cautate avansata

NEWSLETTER

Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email.
 
Email:

HOROSCOP

Citeste pe Go4it.ro
Ochelari de soare anti-glonţ din Japonia – am vrea noi (15:30)

Ochelarii de soare Japan Self-Defence Force sunt aprobaţi de armata niponă. Pe rama lor chiar se găseşte un simbol...
Citeste tot ...
Guvernul a înfiinţat o instituţie contra terorismului online (12:00)
Telecomanda fără baterii – un viitor sumbru pentru Varta şi Duracell (17:15)
Citeste pe Liga2
Glorie stricată
Cu moralul ridicat după victoria cu Steaua II și câștigarea altor trei puncte, la ”masa verde”, cu CSM Râmnicu Sărat, FC Snagov a trecut fără probleme de o altă echipă buzoiană, Gloria. Oaspeții au început tare și păreau că au trecut
Dunărea a inundat câinii
Knock Out în Ştefan cel Mare

NEWS - 22 noiembrie 2009, 8:35

SOLUŢIE Ministrul Sănătăţii propune restructurarea unităţilor sanitare

Bazac: România are nevoie de cel mult 150 de spitale, iar numărul lor este de trei ori mai mare

de Milena NIŢĂ | 15 AUGUST 2009

Din cele 431 de spitale care sunt, în prezent, în ţară, ministrul Sănătăţii consideră că este nevoie de cel mult 150. La Spitalul de Urgenţă Bârlad, în urmă cu două zile, pacienţii au fost puşi să-şi cumpere singuri vată, spirt, seringi şi medicamente, pentru că unitatea are datorii.

Bazac: România are nevoie de cel mult 150 de spitale, iar numărul lor este de trei ori mai mare

Ministrul Sănătăţii, Ion Bazac, a declarat, vineri, la inaugurarea Centrului Regional de Telemedicină de la Târgu Mureş, că România are nevoie de maximum 150 de spitale, în condiţiile în care numărul acestora este, în prezent, de trei ori mai mare. Soluţia este, potrivit demnitarului, restructurarea. „Sistemul de sănătate din România are o mare problemă. Are 431 de spitale şi cheltuieşte 85 la sută din buget (bugetul Ministerului Sănătăţii - n.r.). Soluţia nu este decât restructurarea. Şi lucrul acesta se va întâmpla. Am promis. Oricât de mare ar fi procentul primit din PIB, cred că ar trebui să avem spitale care să funcţioneze eficient şi, în orice caz, mult mai puţine”, a afirmat ministrul Bazac.

Demnitarul a precizat că prin restructurare nu înţelege neapărat închiderea spitalelor existente. „Restructurare înseamnă conversie a spitalelor în alt gen de asistenţă medicală, aşa cum sunt în Uniunea Europeană. Eu am spus de multe ori că nu vreau să inventăm modele noi, sunt ţări care au făcut aceste restructurări şi care funcţionează. Franţa este una, Elveţia este alta, Germania este în curs. Cred că modelele astea trebuie preluate şi implementate. România are nevoie de maximum 150 de spitale”, a adăugat Bazac.

Declaraţia ministrului vine după ce, cu o zi în urmă, pacienţii internaţi la Spitalul de Urgenţă „Elena Beldiman” din Bârlad au fost nevoiţi să-şi cumpere medicamente şi materiale sanitare, pentru că unitatea are datorii de peste cinci milioane de lei, iar farmacia spitalului nu a fost aprovizionată la timp. Aşadar, bolnavii internaţi la acest spital trebuie să-şi achiziţioneze materiale sanitare, de la vată şi spirt până la seringi, dar şi medicamentele necesare asigurării tratamentului de către medici. „Principala cauză o reprezintă lipsa de fonduri, însă sperăm ca pe viitor să nu se mai ajungă la astfel de neajunsuri, în care pacienţii să se vadă nevoiţi să-şi cumpere singuri medicamentele”, a declarat Viorel Petcu, directorul Spitalului de Urgenţă Bârlad. Petcu a mai spus că el a preluat conducerea spitalului pe 27 iulie şi speră ca prin rectificarea bugetară să primească „o sumă rezonabilă” cu care să-şi achite o parte din restanţele pe care le are unitatea spitalicească.

Conducerea Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Vaslui consideră anormal ceea ce se întâmplă la Spitalul de Urgenţă Bârlad. „Pacientul, când se internează, trebuie să beneficieze de tratament şi investigaţii medicale gratuite din moment ce este plătitor de asigurări de sănătate. Trebuie rezolvată cât mai repede această disfuncţionalitate pentru că un pensionar cu venituri de 300 de lei pe lună nu mai are de unde să-şi procure şi medicamente necesare tratamentului din spital”, a spus directorul DSP Vaslui, Luminiţa Costache.

Ministrul Bazac a mai afirmat, referindu-se la situaţia financiară a spitalelor, că există o listă de 12 unităţi sanitare la care se vor reevalua indicatorii, astfel încât, începând cu contractul pe 2010, sumele să fie alocate corespunzător. Referindu-se la Spitalul Clinic Municipal din Târgu Mureş, ministrul a arătat că acesta înregistrează multe arierate, cheltuieli efectuate de vechiul management al spitalului, care depăşesc cu mult bugetul alocat. El a precizat că va face o analiză împreună cu Ministerul de Finanţe şi va încerca să obţină de la furnizorii de medicamente decalarea termenelor de plată, astfel încât spitalul să continue să funcţioneze, adăugând că speră ca în 2010 să existe, la acest spital, „un buget mai decent”.

 



Cuvinte cheie: bazac, românia, spitale
Da o nota acestui articol:
Nota 3,00 din 3 voturi   
COMENTEAZA

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

nume *

email *

titlu *

adauga comentariu *

* - campurile marcate cu steluta sunt obligatorii

 

50COMENTARII CITITORI

Postat de gandul.info la 14.08.2009 21:38

Ministrul Sănătăţii, Ion Bazac, a declarat, vineri, la inaugurarea Centrului Regional de Telemedicină de la Târgu Mureş, că România are nevoie de maximum 150 de spitale, în condiţiile în care numărul acestora este, în prezent, de trei ori mai mare.

 

Postat de bazat la 14.08.2009 21:39

numarul de biserici din romania e de un milion de ori mai mare decat ar fi necesar si totusi se construiesc in continuare, cu bani de la buget

 

Postat de Adi la 14.08.2009 22:13

intii hai sa reformam medicina, sa lasam integral banii care vin din asigurarile medicale in sistemul medical, sa facem protocoale de interventie/tratament, sa nu mai internam cazuri ce nu necesita internare si pe urma putem reduce si numarul de spitale...dar pina atunci mai avem multe ferrari de vindut....

 

Postat de Ion la 14.08.2009 22:21

pai ce management superior aduce acest doctor? daca i se da bani, oricine stie sa conduca. bate campii. nici n-a intrat bine si face numai prostii si strica credibilitatea spitalului. spitalul din barlad statea foarte bine comparativ cu celelalte spitale din romania. cu toate acestea, am auzit ca acest manager interimar a fost pus de bazac ca sa-l inlocuiasca pe cel care la surclasat la concursul de manageri din 2006 si care avea rezultate excelente. vorbim de competenta? tara lui papura voda, dupa ... balzac ...

 

Postat de eu la 14.08.2009 22:22

mai bazatule pe spagi daca stau eu si ma gandesc bine fiecare roman are nevoie de un ferari,pui botul?

 

Postat de Lucid la 14.08.2009 22:34

haitei de lepre galben-portocalii care comenteaza negativ orice initiativa buna a ministrului psdist!!descreieratul penelist nicolaescu a cheltuit 400 milioane de euro pe nimic-analize! partidele de dreapta sunt partidele industriasilor, patronilor, boierilor, marilor bancheri, noilor ciocoi ai romaniei!!!!!!!!!!! va da voua mai mult pentru spitale, le ramane lor mai putin!!!!! intrebati-l pe pogea-pdl de ce a alocat mai putini bani la sanatate!!! pana cand n-o sa stiti care-s interesele voastre si o sa votati cu partidele de dreapta pdl-pnl-pnt-prm o sa tot umblati fara dinti in gura, cu perfuzia prin apartament, iar doctorii vor pleca din tara! ati castigat dreptul de a fi umiliti, batjocoriti, furati, fiindca sunteti prosti! ati inteles???

 

Postat de Vay, la 14.08.2009 22:49

de p.ula ta de balzac( stiai ca a fost k.urist), ai stat vreo data trei ore la coada la urgenta, baga-ti-ai p.ula in m.a-ta?

 

Postat de gogu la 14.08.2009 23:11

acum cativa ani erau niste publicatii care faceau si niste calcule. de ce nu se mai intereseaza nimeni de cati bani se strang la buget pt. sanatate de la contribuabili si cati se regasesc in bugetul sanatatii in anul urmator? sa vedem cu adevarat de ce nu sunt bani... ca nu se strang? sau ca se dau la alte ministere sa ii manance clientela politica? imi aduc aminte ca pana in 2004 mai apareau si cifre documentate prin ziare... acum nimic... toata lumea pune botul la ce zic ei... nu mai verifica nimeni. 150 de spitale... inseamna ca in orasele mai mici cum e barladul ala nu o sa mai fie spital. daca iti cade o caramida in cap sau te loveste unul cu masina ce o sa faca? o sa iti puna o compresa si te transporta la 60-120km distanta?

 

Postat de nebazat la 14.08.2009 23:42

mai bazatule, ai 431.000.000 de biserici in romania?bisericile le construiesc oamenii din banii lor. spitalele sunt ale statului care cumpara scene ca ritzi si baseasca asta spoita si face reclame de 50 mil. euro ca ministrui sarbu care e chiar psd-ist, chiar daca l;ucid nu e de acord. domnule ministru, un spital la 51.144,0835 locuitori nu e destul. sunt si putine si prost finantate. si asa mor oamenii prin spitale din cauza prostei gestionari a romaniei din 1990 pana azi. cat trebuie sa mai treaca pana capatati, voi, demnitarii respectul pentru banii amaratului de roman care tot strange cureaua si cerseste pe la porti straine, in nadejdea unui maine mai bun?

 

Postat de din texas la 15.08.2009 00:31

sunt un roman stabilit in texas .populatia acestui stat este de 22 milioane ,aproximativ cat romania. cate spitale sunt in texas ?

 

Postat de din texas la 15.08.2009 00:37

in texas sunt peste 580 de spitale ,peste 81 de mii paturi in spital. ramania are nevoie doar de 150 cand are acelasi numar de locuitori .concluzia este ca romani sunt mult mai sanatosi decat texani .aceasta se datoreaza faptului ca romani se trateaza cu alchool si tigari .

 

Postat de GHIA la 15.08.2009 01:49

daca guvernul liberal a avut tot un ministru pus pe defiintate, nici psdul nu se lasa mai prejos. ca sa se reduca cheltuielile cu sanatatea ar trebui sa vem un singur spital, si acela cu o sectie, morga, cu un singur medic , o asistenta si o infirmiera, ca sa nu yica lumea ca nu avem si noi sistem de sanatate. desigur ministerul trebuie sa existe, cu mionistru plin o gramada de secretari de stat, directori generali, directori, sefi de sevicii, si tot tacamul. nu am auyit ca in lume sa se faca statistici cu nr. de spitale la mia de locuitori. eu stiu ca statistica se face cu reportarea medicilor la nr. de locuitori, a cadrelor medii, a nr. paturilor, sumele celtuite pe locuitor, pentru sanatate si alte asemenea. daca alte tari au un nr. mai mic de spitale la o suta de mii de locuitori, poate acestea sunt mai mari, nr. personalului este de asemenea mare, reteaua de drumuri si autostrayi este in buna stare, si alte asemenea conditii care fac posibila concentrarea unitatilor spitalicesti in centre mari. dar la noi, cu distante mari intre multe localitati, cu drumuri vai de mama lor, asa cum a demonstrat/o accidentul feroviar stejaris, daca am retinut bine, situat la putini km. parca sub 20, de iasi, dar cu un drum vai de el, ambulantei iau trebuit yeci de minute ca sa ajunga acolo, ceea ce inseamnamoarte sigura. probabil demolatorul de la psd vrea sa-l egaleze pe cel de la pdl, radu berceanu, sa fie chit.

 

Postat de Gambeta la 15.08.2009 07:00

bazac, ce guvern mondial a stabilit cifra de 150 spitale pentru romania? daca nu ti-a dictat-o nimeni, arata-ne cum ai calculat-o! daca nu, ia-ti masina si te du, la aia care te conduc pe tine si lasa-ne pe noi ne-ministeriati de voi!

 

Postat de dr. bazac la 15.08.2009 07:03

io va tai din spitale si ma tratez la viena, fraierilor ! aici, mai punem de-o biserica ca sa aveti unde sa va rugati sa nu ramaneti fara medicamente.

 

Postat de mark la 15.08.2009 08:17

150 de spitale zici?pai sunt prea multe mai bazac .pt.romania sunt de ajuns doar vreo 10-15 spitale unde sa se trateze parlamentarii,ministr ii,etc.pentru noi astia de rand,care platim taxe si impozite trebuie infiintate mai multe cimitire.ca preoti pt.slujbe sunt destui,slava domnului.arde-v-ar focu' de nenorociti.nu mai stiti cum sa ne umiliti si sa va bateti joc de noi!

 

Postat de petre la 15.08.2009 08:53

cum sa reduca cind cele care exista nu fac fata? ca sa faci un tratament la balneologie la cluj trebuie sa astepti 3-6 luni si nici asa nu ajungi de multe ori sa te tratezi. si cu spitalele de urgenta cum ramane? de unde bani.si cu cdt de la cluj care este vanat de prefectura si alti doctori ``binevoitori``si unde nu s-au dat salariile la personal din mai cum ramane? trebuie infiintat ,nu desfiintat.

 

Postat de normal la 15.08.2009 08:54

sunt prea multe spitale ,prea multe scoli,dar sunt prea putine ministere ,prea putini ministri si salariati guvernamentali ,prea putine agentii ,penetenciare ,reprezentante ferrrari si cimitire ;asa e e reforma :inchidem tot ce se ar trebui sa serveasca cetateanul,ca sa putem umfla impozitele ,ca nu mai ajung banii de festivaluri si paranghelii electorale ,de vanturat lumea ,de lux si destrabalare ;dragului nostru popor sa-i ajunga bisericile ,locurile cu verdeata de unde a pierit intristarea si mutrele noastre ,pe care trebuie sa le vada cat tine ochii descisi si in lingura de zeama chioara pe care si-o poate asigura singur

 

Postat de x si 0 la 15.08.2009 09:07

dle ministru, daca numarul de spitale e prea mare, de ce ati mai semnat contractele pentru construirea altora noi?

 

Postat de dl la 15.08.2009 09:11

felicitari d-ului ministru. in ultimi 20 de ani sunteti al doilea care considera necesara aceasta restructurare. dar oare ce va spune petcu & co si colegii dvs de partid?

 

Postat de Eu la 15.08.2009 09:13

va convine dl. ministru ca doar dumneavoastra nu va tratati in romania, cu prostii care va voteaza. pentru dumneavoastra, si cei ca dumneavoastra, romania trebuie sa aiba cat mai putine spitale sa va ramana cat mai mult de "licitat" din bugetul statului. parca reprezentati un partid social-democrat? "social" din numele partidului va spune ceva? sau credeti ca este pus asa la "misto". dupa cum va comportati cred ca nu aveti, dumneavoastra si partidul, nici o treaba cu "social-ul" din nume si confundati acest termen cu mici, bere si chefurile din parcuri.
stiti proverbul: "daca taci filozof ramani" - vi s-ar fi potrivit de minune.

 

Postat de Ia, recalculeaza ! la 15.08.2009 09:17

ministrul a cam dat-o in bara cu aceasta declaratie. si chiar daca ar fi multe, ele exista, spre norocul nostru. ar trebui intretinute si pastrate, modernizate. pentru asta e nevoie in primul rand un bun conducator al spitalului, un manager, care gandeste si rezolva, nu asteapta sume imense de care sa-si bata joc, ci se descurca. dar foarte probabil acela nu este un rrroman.

 

Postat de Mi.se.face.greata la 15.08.2009 09:23

ce ii pasa idiotului asta de bazacac ..daca il doare cv fuge repede in afara..da-l in ma[s]a de porc...nu avem nici un viitor..in fiecare zi ma uit pe animal planet de la ora 20.00 si ce vad acolo ca in america au spitale pentru caine si matze mai dotate decat la cele de la noi pt oameni

 

Postat de bazac la 15.08.2009 09:26

-avem spitale de cronici care toaca banii degeaba. pastreaza bolnavi si multe internari fictive iar bolnavii care vin si se agraveaza , vinerea ii trimit la spitalele de urgenta pe care le sufoca!! este stiuta aceasta porcarie. o sa vedeti spitale mici care au coeficienti de calitate aranjati si care nu au cum sa ii faca pe criteriul de spital .sunt spitale ca neurologia care toate au aranjamente cu salvarea si toti bolnavii ii trimit la spitalele de urgenta! au garda au policlinica dar nu servesc avc-uri motivand frectii. ca nu au nu se pricep. dar au scoruri. de acea bolnavii adevarati fac coada si stau 2 in pat. baza stie dar o spune pe ocolite sa nu supere protipendada medicala ca incp pilele din parlament. banii nostrii din asigurari se duc pe medicamentele scumpe in cabinetele private adevarate aranjamente de hotie facute pe vremea lui nicolaescu. aceste cabinete privatizate au ajuns stat in stat la chetuieli. bazac stie dar este capusareala politica. cum sa impiedici afaceristii sa nu jupoaie bugetul.ei jupoaie banii nostrii din asigurari si cand ajungem in spital ne razboim cu doctorii care ii avem in fata ,nu au nici o vina si incerca sa ne scape cu viata. bazac stie dar hotia politica sanitara functioneaza ca un ferrari. este depasit saracu!! daca salriile doctorilor ar fi cat trebuie ,cum s-ar mai fura banii in buzunarele afaceristilor. salariile doctorilor cat trebuie ,afaceristii raman fara profit. ce sunteti prosti? mai facem o propaganda anti doctorii spagari si pe urma ne intoarcem la ei cu viata in batista. propaganda nebuniei.!! dar mai facem ceva biserici si cred ca mai trebuie cimitire ca si acolo e problema mare cu spagile ca si la popi.

 

Postat de eu la 15.08.2009 09:46

asta e tampit, se plang toti ca spitalele sunt supraaglomerate, dar el zice ca sunt prea multe ...
unde ii gasesc pe astia de ii pun ministrii ???

 

Postat de Nashu la 15.08.2009 10:26

votati, fraierilor, votati / si veti trai ...bine !!! (pe lumea ailalta / ca are cine va ,,conduce / apropo si ,,fabrica de popi" functioneaza perfect !)

 

Postat de bolnavul la 15.08.2009 11:10

bravo "balzac"(ti-ar fi drag).bine gandit.tu nu stii ca in spitale se sta si cate 2,3 in pat.reduce-le dar....vezi cu morga, trebuie neaparat sa suplimentezi.."morg ile".vai de mama ta!

 

Postat de lumi la 15.08.2009 11:46

avem spitale prea multe?de asta sunt internati cite 2-3 pe un pat in unele spitale ca-s prea multe?si farmacii sunt multe dar s-or gindit ei sa le sa le falimenteze in caz de au contract cu casele de asigurari-controale si rezilieri de contracte.vom ajunge in curind sa fie cozi de zeci de persoane la citeva -cele din lanturi care au in spate afacerile ministrilor si altor granduri....sa traim bine si sa n-avem nevoie nici de spital si nici de medicam de la farmacii-ca doar platim ca prostii asigurari sociale de sanatate.

 

Postat de votantu la 15.08.2009 13:20

,,nu vreau säƒ inventäƒm modele noi`` zice bazac, parca ar putea inventa modele vechi. sta bine cu limba materna!!!!

 

Postat de nic la 15.08.2009 14:05

da.poate ai dreptate dar sigur esti pe dinafara. avem spitale pentru bolnavii nostri care sunt de 10x mai multi decit in occident!!!!! ati adus poporul asta la un pas de moarte si acum vreti sa inchideti si spitalele?? sa moara romanul in sant? ce spitale habaucule??? fara medicamente fara aparatura performanta, fara medici si asistente. stau cite 3 intr-un pat de spital !!!! nenorocitilor!!!!!

 

Postat de costel la 15.08.2009 15:01

n e s i m t i t u l e !!!!

 

Postat de DOCTOR la 15.08.2009 15:43

"specialist -la apelul de seara" !!!! cele 150 de "spitale-cladiri" se vor vinde cu/fara licitatie? la pret de "ruine"/"sanatorii private"? dar mai ales cine "saliveaza"(in afara de b_l_a_z_a_t) la pomeni perpetui????daca nu a tinut cu "vaccinul" ,a bagat " ïmobiliarul".. ....foame de bani.....

 

Postat de felarii la 15.08.2009 17:30

s u g i p u l a ministrule, ca oricum nu tii cont de argumente !

 

Postat de criminalule la 15.08.2009 18:36

ma criminalule, ai stat la coada la urgente? ai vazut cum mor oamenii care pot fi salvati? ma criminalule,, vrei sa ne extermini?

 

Postat de un cetatean la 15.08.2009 18:39

ar trebui redusa prostia acestui bazac. ar trebui reduse posturile de ministri, ar trebui parlament unicameral etc. nu spitalele.

 

Postat de Solutia la 15.08.2009 21:27

daca nu avem nevoie de spitale, nu au nici nenorocitii astia nevoie de bani. nu mai platiti taxele si cade guvernul intr-o saptamana. atunci ne vor respecta de frica.

 

Postat de cretinu la 15.08.2009 21:31

e bine asa:spitale putzine si biserici multe, sa nu fie cozi la parastase!!!

 

Postat de Bazaconii la 15.08.2009 21:52

Noi sa fim sanatosi!

 

Postat de ptr gambeta la 15.08.2009 22:02

Gambeta ai drepate,bazac este mason!

 

Postat de unul la 16.08.2009 00:57

asa i domnle daca zise don ministru! io propun sa le inchidem pe toate si sa le facem reprezentante ferarri;) aia care n au ferarri duca se dreacu sa moara pe marginea drumului ca oricum stateau 2 intr un pat de spital. ~x( are dreptate mircea badea: existenta tzarii asteia nu se mai bazeaza pe nici o ratiune! pur si simplu nu trebuie sa existe

 

Postat de Liviu la 16.08.2009 02:03

exact, nu este nevoie de spitale. cine are bani poate sa se trateze in strainatate iar cine nu, sa crape. eventual se poate reinventa meseria de doftoroaie a orasului/satului, ca ierburi de leac pe marginea santurilor mai cresc. cine are nevoie de plebe, de sarantoci? nimeni, creeaza numai probleme!

 

Postat de criminalii ne conduc la 16.08.2009 09:08

suntem guvernati de niste fascisti pe care ii platim sa ne extermine!!!!!!!!!!!

 

Postat de Loki la 16.08.2009 09:08

cine l-a pus pe ticalosu' asta incompetent in fruntea ms??????????? bazac nu e demn nici macar sa taie bilete la cinema. tara bolnava de cancer....

 

Postat de intrebare la 16.08.2009 09:10

ce cauta idiotul de bazac la conducerea ministerului sanatatii? cine l-a pus pe idiotul asta ministru? dute dreakului bazac si vinde masini.

 

Postat de Loki la 16.08.2009 09:10

si sa faceti biserici.....multe biserici....macar daca o sa crapam draq totii, sa crapam cu sufletu' curat, nu???

 

Postat de bazac la 16.08.2009 09:33

are dreptate. sunt siptalase care au doar numele de spital si dau buline oamenilor care le pot lua si acasa. sunt internari doar ca sa sutina idea de spital si de activitate. in toate tarile ue si inclusiv in usa , lumea doreste sa se trateze acasa ,pentru boli usoare si este educata in acest sens! costurile le suportam noi cei care platim asigurari de sanatate iar binele asta colectiv este prost inteles, este o propaganda politica excesiva a votului, impotriva cetateanului corect si platitor de taxe. binele colectiv este una dar se face cu reguli clare si respect pentru cei care platesc!
nu uitati ca avem o groaza de intreprinderi care nu platesc asigurarile si mai avem milioane de asistati sociali. cand suntem cu adevarat bolnavi nu exista ce trebuie ca banii au fost papati fictiv de spitalute si spitalase care toaca banii pe buline si trateaza reumatisme , dureri de sale de la ridicaturi si tuse !

 

Postat de astor la 16.08.2009 11:44

are dreptate. trebuie medici mai putini. nu mai incap de ei

 

Postat de Daniel la 16.08.2009 12:57

ceea ce afirma acest pseudo ministru se cheama genocid... va trebui sa fie judecat si impuscat corespunzator !!!!!!!!!!!!!! cum nu-i inghite pamantul cand emit asemenea aberatii? romani treziti-va !!!!!!!!!!

 

Postat de sorry, la 16.08.2009 13:21

nu cred ca este "mason"(ar vrea el!!!!) ;cred ca este "m_a_s_c_a_l_t_o_n")!!!!

 

Postat de io la 16.08.2009 18:21

cine-i handicapatu' asta pe nume bazac?
trebue inchis pentru uneltire impotriva statului!

 

Postat de doru la 16.08.2009 20:45

dar de masini ferrari cate avem nevoie domnule ministru ?

 

ADAUGA COMENTARIUL TAU!
Lelia MUNTEANU EDITORIAL

de Lelia MUNTEANU

 

Duminica bogatului căruia i-a rodit ţarina

Astăzi, în a doua Duminică din Postul Crăciunului, la Sfânta Liturghie se citeşte parabola bogatului nesăbuit (Luca 12, 16-21): "Unui om bogat i-a rodit din belşug ţarina. Şi el cugeta în...

 
Opinii
Florin NEGRUŢIU

Florin NEGRUŢIU


Cine a câştigat marea confruntare. Cum s-au văzut din sală Băsescu, Crin şi Geoană
 
Marius NIŢU

Marius NIŢU


Români, lăsaţi portofelele deschise! Urmează taxe şi impozite importante pentru ţară!
 
Victor ROTARIU

Victor ROTARIU


Dobânda la minciunile electorale va băga viitorul preşedinte în faliment
 

TOP STIRI Gandul.info

Supliment consumatorul

Campanie Gândul

Campanie BM

Rafa a murit, Nadal trăieşte

"Totul trebuie regândit în jocul lui Nadal. Loviturile, tactica, strategia pe termen lung. Atitudinea mentală reclamă schimbări din temelii". Rafa a murit. Nu pot să exprim altfel sentimentul de după finala Shanghai Masters. Acel băiat nebun care întindea cu 3-4 metri suprafaţa activă de joc a unui teren de tenis, care se mişca stânga-dreapta ca o săgeţică de mouse pe ecranul de computer, care pleca la stopuri ca un ghepard cu burta la pământ, lovind decisiv din poziţii imposibile din punct de vedere biomecanic, nu mai există.. Citeşte tot articolul pe prosport.ro

ProSport

STIRI VIDEO
Vezi aici imaginile care i-au făcut pe americani să creadă că au văzut un OZN
O mare minge de foc care a brăzdat cerul statului american Utah î...
Vezi aici imaginile care i-au făcut pe americani să creadă că au văzut un OZN
Pelican acuzat că a distrus un Bugatti Veyron - VIDEO
Cristian Tudor Popescu despre confruntarea Băsescu - Antonescu: Cei doi s-au comportat ca nişte rapperi
Gândul TV: Cristina Modreanu vă recomandă spectacolul "Lucia Patinează"

Citeste pe Prosport
VIDEO Un-doi de 50 de metri, finalizat cu gol! Milito şi Cambiasso au uimit Bologna


Inter a trecut cu bine ultimul test înainte de Barcelona, 3-1 la Bologna. Campioana Italiei a controlat în totalitate partida de pe Renato Dall'Ara, şi nu a avut...
Citeste tot ...

Unirea în gardă: Sevilla a trecut în deplasare de Tenerife!
"Sunt invidios pe performanţele lui MM Stoica! Nu am renunţat la calificarea în primăvara EL"
VIDEO Nebunie în Turcia: Beşiktaş s-a distrat cu Fener!
Citeste pe Business Magazin
E oficial: Vezi aici cum va arata noul SUV Dacia (10:13)

Dacia dezvaluie in premiera numele si liniile noului model Duster care va prefigura modelul Dacia 4x4, model care va fi lansat oficial in 2010. Producatorul a prezentat astazi primele poze oficiale cu Duster.

Oamenii care conteaza in internetul romanesc (GALERIE FOTO) (10:58)
Bomba demografica - asa arata viitorul Romaniei (20:00)
Special: Strategiile principalilor candidati la presedintie (20:00)
Cum arata unul din ansamblurile rezidentiale cu cele mai mici preturi (10:25)
Citeste pe Ziarul Financiar
Dacia fabricata in comunism a devenit piesa de colectie vanata de nostalgici
Dacia produsa in comunism a devenit a devenit piesa de colectie vanata de nostalgici

Cu un design depasit, suspensii care iti scutura toate oasele si motoare care scapa ulei, masinile care faceau legea pe drumurile din spatele Cortinei de Fier au devenit acum piese vanate de colectionarii nostalgici,

Tiriac discuta cu nemtii iesirea din importurile Mercedes
Roman, Tariceanu si Constantinescu, politicienii care au avut cea mai mare contributie la dezvoltarea capitalismului. Ce parere aveti? - GALERIE FOTO
Cine intra in turul doi in urma celei mai jalnice campanii prezidentiale din istoria recenta
CETA Bucuresti, un fost transportator al Pepsi, a intrat in insolventa dupa ce a acumulat datorii de 18 mil. euro
Citeste pe Mediafax
Le Figaro: Câştigătorul alegerilor din România va moşteni un cadou otrăvit


Câştigătorul alegerilor din România va moşteni un cadou otrăvit - o instabilitate politică ce riscă să devină cronică, dublată de o recesiune care a obligat Bucureştiul să ceară ajutorul FMI - şi va trebui să pună capăt certurilor care împiedică orice reformă, comentează Le Figaro.

Alegerile de duminică, cruciale într-o ţară aflată în recesiune şi o criză politică acută
România ar putea trimte încă 600 de militari în Afganistan
Posibilă transmitere de la om la om a unei tulpini rezistente la Tamiflu a virusului gripei porcine
Cel puţin 42 de morţi şi 66 de dispăruţi în urma unei explozii într-o mină din China
Citeste pe PRO TV Magazin
Will Ferrell, cel mai bine plătit… în plus (Star life)

Conform unui top alcătuit de Forbes, comicul actor cîştigă mult prea bine în...
Citeste tot ...
Miley Cyrus e antivampiri (Star life)
Johnny Depp, cel mai sexy bărbat în viaţă (Star life)
Citeste pe Time Out Bucureşti
Bar hunting


Am plecat la vânătoare de baruri şi pub-uri cu un ţel precis: ce concept alegi când vrei să ieşi în oraş? Să fie locurile în care se cântă live sau se joacă teatru? Au succes sports bar-urile sau irish-urile? Unii vor să poată vorbi cu prietenii în linişte, alţii sunt atenţi la design...
Citeste tot ...

Cronică de film: 2012
Stil direct, Paraziţii în efect
Citeste din tara
DESCOPERA
Doamnelor, dezgoliti-va corpul – dar nu mai mult de 40%

Doamnelor, dezgoliti-va corpul – dar nu mai mult de 40%
Misterul atractiei dintre barbati si femei devine tot mai straveziu:... [...]

Bantuie un monstru de 10 metri canalele oraselor de coasta din Florida?
Cel mai hack-uit site din lume

REDACTIA GANDUL

 

Fii jurnalist!

Fii jurnalist, postează propriile tale ştiri, fotografii sau înregistrări video pe www.gandul.info!

Betonare spatiu verde Bulevardul Unirii Betonare spatiu verde Bulevardul Unirii

Prima data s-au scos gardurile si stalpisorii care blocau...

citeste tot

vezi toate stirile

GANDUL.INFO PE MOBIL