra: biserica condamna incestul, atunci copii lui adam si eva de ce s-au casatorit intre ei? asta inseamna ca in ziua de azi, noi toti , practicam incestul la greu..asta e o teorie la care sa va ganditi cu creierasul ala a vostru naiv!

 
#162 lol 1.08.2010 10:04

Faptul ca omul a evoluat din animale nu exclude deloc existenta lui Dumnezeu si nici atributul lui de Creator. Problema nu e daca D-zeu i-a creat pe oameni ci daca crezi ca i-a creat in 6 zile stand cu mainile in lut....Sa fim seriosi daca obervati lumea D-zeu nu isi incalca propriile legi ale universului pe care tot el le-a creat asa ca eu unul ma indoiesc nu de existenta Creatorului ci de intepretarea aia textuala cu 6 zile. Cu ce impieteaza existenta lui Dumnezeu ideea unei creatii armonioase, prin evolutie timp de cateva milenii? Cu absolut nimic, dar da ataca fundamentalismul religios care si azi invoca "prin traditie" ca facerea lumii a avut loc intr-o saptamana.Ba mi se pare cu mult mai spectaculos sa urmaresti mirajul vietii timp de milenii si sa constati cum omul a evoluat pas cu pas invingand si controland mediul care in care i-a fost dat sa se nasca decat sa te gandesti ca cineva cu barba alba i-a modelat la propriu pe oameni din pamant. Concluzia mea (dar poate gresesc) e ca omul se trage din animale, a evoluat fapt care ar trebui sa duca la o adevarata credinta in Dumnezeu, fundamentul tuturor legilor din univers, chiar si alea evolutioniste

 
#163 Victor 1.08.2010 10:24

tiltlul articolului e exagerat. La intrebarea 2 eu am gresit si recunosc ca m-am luat dupa newsciertist, revista la care sunt abonat si care sustine alte chestii pe subiectul asta...

domnule traducator de sondaje, nici banala informatie de cum se face acest sondaj sa fucntioneze nu ati avut, dar criticati "romanii" ca nu sunt de acord cu trendurile stiintifice de care poate nici nu stiati inainte sa vi se dea la tradus articolul de mai sus.

Gandul sucks e gandul unui roman fudul

 
#164 DYN48 1.08.2010 10:47

DUMNEZEU a creiat cerurile si pamantul iar la sfarsitul lucrarii A CREEAT OMUL!DECI OMUL A FOST CREEAT DE DUMNEZEU SI NU A EVOLUAT din fiinte inferioare!DECI SI RASPUNSURILE SUNT GRESITE!

 
#165 razesul 1.08.2010 10:52

raportat la numar de umanoizi pentru diferite state,Romania a furnizat ,si furnizeaza inteligente notabile,in toate domeniile !,Afirmatia ca doar 1 % au raspuns corect,in ideea de mai sus,este normala !Chestionarul este * !

 
#166 razesul 1.08.2010 10:56

chestionarul este "cetos" !

 
#167 Pessoa 1.08.2010 12:20

un lucru e cert: daca ramai numai la biblie incepi sa puti

 
#168 boqdan2002 1.08.2010 12:34

Statisticile academice spun ca intr-un rastimp de 24 de ore micutii lobi renali (rinichii) prelucreaza, in chipul cel mai minutios, perfect adica, 2 tone si jumatate de sange.
De altfel, cei care au intrat intr-un salon de dializa au putut constata ce uzina complexa i-a fost necesara omului pt a inlocui delicata creatie a lui Dumnezeu.
DACA lumea nu-i decat rezultatatul intamplarii dece exista boli si fenomene ciclice? De unde vine perfecta coordonare a partilor constitutive ale unui organ si perfecta coordonare functionala a organelor unei fiinte?
<<Căci inima acestui popor s-a învârtoşat şi cu urechile aude greu şi ochii lui s-au închis, ca nu cumva să vadă cu ochii şi să audă cu urechile şi cu inima să înţeleagă şi să se întoarcă, şi Eu să-i tămăduiesc pe ei.>>

 
#169 ank 1.08.2010 12:59

Acest chestionar nu respecta deloc bazele unei cercetarii, e varza de la ce ipoteze s/a inceput cercetarea, s/a confirmata cele ipoteze specifice care rezulta din obiectivul general al cercetarii.Si in plus acei staticieni au putut foarte bine sa puna procentele de la ei ca sa dea % . Pana nu vad tot studiu nu crec numic, si orikm am rasp corect la 10 intrebari, refuz sa cred ca romanii is asa de analbabeti stiintific cum lasa acest studiu sa se intelega.

 
#170 fan al tenisului 1.08.2010 12:59

cel mai amuzant lucru e ca toti credeti in dumnezeu si nu in Dumnezeu. "Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale" - sa consideri asta ca fiind adevarata mi se pare o insulta la adresa celor ce cred ca Dumnezeu a creat omul. "Primele fiinţe umane au trăit în aceeaşi perioadă cu dinozaurii"-asta e o tampenie

 
#171 H2O 1.08.2010 13:14

@O2
singura chestie ca apa deja contine oxigen, asa ca el e doar eliberat de plante (discutia e cam inutila, se cam bate H2O in piua, doar ca nu iesi oxigenul)

 
#172 razesul 1.08.2010 13:36

crezi sau nu in puterea divina,este o alegere pentru ceeace nu-ti poti explica,depinde de informatii.Originea "divina " a OMULUI ramane discutabila..Bio inseamna viata.Logic este rezultatul confruntarii celor stiute cu cele banuite,legate de cunoscut,Ce stim ?: existam !. Originea omului ? se comenteaza de multa vreme.cert este ca OMUL nu are comportament preventiv,ci, distructiv,Domnilor initiatori ai acestui "test",faceti corp comun cu cei 99%

 
#173 eu12o 1.08.2010 13:47

Oxigenul este un element chimic care poate fi "produs" doar prin fuziune sau fisiune din alte elemente (asa cum heliu se poate obtine prind fuziunea atomilor de hidrogen).

 
#174 jevhiorel 1.08.2010 14:14

cine imi garanteaza mie ca omult se trage,sigur,din specii străvechi de animale ? nimeni! asa ca nu mai radeti, ca romanii, nu stiu ca pamantul se invarte in jurul sorelui,ca voi cei care ati facut aceste intrebari sunteti la fel ca ei.

 
#175 dane 1.08.2010 14:30

Modul in care "portretul unei tari" - ce grav suna - este facut pe baza unui chestionar fara cap si coada arata intradevar ce fel de oameni avem, cat de competenti sunt si cine da verdicte. Oare de pe unde l-ati tradus sau pe ce criterii a fost selectat si mai ales unde se gaseste el ca eu nu l-am gasit in forma in care as fi putut trimite rezultatele mele. Superficial, intrebari slab formulate - specii stravechi de animale, oxigenul provine din plante - dar ce conteaza cand la sfarsitul celor 13 intrebari poti trambita ce fel de popor incult suntem. Oh ce vremuri, Caragiale nu ne paraseste niciodata si poate ca asta ar fi trasatura noastra fara alte chestionare. Curat haios!

 
#176 Ilie Marian 1.08.2010 15:06

@cornelius

si animalele sunt creatia lu drac

 
#177 stefan cel mare 1.08.2010 15:19

2) Genele tatălui sunt cele care determină dacă copilul va fi o fată sau un băiat (adevărat sau fals)?
FALS - * copilului este determinat de perioada in care are loc contactul sexual. Daca femeia este la ovulatie atunci copilul va fi baiat, daca nu va fi fata. Explicatia este simpla si data de cercetatori: spermatozoizii "masculi" traiesc maxim o zi si sunt mult mai activi (rapizi) in vaginul femeii fata de cei care dau * feminin care traiesc mai mult dar sunt un pic mai "lenesi". De aceea daca contactul sexual se face azi si peste 3 zile femeia e la ovulatie - copilul iese fata. Deci nu are nici o legatura cu genele tatalui * copiliului.

Iar la intrebarea cu omul - nu exista nici o descoperire sau vreo idee unanim acceptata ci numai ipoteze, de aceea mi se pare penibil sa pui asemenea intrebari intr-un test

 
#178 Scart 1.08.2010 16:26

A facut dumnezeu un * . termianti odata cu povestile si acceptati realitatea .

 
#179 orwell 1.08.2010 18:34

@CRESTIN
imi pare rau dar teoria evolutionista nu spune ca omul se trage din maimuta....corect este omul si maimuta au un stramos comun(de aceea in chestionar se vorbeste despre animale stravechi).....e ca si cand ai spune ca tu te tragi din varul tau...este fals, dar daca spui ca tu si varul tau aveti un inaintas comun este adevarat. Darwin nu a spus niciodata ca omul se trage din maimuta,nu a spus niciodata ca omul se trage din cimpanzeul modern...... el spunea ca avem stramosi comuni

 
#180 gogu de la popesti 1.08.2010 19:15

felicitari @eu12o, esti singurul care a raspuns corect la aia cu oxigenul. Intrebarea a fost prea ambigua. Pacat ca printre 1-2 oameni mai luminati la creier, sunt cohorte de retardati cu biblia in mana, gata sa te arda in chinuri daca nu reciti crezul ca ei. Mi-e sila de zoaiele de oameni care se tavalesc ore intregi prin biserici, apoi cum ies pe poarta bisericii injura de dumnezei, de mame, de sfinti. Ce jeguri

 
#181 asdfas 1.08.2010 19:58

@Rebel"U" mai ia si citeste niste carti

 
#182 stefan2 1.08.2010 20:10

o mare tampenie.
mama are cromozomi X si tata XY. in functie de cum se combina, asa iese * copilului.
adica daca un tata are 1 baiat si o fata ce raspuns este corect?
Un cretinism absolut a emanat o asemenea intrebare.

 
#183 IQ100 1.08.2010 21:43

@Cosmin
hahahahaah...ca Dumnezeu o fi dovedit stiintific....mai Cosmine, a fost dovedit POLITIC, de David, dictator, apoi de Constantin cel Ucigas,imparat si apoi de regii ce i-au urmat in fiecare stat medieval ce avea pretentii (regi ulterior sanctificati de unguri, franci, rusi, etc.)...cine sa mai nege? cine a negat, harst, pe rug...azi e doar f#t$t la cap de biblici ca tine ...ortodocsii cel putin au aici bunul simt sa taca si sa nu incerce sa impace stiinta cu crestinismul

 
#184 IQ100 1.08.2010 21:49

gresit, mama are XX; ca tatal determina *, eu am invatatin clasa a VIII-a ....daca are un baiat, Y-ul tatalui cu X -ul partenerei dau XY-ul fiului baiat; daca are fata X-ul tatalui cu X-ul partenerei, dau XX-ul ficei ;intrebarea e cum a facut Gabriel ca a transmis Y-ul Mariei , zisa si fecioara Maria, si , mai ales, al cui Y, cand ingerii si Dumnezeu nu au *?

 
#185 IQ100 1.08.2010 21:50

nu au S.E.X

 
#186 IQ100 1.08.2010 21:56

te contrazici, man; pai spermatozoizii cu XY daca sunt mai altfel decat cei cu XX, inseamna ca ei determina * ,spermatozoizii, deci tatal; ca sunt mai [de]favorizati de o perioada sau alta, nu afecteaza faptul ca de la tata vine treaba.....si, la modul general, testele astea au capcane....intrebarile sunt simple, raspunsurile asisderea, nu intrati in divagatii...parca n-ati mai dat - sau n-ati trecut- teste....11 din 11 in 1min si nu ma [mai] da mintea afara din casa, cf.nick

 
#187 brutalistu 1.08.2010 21:58

Dumnezeu l-a creat pe Evreu dupa chipul si asemanarea Lui. Restul... astilalti care mai suntem am evoluat din * si d-aia rad aia "alesii" de noi.

 
#188 IQ100 1.08.2010 21:58

frumos.bvo, cam asa gandeam si eu acum o etapa...nu stiu ce imi rezerva viitorul

 
#189 IQ100 1.08.2010 21:59

la fel de elementare

 
#190 nicug 2.08.2010 00:19

Faptul ca oamenii se trag din specii stravechi de animale este doar o TEORIE. La fel ca si cea porivit cu care oamenii sunt creatia unor zei, sau sunt urmasii unor extraterestri.
Raspunsul la intrebarea 8 este gresit. Corect ar fi fost sa se sublinieze faptul ca este o teorie, o ipoteza si nu un adevar stiintific de necontestat!

 
#191 dac 2.08.2010 00:30

Am raspuns gresit decat la "8) Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale (ADEVĂRAT)!" Eu am pus fals. Mi se pare cam * punctul 8 si intr-o maniera foarte penibila formulat :)

 
#192 o 2.08.2010 00:33

Sunt de acord cu punctul 8 daca il formulati asa cum trebuie ....

 
#193 Alex 2.08.2010 00:39

daca raspunsul la intrebarea 8) Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale (ADEVĂRAT)! este adevarat asa cum voi sustineti atunci ce sa va mai asteptati de la restul populatiei... daca cititi biblia, zice clar ca omul a fost facut dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu si voi veniti si mai vorbiti despre „analfabetismul“ religios...pai daca chiar voi sunteti niste ipocriti ce sa mai vorbim de restul....RUSINE

 
#194 Crestin 2.08.2010 00:55

@orwell
Eu zic ca asta este doar o ipoteza. Dar Darwin prin teoriile lui, chiar aici vrea sa bata. Ce legatura are omul si maimuta? Asa cum Dumnezeu le-a facut toate diferit si independent una de alta, iar acel Darwin incearca sa abordeze problema unui stramos comun la speciile care seamana intre ele, atunci el clar nu crede ca Dumnezeu a facut lumea. Si stejarul are 46 de cromozomi ca si omul, diferiti bineinteles, dar asta nu inseamna ca ne tragem din stejari, sau ca avem ceva comuni cu ei.

 
#195 bandido 2.08.2010 01:16

Am gresit doar 2 intrebari...

 
#196 stelion 2.08.2010 01:46

LA INTREBAREA 8 SE FACE O DENIGRARE LA ADRESA CREATORULUI,TUTUROR LUCRURILOR...DUMNEZEU CEL ATOTPUTERNIC ESTE MINIMALIZAT DE NISTE OAMENI CARE SUNT CA UN ABUR SAU CA NISTE FIRE DE PRAF INAINTEA SA...IAR TEORIA LUI DARWIN SE POATE DEMONTA FOARTE USOR SI FARA PREA MARI CUNOSTINTE...MAI GADITI-VA DE DOUA ORI CAND SCRIETI ASEMENEA LUCRURI...PUNETI MANA SI VA INFORMATI,SI VOI SI CEI CARE FAC SONDAJE DE DOI BANI...

 
#197 geo 2.08.2010 03:23

13/13 :)

 
#198 dapas 2.08.2010 08:38

As vrea sa pun o intrebare pt. cei care zic ca Dumnezeu a creat omul...cum a aparut pe pamant primul om?s-a facut abracadabra si dintr-o data a aparut omul?chiar ma-ntereseaza teoria din Biblie

 
#199 cineva 2.08.2010 09:31

Multe dintre aceste raspunsuri nici nu au fost demonstrade stintific inca. Sunt doar ipoteze. E ca si cum ai intreba ce a fost prima data : oul sau gaina...cam asa sunt si intrebarile astea

 
#200 ccc 2.08.2010 09:40

@popa
normal ca la intrebari tampite au obtinut raspunsuri tampite ... :)

 
#201 dan 2.08.2010 11:10

@cornelius
Animalele au suflet, au caracter, sunt si ele unicate. Acest lucru este mai subtil decat la oameni, dar exista! Problema este ca la romani care sunt un popor nu prea evoluat, acest lucru nu este inteles. Sa sti ca nivelul de civilizatie al unui popor se vede si dupa cum se poarta cu animalele.

 
#202 vicky 2.08.2010 13:53

Nu sunt de acord cu aceasta intrebare. Nu poti prezenta ca "fapt" ceva ce nu este demonstrat stiintific...

 
#203 Virgil 2.08.2010 14:03

Sunt convins ca m-a creat Dumnezeu.Cine crede ca se trage din maimuta inseamna ca gandeste precum o maimuta.

 
#204 Ina 2.08.2010 16:10

am gresit un singur raspuns.. se recalculeaza procentul ala? :d

 
#205 johnL 2.08.2010 18:10

Eu cred in D-zeu pt ca El este real si viu pt mine. Nu imi pot imagina viata fara El.

 
#206 rsss 2.08.2010 20:00

@cornelius la calugarie cu tine acolo trebuie stransi toti dereglatii. Numai aceasta masina de tampit oameni (religia) a dus romanii in asa hal de ignoranta.

 
#207 shadow 2.08.2010 20:19

Adaugati-ma si pe mine pe lista aia cu cei care au raspuns corect :)
Si parerea mea despre Dumnezeu este ca nu e o fiinta sau o "persoana" aflata undeva deasupra noastra, e o legatura, o energie ce ne leaga pe toti. Si ar trebui sa fim mai atenti unii cu ceilalti; raul care il facem celorlalti ne afecteaza si pe noi.

 
#208 danutza 2.08.2010 21:07

de ce teoria evolutionista, care are multe lacune, e prezentata ca fiind adevarata? de ce negati adevarurile biblice? ia mai cititi, stimati redactori si alte carti in afara de materialismul dialectic si istoric, capitalul si originea speciilor! uite, de exemplu: dictatura pseudo-stiintei, de matematicianul ioan vladuca e f buna. sau scrierile eminentului savant n paulescu. sa nu zic de Biblie, ca cer prea mult!poate mai invatati ceva!

 
#209 un roman 2.08.2010 21:10

http://www.youtube.com/watch?v=QACdPX5EvPY&feature=channel_page
de urmarit!

 
#210 geocentricul 2.08.2010 21:12

http://saccsiv.wordpress.com/2009/08/28/video-geocentrism/
de ce sunteti siguri ca pamantul se invarteste in jurul soarelui? de ce teoriile anticrestine despre originea omului sunt prezentate ca adevarate, iar adevarul manipulat tendentios?
sa va spun ceva: nu voi detineti adevarul. HRISTOS ESTE CALEA , ADEVARUL SI VIATA! amin!

 
#211 Iote si eu... 3.08.2010 10:42

Stiu de o cercetare in mediul academic, in care operatorii nu au fost platiti. Prin forta pozitiei sale, la nivel universitar , cei chestionati(doctoranzii) erau chemati de urgenta la secretariat, primeau acele chestionare, iar secretarele pentru efortul lor nu primeau nimic. Chiar daca trebuiau sa raspunda la intrebarile respondentilor, tot acest efort a fost gratis!

 
#212 Anca 3.08.2010 11:09

da' daca Dumnezeu este o primata inteligenta....ce va faceti?...

 
#213 Anca 3.08.2010 11:12

....am citit Biblia...cap-coada...de doua ori...si acolo nu am gasit o descriere a omului creat de Dumnezeu...deci puteam arata oricum la creare...

 
#214 Anca 3.08.2010 11:18

ce rasa este Dumnezeu?....negru, asiatic sau alb....ca ai naibii oameni "e" de mai multe feluri?....care-s aia de seamana cu Dumnezeu?...asta acceptand teoria fanaticilor cum ca evolutia nu exista....

 
#215 ghita 3.08.2010 12:11

@cornelius
esti un ... animal stravechi

 
#216 Anca 3.08.2010 13:11

Oxigenul pe care îl respirăm provine de la plante (ADEVĂRAT)!... aici e vorba de oxigenul obtinut in mod natural....in caz contrar, si * copilului poate fi determinat in eprubeta.....nu se discuta aici de metode de laborator prin care se poate obtine oxigen....si oricum, semidoctilor, nu respirati oxigen din tub....sau?

 
#217 Doppelganger 3.08.2010 20:03

Nu mai o tot tineti voi cu evolutia ca-i gresita blablabla. Vreau sa vad dovezi ca NU am evoluat din animale si ca ne-a creat un barbos din nori. DOVEZI!!!! NU VORBE! Vreau sa vad si eu un argument complet logic si rational care sa nu constea in "e scris in Biblie" impreuna cu exemple in Biblie.

Oamenii de stiinta au gasit de mult o gramada de verigi lipsa. Ia, dati o geana aici (daca nu va explodeaza creierul): http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_transitional_fossils#Human_evolution

Si lista aia mare e numai cu verigile lipsa, nu cu toate fosilele care fac legatura dintre primate si om (care sunt cu sutele). Stiti de ce? Fiindca oamenii de stiinta fac cercetari! Nu precum creationistii care se multumesc doar sa dea exemple din Biblie si apoi sa spumege la * cand nu sunt crezuti. Oamenii de stiinta cerceteaza! Ei daca e sa creada o chestie, o verifica, o reverifica, daca se dovedeste ca e gresita teoria, o verifica din nou si muncesc incontinuu pana demonstreaza ca se poate sau nu se poate. Vreti o dovada a acestui fapt? Banuiesc ca scrieti de pe un calculator acum. Nu ca voi: "Pai daca scrie in Biblie, atunci trebuie sa fie adevarat."

Este foarte ironic ca sunteti o masa mare de idioti care folosesc in fiecare zi chestii care au fost create sau dezvoltate de oamenii de stiinta. Daca nu erau oamenii astia de stiinta cu "teoriile lor nefondate", pana acum ati fi murit toti de poliomelita sau varsat de vant in timp ce va rugati la Dumnezeu sa va vindece. Daca tot urati oamenii de stiinta si teoriile lor nefondate (care-s niste prostii, nu uitat), nu va mai faceti vaccinuri si duceti-va si traiti in vreo pestera.

La revedere, ignorantilor.

 
#218 Doppelganger 3.08.2010 20:05

Danutza, we meet again. ;;)

 
#219 guvidele 3.08.2010 21:59

in loc sa dati intrebari d-astea neverificate mai bine dadeati ecuatiile maxwell si cu asta basta :(

 
#220 tidusss 3.08.2010 22:02

ce ecuatii maxwell, teorema impartirii cu rest

 
#221 DeDe 3.08.2010 22:36

@Lex
amice,nu oi fi eu cine stie ce mare crestina sau cine stiie ce geniu fizician,dar teoria aceea a lui darwin e cam...IDIOATA!!!!e adevarat unele persoane se comporta ca niste MAINUTE dar asta nu inseamna ca ne tragem din mainute,inseamna doar ca mintea lor e slab dezvoltata sau ca nu isi folosesc deloc intelectul lasat de Dumnezeu.
e adevarat .omul a evoluat dar nu in partea exterioara,ci interioara, sub straturile oase,muschi .creierul a evoluat,avem o alta capacitate de gandire ca acum 3000 de ani,dar asta nu inseamna ca suntem niste MAIMUTE EVOLUATE!!!
serios,amice!!cum naiba putea sa se formeze universul??de unde provin planetele,stelele,soarele,satelitii,apa,plantele,animalele,OMUL??nu exista nici o teorie rationala care sa explice acest fenomen,ci doar o fiinta UNICA in univers,si acea fiinta este:DUMNEZEU!!!

 
#222 ganea 3.08.2010 22:44

Bravo bai, credinciosilor. Nu aveti incredere in ceea ce spun oamenii de stiinta de 100 si ceva de ani incoace, dar considerati "adevaruri biblice" scrierile unor primitivi de acum 2000 de ani. Fiti fericiti ca nu va trageti din maimute, va trageti din mocirla de pe jos. Mult mai bine asa.

 
#223 afs 4.08.2010 12:32

@stefan2
Terminati cu tampeniile!
Cromozomii mamei sunt toti la fel si * copilului e dat de prezenta/absenta cromozomului Y (care poate proveni numai de la tata!) in celula rezultata.
Grila e corecta.

 
#224 TC 4.08.2010 13:54

Crestin, ateu sau orice altceva, important mi se pare sa ajungi TU la o concluzie. Sa nu lasi sa ti se bage niste teorii in cap.

Daca tu ai trecut peste aceasta perioada foarte importanta a evolutiei personale, atunci esti probabil vei deveni conservator.

Ceea ce incerc sa spun este ca nu e corect sa ne nastem sub umbra unei credinte, trebuie ca fiecare sa ajunga la o concluzie asupra credintei sale. O data ce ai ajuns acolo, o sa iti dai seama ca nu poti insulta credinta altuia, pentru ca acela si-a ales cu grija acel lucru. Nu trebuie sa-l discriminezi aiurea.

Din pacate, majoritatea religiilor incurajeaza discriminarea celorlalte religii, datorita autoconservarii... mai ales religiile vechi. Este mai usor sa crezi in ceva deja pregatit, decat sa ajungi tu la concluzii. Desi azi avem Google!

Dar probabil este prea devreme ca majoritatea romanilor sa inteleaga asa ceva (desi majoritatea sunt crestini - care ar trebui sa fie toleranti).

 
#225 TC 4.08.2010 13:59

*atunci probabil nu vei deveni conservator.

 
#226 van kiparos 4.08.2010 18:57

Cred ca intrebarea referitoare la provenienta oxigenului nu este bine formulata.Cred ca era bine daca se zice "si de la plante"..Nici intrebarea privitoare la originea omului nu cred ca trebuia inclusa in chestionar , in sensul ca sunt foarte multi oameni cere condamna evolutionismul si cred cu tarie in creationism.Se putea evita aceasta intrebare. Prin anii '90 s-a facut mare tam-tam cu procentul de hidrogen din apa( mi se pare a bucurestenilor) . Si aceea a fost o gaselnita. Volumetric , apa contine 66,(6) % hidrogen , dar in privinta masei , hidrogenul intra doar in proportie de 11,(1)% . Oricum , studii de Gaga ! Se poate aranja un asemenea studiu in care sa iasa raspunsuri bune peste 90% , dar si gresite cca 99%.Priveste pe cine intrebi si poti realeza scorul dorit.La un asemenea chestionar , un student german fiind intrebat unde este Bucuresti , a raspuns cu seninatate ca nu stie , dar nici nu il intereseaza . Avionul il duce oriunde , chiar si la Bucuresti , daca are aeroport.Q.e.d.

 
#227 dany 5.08.2010 14:01

putem axplica faptul ca ne tragem din animale doar prin comportamentul unor semeni ai nostrii. Dar daca analizam si noi nu numai Darvin si adeptii lui vedem ca Darvin inainte sa moara s/a crestinat, oare de ce? Pentru ca si-a dat seama oare ca singurele locuri posibile pe care le va viyita dupa moarte sunt decat : raiul si iadul si ca acolo nu va gasi niciodata maimute sau alte animale preistorice din care credea ca se trage. Tot din punct de vedere stiintific au demonstrat si alti cercetatori ca ceea ce sustinea darvin nu este posibil , mai cititi si alte articole pe tema asta si poate ca raspunsul va fi FALS NU ADEVARAT

 
#228 Lisa 2.09.2010 22:59

Nu cred ca au fost atat de putini care au raspuns corect la toate intrebarile.
Eu am raspuns bine la toate si am saptesprezece ani.

 
#229 Varvara 1.10.2010 18:23

Raspunsul corect la intrebarea nr.8 este: fals.Eu nu ma trag din maimuta, eu sunt dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu.

 
#230 Liliana 13.10.2010 12:19

Dumnezeu le-a creat pe toate de la bun inceput asa cum sint si azi...Evolutionismul este o timpenie pentru adormirea si prostirea oamenilor neinformati,creduli.Indiferenta,ignoranta si uitarea-iata cele trei pirghii utilizate in manipularea informationala a maselor...Treziti-va,oameni buni,amintiti-va de voi ,cine sinteti cu adevarat,fiinte demne de Cel Care ne-a creat.Al cui chip purtati?Uitati-va la voi!Onest.Cu cine semanati-cu Hristos sau cu vreun animal?!Vor sa va faca sa credeti ca sinteti mai putin decit sinteti,sa va reduca la animalitate...Si voi sa o si credeti,sa considerati ca nu meritati nimic,sau putin,ca nu sinteti in stare sa stati in picioare,responsabili si demni,chiar in mizeria in care ne apasa ei...Omul este o fiinta libera si responsabila.Face ce vrea dar va raspunde pentru tot ce a gindit,simtit si facut.La asta se refera chemarea noastra la asemanarea cu Cel al Carui chip il purtam.Omul este nemuritor,dincolo de moartea fizica.Sa vrea sa moara,si nu poate.Dar este singurul liber,ca si Dumnezeu.Ingerii si demonii nu au libertate.Doar omul.De aceea diavolii sint gelosi pe om,il urasc si vor sa-l compromita-folosindu-se de liberul sau arbitru- si sa-l traga definitiv,daca ar putea ,cu ei in iad.Ei stiu ca sint deja condamnati.Irevocabil.Omului ,Dumnezeu nu numai ca i-a promis intoarcerea lui in Rai,dar a si realizat-o prin moartea si invierea lui IIsus Hristos.
Ei,tocmai acest adevar se lupta'' unii'' sa-l intunece in noi,sa uitam care este esenta existentei noastre,de ce sintem aici,pe pamint,spre ce trebui sa ne indreptam-in fond,CINE SINEM CU ADEVARAT.

 
#231 >--[0___0]--< 17.10.2010 22:55

1. fiecare crede in ce vrea el
2. daca exista aceasta biblie nu inseamna ca tot ce este scris in ea este adevarat. credinciosi? pfff...*, toata lumea crede in ceva...ca-i zice Dumnezeu sau ca ii zice altcumva, sau poate ca nu crede in nimic.
3. ma dispera comentariile despre credinta , despre lucrurile pe care ar trb sa le facem asa si pe dincolo....hai sa fim seriosi credinciosilor...in ziua de azi omul e rau...auzi credinta....tot ce poti sa faci e sa iti vezi de treaba ta pe pamantul asta, sa inveti cat mai multe si cu asta basta. Nu mai fiti ipocriti !!! Va rugati doar cand aveti probleme sau cand vreti ceva...in rest ciuciu.
4. pun pariu ca va duceti la toate sarbatorile bisericesti si va impingeti ca niste animale sa apucati sa pupati o icoana...
5. thumbs up for science! Stiinta nu judeca oamenii, nu ii numeste pagani sau altcumva...in schimb biserica loveste in tot... Imi pare rau pentru cei din generatiile trecute...dragilor, tinerii din ziua de azi nu mai au creierul spalat ca pe vremea voastra, cu ideile crestinesti s.a.
Eu personal cred intr-o forta....ca ii se zice Dumnezeu, Zeu. Univers etc. ...tot aia.... si stati as ghicesc...fac rau, nu e bine sa cred asa, o sa ajung in iad. Stati linistiti, prieteni buni gasesti oriunde :)
PE SCURT : fiecare crede in ce vrea el si nu trebuie sa dea vreo explicatie pentru asta ! fiecare e liber sa faca ce vrea ...asa ca nu va mai bateti in cap cu sfaturi ieftine....

 

Adauga un comentariu

Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Gândul. Campurile marcate cu rosu nu sunt valide! Comentariul a fost adaugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numarul din imagine:
Versiune mobil | completa