Crin Antonescu nu mai are răbdare

de Clarice DINU Postat la: 24.01.2012 12:43 Ultima actualizare: 24.01.2012 12:57

Crin Antonescu nu mai are răbdare

Crin Antonescu nu se bate acum nici cu Traian Băsescu, nici cu Emil Boc. Crin Antonescu se bate acum pentru el. Pentru legitimarea sa drept lider incontestabil al opoziţiei şi pentru a rămâne în avantaj în cazul unei schimbări de macaz a mai tânărului său coleg de alianţă Victor Ponta, beneficiar de socru priceput într-ale negocierilor cu Băsescu şi cu PDL. Bârfele lui Sebastian Lăzăroiu care nu mai conteneşte vestind o alianţă PSD-PDL, par a fi atins coarda sensibilă a liberalului care visează la Cotroceni şi a fi stricat armonia paradisului uselist. Pentru că ceea ce se întâmplă de două săptămâni încoace nu a scos la iveală doar mizeria din curtea lui Emil Boc şi a lui Traian Băsescu, ci şi faptul că haina de copreşedinte pe care Antonescu o împarte cu Ponta e plină de scame.

Primul declic a fost în momentul în care, cu oamenii deja ieşiţi în stradă, Traian Băsescu a retras proiectul noii legi a sănătăţii care făcuse deja prima victimă, pe Raed Arafat. În vreme ce Victor Ponta anunţa strategic că propune un pact naţional pentru sănătate, care ar fi forţat PDL să iasă la rampă şi să cadă sub propriile arme, Crin Antonescu se autoproclama lider al străzii, punând la cale un megamiting USL. Că a forţat nota, s-a văzut în slaba mobilizare la Bucureşti a pesediştilor din teritoriu, care în afară de Radu Mazăre nu şi-au arătat faţa la manifestarea populară pusă la cale de liberali. Lucrurile nu s-au oprit însă aici. Crin Antonescu a reluat o idee mai veche abandonată deVictor Ponta, demisia parlamentarilor USL în semn de protest faţă de ignoranţa PDL şi a lui Traian Băsescu şi a PDL de ceda la cererea de alegeri anticipate. Victor Ponta n-a marşat şi a explicat într-o conferinţă de presă că nu se poate ajunge, constituţional, la dizolvarea parlamentului şi la anticipate doar cu o demisie în bloc a opoziţiei.

Crin Antonescu nu a abandonat, iar ieri, la finalul unei întâlniri ad-hoc a PNL, care a urmat reunirii parlamentului în sesiune extraordinară, a anunţat că la biroul său au fost depuse demisii ale senatorilor şi deputaţilor PNL. "Sunt mandatat să comunic un consens în legătură nu numai cu disponibilitatea, dar cu dorinţa parlamentarilor liberali de a ne retrage din acest Parlament şi a nu reveni decât atunci când vom reveni prin votul românilor chemaţi la urne.Vom discuta cu partenerii noştri din PSD, din PC, şi vom încerca a găsim o soluţie comună", a declarat Antonescu, deşi reticenţa "partenerilor" din PSD fusese exprimată cu doar câteva ore înainte într-o reuniune a USL.

De altfel, Victor Ponta nu l-a lăsat pe liderul liberal să aştepte prea mult un răspuns: "Deocamdată acele demisii ale unor parlamentari PNL sunt depuse la Crin Antonescu, nu la Parlament. În cadrul USL nu există o decizie cu privire la demisia în bloc a opoziţiei, am stabilit că vom mai discuta pe acest subiect, pentru a avea o decizie clară până pe 1 februarie, când începe sesiunea legislativă".

La finalul unei zile în care "incompetentul" Boc şi "tiranul" Băsescu ar fi trebuit terfeliţi în arena democraţiei, mutarea forţată pe care a facut-o Crin Antonescu a lăsat, pentru prima oară, descoperită groapa căscată între el şi Victor Ponta. Cine va cădea în ea? Rămâne de văzut. Până una-alta, Crin Antonescu este cel care a făcut primul pas.

Clarice Dinu este editor al ziarului Gândul

Intră în comunitatea Facebook Gândul, locul unde ziarul vorbeşte cu tine


 

 

 

Urmareste Gandul.info prin:
facebook
twitter
RSS  | mobil

138 Comentarii [+] Adauga un comentariu

#1 jorj 24.01.2012 13:03

Esti prroastă ClariceDINU!

 
#2 sorin 24.01.2012 13:06

Daca Ponta mai crede intr-o posibila coabitare cu Basescu e problema lui. Antonescu a respins clar si fara echivoc orice asociere cu pdl si Basescu, inca de la inceput. PSD ar trebui sa fie recunoscator lui Antonescu, pe care l-a tarat in situatia penibila cu Geoana. Cei ce credeau in aberatiile pdl-iste cu uniunea socialista etc au acum ocazia sa vada ca PNL isi mentine linia, chiar si in USL. Antonescu este evident mai carismatic si mai determinat decat Ponta, acesta fiind prea legat de greii vechi ai PSD.

 
#3 nu mai au rabdare 24.01.2012 13:14

portareii si sponsorii preseaza......

 
#4 wakki 24.01.2012 13:16

de data asta or sa cada Basescu si PDL in groapa aia

 
#5 Crin nu mai are rabdare 24.01.2012 13:21

DA CINE MAI ARE RABDARE??????????
PINA SI JAVRELE PORTOCALII VOR SA SCAPE DE CHIOR.
ALTFEL ADIO PARTID IN PARLAMENT LA TOAMNA!

 
#6 Tataie 24.01.2012 13:21

Antonescu si Ponta se misca cu viteze diferite.

 
#7 hanibalul 24.01.2012 13:25

Vai, draga Clarice, mai ca-mi vine sa te mananc, vorba dr. Lecter, cand vad cu cata ardoare iti doresti sa se termine cu Opozitia si sa ramana scumpii tai Basescu si Boc la carma tarii (daca va mai fi vreo tara, bineinteles...) pentru eternitate! Dar, dupa cat de lamentabil scrii, si gustul ti-o fi pe masura...

 
#8 cornelius 24.01.2012 13:28

@sorin Ce zici mai; ca Antonescu e mai carismatic si mai vertical?
Sa mori tu??!!
Pe cat punem pariu ca la cel mai mic semn de bunavointa a lui Traian imperator, tanarul somnoros sare in barca PDL?!
Cat ar fi prost stie si el ca nu are nici o sansa singur, iar PSD l-ar fenta in mod cert imediat ce ar castiga alegerile.

 
#9 Adriana 24.01.2012 13:30

Normal ca nu are crin rabdare ,ca doar nu si-o fi scos costumul degeaba din dulap...........

 
#10 Diaspora 24.01.2012 13:41

F bun articol, Claris Dinu ! Lumea gindeste ca tine. Desi au anuntat in piata, ca vor scoate cu arcanul 10000 de oameni, nu sunt mai multi de 2000. Cei doi clauni ai politicii dimbovitene, Lolek si Bolek, au fost primiti la Iasi doar de PSD si PNListi, in numar de vreo 1500. Asa ca ce sa mai vorbim ! Impostura e vazuta de oameni. Nu ne pacalesc ei, doi nevolnici oportunisti, fara carisma, fara nimic in cap, doar oportunism si sete de parvenire. Ponta si-a lasat nevasta cu copil ca sa parvina. A luat-o pe bulbucata aia de Daciana, ca socru e mare PSDist si fost popa securist. Haide, ca ne insulati inteligenta prea de tot ! Oamenii stiu, oamenii nu mai pot fi mintiti cu latrinele lui Felix, Vintu+Ghita+Elan, CTP, Hurezeanu, Ciuvica, Gidea @co.

 
#11 Meylan 24.01.2012 13:44

Partidele din opozitie,daca ma-i continua cu aberatia de a-si da demisia din parlament,vor instaura adevarata dictatura a lu-i Basescu din propria lor prostie!
Oare cred Liberalii si PSD-isti ca; o-data depuse demisiile,Basescu si puterea actuala vor avea vre-o jena s-a convoace alegeri partiale chiar de a-doua zi?
Oare ei nu opserva, ca Basescu sta ascuns ca paeanjenul in coltul intunecat a-l pinzei,asteptind cu rabdare sa-i cada gizele in plasa?

 
#12 doru 24.01.2012 13:57

Asta-i sport national, datu' cu parerea...dar sa fi angajat ca editorialist la un ziar e una si sa ai pareri competente, e alta...cu burta plina, altfel gandesti...scrii editoriale, iti dai cu parerea...pai daca intre Crin si Ponta s-a creat o groapa, intre basescu si cetatenii acestei tari ce s-a creat ? Din pacate astfel de opinii, de ''ziarist''
ii fac pe cei de la putere ca sunt de neinlocuit...cat de competenta profesionala...aceiasi ca a ''ziaristei''...
Cainele moare de alergatura...

 
#13 mircea 24.01.2012 13:59

Ciumpalacul asta de Tzaki se agita degeaba...
O sa ajunga presedinte cand o zbura porcul.....

 
#14 Cami 24.01.2012 14:02

Acesti pacalici Poata si Antenescu, sunt lipsiti de orice substanta ! n-au nici o carisma, nimic care sa-i recomande ca lideri. Pe astia nu i-ar urma nici un cird de rate ! Ce Dumnezeu, nu se vede cu ochiul liber, nu se simte ?

 
#15 Goe 24.01.2012 14:03

#11 @Meylan

1."daca ma-i continua" - de fapt se scrie "daca mai continua".
2."a lu-i" de fapt se scrie "a lui"
3."o-data" se scrie "o data" sau "odata" in functie de ideea ce doresti sa o exprimi.
4."vre-o" se scrie "vreo"
5."s-a" se scrie "sa"
6."a-doua" se scrie "a doua"
7."a-l " se scrie "al"

Doamne mai baiete!!!!!! Ai facut scoala cu funeriu?????

 
#16 Gianina 24.01.2012 14:24

Pai cu cat ai mai multa rabdare cu atat imprumuta ei mai mult ca sa-si faca plinul ca e clar ca vor pleca de la putere mai repede decat isi planificasera si vor sa-si ia cat mai mult si cat mai repede. Ce sa mai asteptam? Nu e destul ca in trei ani si datoria Romaniei a crescut de 3 ori fata de cat era la sfarsitul lui 2008? Cum se mai redreseaza tara dupa aia?
Eu zic ca nimeni n-ar mai trebui sa aibe rabdare!

 
#17 Cryssy 24.01.2012 14:27

da poporul mai are rabdare ?

doamna ziarista nu mai aruncati cu fumigene.

 
#18 mda 24.01.2012 14:32

Doamna ziarista, dupa parerea mea ati scris un articol din care razbate reaua-vointa, dorinta de a invrajbi opozitia, frica dvs teribila fata de posibila reusita celor doi de a reusi sa mobilizeze toata opozitia si de a o determina sa-si dea cu totii demisia din Parlament!
Luptati pentru o cauza injusta, cu metode murdare! Cei pe care ii aparati au pierdut deja lupta, oamenii ii urasc pentru toata mizeria, umilintele, si sfidarea pe care le-au indurat din partea lor!

 
#19 evi 24.01.2012 14:34

Petre Tutea spunea ( aproximativ) ,, ... democratia are un viciu major , nu are criterii de selectie a valorilor...'' ; ma gandesc la ,,personalitatile'' trimise in functii inalte la Bucuresti, doar din jud. Arad - Igas (ministru) , Pistru ( secretar de stat) , gen. Dascalu (secretar de stat) ... Dar daca nu are, de ce nu le construim, formulam ? sau nu o fi bine nici cu ele ( criteriile adica ).

 
#20 victor 24.01.2012 14:34

persiflatu' tigan grec crinu ,..seara se culca dimineata ,se scoala la prinz cu un chef nebun de chiul pe bani publici ,reformat de iliescu (alt tigan grec ),vopsit (si la propiu si la par ) ,plin de solutii jos' ,se vrea presedintele cui?,..fate mic si dute acas'

 
#21 Ester 24.01.2012 14:34

Din fericire, ambele partide au guvernat împreună cu PDL și cred că și-au învățat lecția. Așa că mă surprinde scenarita de care s-a molipsit dna Dinu. Nu trebuie să se discute în piață, pentru a vedea ceva, acolo unde nu este nimic de văzut. Faptul că parlamentarii PNL sunt dispuși să-și dea demisia și cei de la PSD, nu, are un răspuns, care poate fi văzut în rapiditatea cu care a ieșit în media cu declarații, pe această temă, Adrian Năstase. De ce oare? Justiția este în curs să se pronunțe în legătură cu câteva dintre dosarele în care este anchetat de ceva vreme și se știe că Adrian Năstase face parte dintre aceea care s-au adăpostit sub protecția oferită de statutul de parlamentar. De asemenea, se știe de infuiența domnului Adrian Năstase asupra domnului Ponta.

 
#22 vlad 24.01.2012 14:35

Ma surprinde ca fanii USL (pensionari, bugetari fara perspectiva si ghes de a-si gasi altceva de munca, profesori speriati de punctaje date de parinti, revolutionari ramasi fara pomana iliesciana) considera ca toti romanii sunt asemeni lor. Exista si o alta Romanie, dincolo de exaltarea sustinuta de mass media. E Romania celor care nu asteapta pomana, care au rabdare pana la alegeri, nu anticipate. Ca bani n-au de unde sa dea nici Ponta, nici Antonescu pentru toata suflarea milogilor.

 
#23 atac 24.01.2012 14:37

Text demn de "Evenimentul Zilei" unde ai lucrat mult timp lingandu-l in * pe Basescu. Acum vad ca lucrezi sub acoperire la GAndul. Iti mai iei banii de la SRI?

 
#24 feritata 24.01.2012 14:39

Mai fratilor,daca guvernul sau presedintele si-ar da demisia la insistentele a 10000-20000 de oameni in strada si alte doua trei milioane din fata televizoarelor,s-ar crea o dictatura a minoritatii si un precedent foarte periculos!!! Dupa alegeri alte 20000 de nemultumiti ar cere demisia guvernului si al presedintelui si astfel am avea alegeri in fiecare an!!!! Asta dorim noi in aceste vremuri de criza mondiala?????

 
#25 vali 24.01.2012 14:43

ce culoare ai cuconita ?

 
#26 maia 24.01.2012 14:56

Esti cam prostutza.Sincer...Io nu stiu de unde ai scos ideea asta dar sincer cred ca ti-a fost dictata...

 
#27 flavione 24.01.2012 15:25

Foarte interesante comentarii. Se uita insa un lucru. Parlamentul si implicit guvernul au fost alesi de noi. Prin urmare , sa respectam regula. Mai sunt cateva luni si oricum avem alegeri. Nu este corect sa nu ne asumam votul nostru! In fine, noi suntem romani. Luati-va gandul de la Somnorila. Nu va ajunge niciodata presedinte. Si-a pierdut demult credibilitatea. De cand a schimbat linia liberala a partidului prin alianta cu noii comunisti. orice figura independenta ar candida, i-ar lua fata ( Isarescu sau Tiriac l-ar bate la fundul gol ) . Pariem? Iar despre Ponta... sa ne fereasca cel de sus. L-as prefera pe Nastase, cu toata ceata lui de corupti. Pa. Ne vedem la toamna la alegeri.

 
#28 un contribuabil(inca, la 50 de ani) 24.01.2012 15:38

@maia
Antonescu e penibil, ca si Ponta.Niste hahalere!Niste disperati ca nu prea mai au de ros.Ca incepe sa se puna ordine in tara.Geoana pare sa-si revina de cand a iesit din PSD.Pesemne ca acolo l-au spalat pe creier si l-au pus pe sfori.
In orice caz, intelegeti, oameni buni , ca nu mai are statul de unde sa dea, trebuie pus osul la treaba.Suntem prea putini contribuabili si prea multi de tinut in carca.Sa nu mai visam la lefuri mari de la buget si pensii de la 38 de ani.Si la ajutoare de la stat.
Adevarul e ca sunt multi care plang dupa indemnizatiile de revolutionar taiate(care revolutie?) si mai sunt si altii care plang ca nu-si mai pot face jocurile murdare. Ca s-a cam intrat in ei, ca se incearca a se intra in normal.

 
#29 iorgos 24.01.2012 15:45

Clarice are dreptate ! Timpul ii va da dreptate ! Crin e in criza de timp ! In plus , votantii PSD ar vota USL , dar de ce sa voteze un liberal la presedentie ?
O sa vedeti !

 
#30 pagubitu / carnetele de partid la gunoi 24.01.2012 15:47

Ce nu te omoară, cu puţină şansă te poate întări. "Număraţi-mi ouleţele" zis şi năstase nu vrea demisii, ilici vorbeşte fără să-şi spună părerea, mai rămâne ponta. Acum vom vedea cât e de bun negociator în psd, ce putere are. antonescu şi pnl au mutat şi dacă au intrat în această alianţă, vor afla acum dacă ea va supravieţui sau nu. ?????

 
#31 sorin 24.01.2012 15:51

@cornelius
daca ai fi urmarit mai atent declaratiile lui Antonescu ai fi inteles mai bine. Chiar alianta USL a fost raspunsul PNL la cantecele de sirena ale piratului. Nu am de ce sa mor, dar cu siguranta Antonescu nu s-a plecat si nu se apleca in fata lui traian imparatul orbilor. iar semne de la basescu au tot fost, problema e ca a fost refuzat categoric.

 
#32 alvarados sentimento 24.01.2012 16:01

Evident ca nu si-o dau. Daca prin constitutie puteau sa ajunga la alegeri, o faceau de când e lumea si pamântul, imediat ce s-au simtsit mai populari.
Acum demisia ar fi cu adevarat simbolica, uite ce credem si ne sustinem punctul de vedere.
Asta intra în balanta cu loz pierdut, ala cât e, nu exagerat - alalalt baban asteptând la firmulitza acasa - dar nici pe asta nu vor sa-l piarda, daca e numai la simboualle.
Ori e pentru ciolan si atunci mere, ori nu dam nimic - "îi raspunde, shi-n adânc s-a cufundat".

 
#33 Mircea 24.01.2012 16:07

@cami
mai bine cu Base - unde mai gasim un presedinte asa de incult, mitocan , manelist, mediocru ?
Cei 5 milioane de alegatori romani probabil ca se regasesc in personajul Bassescu.
Eu unul, nu !
Pe langa exemplele clasice cu regele Mihai si dr Raed Arafat, sa nu uitati si sarbatoarea de 1 Dec 2009 cand nu a dat mana cu fostii presedinti Iliescu si Constantinescu - un mimim de buna crestere si 'altceva' care ii lipseste acestui individ ar fi trebuit sa-i spuna ca nu se cade ...

 
#34 sandu 24.01.2012 16:09

Daca ai inteles decat ca Antonescu nu mai are rabdare esti de ,,rasu-plansu" Voi ,,mari ziaristi"l-ati facut praf pe Nastase numai ca nu va baga in seama,si nu va chema la pomeni unde sa unfulacati ca Tov.Pora la Ateneu,D.p.d.v. economicnu aveati ce reprosa si a-ti inventat matusa Tamara ,asa a venit la putere PIROMANUL cu ajutorul <<marilor intelectuali precum Liceeanu si Plesu >> care au ajuns pres la CotroceniEste jalnic sa afirmi despre un om lucruri pe care nu le poti proba ,de fapt se vede unde ai mai lucrat la EXCREMENTUL zilei

 
#35 T.T. 24.01.2012 16:15

Este evident ca Antonescu nu crede in nimic in afara de dorinta personala de marire. Si-a tarat partidul intr-o alianta cu PSD, cu care macar teoretic se afla in sectoare diferite ale spectrului politic si cu securistul dovedit Voiculescu, mai nou a turbat la vederea noii legi a sanatatii, care-i buna sau nu, dar sigur de sorginte liberala. Este chilangiu, impertinent, are apucaturi de tzatza sau fante de mahala decat de om politic. Cu asa ceva sef de stat, vom cadea din lac in putz(a)...

 
#36 Dr. Lecter 24.01.2012 17:04

Cla-rice, Cla-rice,
Lasa-te, fato, de scris!

 
#37 mariag 24.01.2012 17:18

Tare esti carcotasă, Vooorbesti ca sa nu taci! Numai aiureli, scenarii, daca si parca.... Ia, si muncește matale, faci un program, apolitic, desigur, asa cum crezi ca trebuie, sa stim si noi, argumentat riguros, nu presupuneri de femeiușcă barfitoare cu aere superioare (de ziarista)!

 
#38 Dr. Lecter 24.01.2012 17:18

De ce nu zici ca vii de la evenimentul zilei?!

 
#39 george 24.01.2012 18:04

Dragi compatrioti,hai sa jucam cu responsabilitate aceasta posibilitate care ni se ofera la alegeri,indiferent daca sunt anticipate sau la termen si sa facem curatenie printre politicieni nemaivotindu-i pe cei care au condus tara de la revolutie si pina in prezent.Nu mai merita credibilitatea noastra!Sa alegem altceva,orice altceva, dar nu pe acesti pungasi si hoti care ne-au saracit in timp ce ei sau imbuibat...La lada de gunoi a istoriei cu ei....
Nu va lasati manipulati...Ponta si Antonescu nu au ce ne oferi in plus fata de Boc si Basescu....

 
#40 dana 24.01.2012 18:07

S-a stiut de mult ca, Antonescu se viseaza presedinte! Orice ati zice...in ultimii ani doar asta au visat si Crin si Ponta...sa-l de-a jos pe Basescu!!!!!!!!!!!!!!!!! Rusine sa le fie, rusine sa ne fie si noua, romanilor, cei care ne lasam manipulati de ei!!!!!!!!!!! Basescu sa plece! sunt de acord! Si cine imi garanteaza ca astia 2 vor fi mai buni? Nimeni...PSD-ul a fost la guvernare ...ce-au facut? Din cauza lor am ajuns unde am ajuns.... Care dintre ei se lupta sau vrea binele tarii? Niciunul....ei vor doar putere...sa ajunga presedinte....abia astept sa vad cum se vor balacari Ponta si Crin...Mi-e scarba de ei politicieni...Iar noi suntem romani????????????? care pt 50 sau 100 de lei primiti mergem sa votam??????

 
#41 Brasov 24.01.2012 18:40

Sunt un anti PSD-ist mai convins decat va fi vreodata Mircea Badea anti Basescu Traian.Antonescu a reusit insa sa ma convinga ca e un ratat chiulangiu,un ciocoi fara coloana vertebrala,fara vreo calitate reala.......pt ca romania are nevoie de orice numai de un orator nu.SI a reusit sa ma faca sa cred ca daca o sa am vreodata de ales intre el si Ponta,ultimul este ceva mai inteligent.Pentru ambii trist este ca sunt mult sub Boc,o comparatie cu Basescu ar fi un compliment pentru ei......si nu o voi face.

 
#42 Brasov 24.01.2012 18:49

Aveti idee ce se intampla daca parlamentarii USL isi dau demisia?
1-Respectivii pierd un job bine platit ,cu putere si pe care oricum nu il merita (mare majoritate)
2- Se fac alegeri partiale anticipate doar pentru acele posturi iar eu as paria cu oricine ca cel putin 20-30% din respectivele posturi le castiga PDL => ar ramane si mai putini PNL-PSD decat sunt acum.
3.-Se cheltuie x milioane de lei fara sens USL nu prezinta vreo solutie .......credibila.Oricum vor avea probabil ocazia sa se faca de ras din toamna,de ce sa cheltuim bani de 2 ori?
Ponta si Antonescu sunt fomisti nu si prosti,asa ca vor demisiona ei atunci cand capitala Romaniei se va muta la ..........orinde vreti voi

 
#43 remmus 24.01.2012 18:51

Si eu cred ca politicienii romani sunt rupti de realitatea noastra! Nu-si simt responsabilitatea momentului: exprimasolutii la problemele fff grave ale Romaniei, nu solutii de ordin politic! La putere au ajuns rand pe rand toti care au fost in fruntea partidelor politice, insa viziune nu au avut niciunii pana acum. Nenorocirea e ca, neputand avea lideri mesianici, ai nostri nici macar nu au habar de ce si cum vor proceda dupa ce ii vom incorona!

 
#44 george 24.01.2012 19:03

@Dana

B ravo Dana!Sunt de acord cu tine.Dar inainte de a pleca, Basescu sa puna in aplicare dorinta rominilor exprimata la referendum si anume reducerea numarului de parlam entari.Nu avem trebuinta de peste 500 de trintori in parlament....

 
#45 cristian 24.01.2012 19:19

In primul rand basisto,tu ar trebui sa fii cu ochii pe putere si nu pe opozitie ,caci asta e rolul PRESEI intr-o societate.Te doare de Crin si nimic de Basescu....azi e ziua Unirii,articolul trebuia sa zica cv de Presedinte si Unire(dar se vede ca nu-ti cade bine sa scrii de "tatucu",care sta ascuns de ziua Unirii si i.e frica sa mai iasa de la Cotroceni)....Ce sa faci jurnalisti....

 
#46 Mihai 24.01.2012 19:24

Un articol inept. Nu ai nici condei, nici idei.

 
#47 cristian 24.01.2012 19:30

@ dana
Logica tipic romaneasca ...."tot pe asta ca altu' mai bun nu este".De cate ori nu a-ti auzit asta???.Lu' socrumi-u intr-o discutie de asta i-am dat urmatorul exemplu app de schimbare. I-am zis : daca ai o pereche de papuci in picioare care ti-au facut bataturi/besici si in fata ti se pun alte 3 perechi ...ce faci in mod natural ? Incerci sa schimbi ce ai in picioare,cu toate ca nu stii daca vreo una din cele trei perechi e mai buna sau mai rea fata de ce ai in picioare...dar stii ca ce ai ti-a facut rau. BASESCU la ora actuala e perechea de papuci care trebuie scimbata . Vom vede dupa aia daca ceea ce am pus in loc e mai bun sau mai rau .....

 
#48 alx 24.01.2012 19:54

Si de ce, ma rog, madam activista basista Clarice (cine nu crede asta, sa-si cumepere niste lecitina) folosesti ghilimele aici : ' "incompetentul" Boc şi "tiranul" Băsescu '?

 
#49 goru 24.01.2012 20:06

Mortzli mătii de muhista in spume, cum naiba ai aterizat basista naibii intr-o publicatie pe care o citesc oameni normali, nu jeguri basiste ? Marsh făă gandaco inapoi la EVZ !

 
#50 george 24.01.2012 20:16

#47 cristian

Exemplul este foarte sugestiv si anume daca cele 3 perechi de pantofi le-ai mai purtat cindva si picioarele au bataturi vechi de la acele perechi de pantofi atunci este bine sa renunti la ele...cazul lui Ponta si Antonescu care au mai fost la guvernare cu partidele lor si nu au facut nimic pentru romini...ca pentru ei au furat pe rupte... deci la gunoi cu ei.

 
#51 ileana 24.01.2012 20:20

cine a adus-o pe asta aici cu fata de mort hipnotizar,cu cearcane de 7 kile si cu "idei" scoase din tomberonul mintii sale? basista asta strica impardonabil ziarul acesta ce-l credeam decent si nu ev.zilei! vede ea "gropi","negocieri"ale PSD cu PDL, vede ea negru in fata ochilor hipnotizati de prostie ca Antonescu "se grabeste"! Parca este tzapul Ioan Oltean,ale carui "teze" le duce matracuca asta mai departe! sa respectam opinii contrarii,dar nu insailarea de minciuni scoase din mintea unei ziariste politruce! de joasa speta individa asta !

 
#52 pastorius 24.01.2012 20:25

Doamna/Domnisoara femela sacal Clarice Dinu,
Consumul prelungit de cadavre banuiesc ca va dauneaza grav sanatatii mentale, atfel nu pot intelege lipsa Dvs de intelegere a unui adevar simplu: Alegerea de solutii indaznete, riscul decizional, inotatul impotriva curentului fac diferenta intre un barbat politic si un fatalau politic.
Astfel, generatia strabunicilor Dvs., sub conducerea unor barbati de stat s-au luat la bataie cu un curaj nebun cu doua supraputeri ale vremii - Germania si Austroungaria, aflate in cardasie cu vecinii de la sud _ Bulgaria si Turcia, iar rezultatul cred ca il cunoasteti.
Pe cale de consecinta, sper ca mica mea lectie va va ajuta sa intelegeti diferenta intre un barbat politic si un fatalau politic.
In alte ordine de idei, dati un semn de viata si oriude, oricand va voi servi cu o halca zdravana de carne proaspata de mistret.
Pastorius, iubitor neconditionat al tuturor animalelor.

 
#53 PSD=PDL 24.01.2012 20:31

De-ar da Dumnezeu sa cada cele 2 clone FSN-iste reloaded,drept la groapa de gunoi a istoriei postdecembriste.Nu e mare diferenta intre ele,atat doar ca PSD-ului ii revine "onoarea" de a fi dat tonul la furtul si/sau instrainarea avutiei nationale.Antonescu ar trebui sa se retraga urgent din Parlament.Daca PSD iarasi intra in tandreturi(ca sa nu zic codoshlac) cu PDL,n-ar fi deloc de mirare,caci au amandoua partidele destul de multe "schelete in dulap".Da-r-ar dreacii in capul amandorura,duca-s-ar pe pustii!Si asa,in ochii opiniei publice lucide,sunt co-partase la marasmul in care se afla tara.L-ati vazut pe Vanghelie,cat e de analfabet,da`repede a gasit contra-argumente sa nu-si depuna demisia.In afara lepreshonilor notorii ca Nastase,Mitrea,ponta,Vanghelie & C-ie,societatea civila veritabila ar trebui ,ca de alegeri,sa puna la dispozitie,"ghiduri"electorale,sa stie tot alegatoru`cam ce bube in cap au "cersetorii" votului,cate dosare au pe rol ,si ce banuieli planeaza asupra lor.Stiti voi oare,ca mierosul Flutur,are pe rol 6 procese,de pe vremea cand,director silvic la Suceava,chelea cu nadejde muntii de paduri?Dosare inghetate,cand s-a dus cu dreptul pe la Stolojan,atunci prim-ministru...

 
#54 ULTRA-Ironic 24.01.2012 20:39

Clarice basista crancena

Te-au infiltrat baietii de la ciuma portocalie la Gandul?

Daca tu crezi ca se ia Crin dupa barfele lui nimeni lazaroiu ala pe care si ba'secu l-a aruncat ca pe o masea stricata inseamna ca esti proasta rau de tot...
In rest scrii numai baliverne si propaganda PD-ista.
------------------------------
USL singura alianta care va poate scapa de caracatita PD

Crin Antonescu a luptat consecvent impotriva lui Ba'secu de ani de zile.

EXISTA ALTERNATIVA
Demisia regimului Basescu
Alegeri anticipate
Veniti alaturi de USL


EXISTA ALTERNATIVA
Demisia regimului Basescu
Alegeri anticipate
Veniti alaturi de USL


EXISTA ALTERNATIVA
Demisia regimului Basescu
Alegeri anticipate
Veniti alaturi de USL


EXISTA ALTERNATIVA
Demisia regimului Basescu
Alegeri anticipate
Veniti alaturi de USL

 
#55 ilie de la sculerie 24.01.2012 20:47

Mai ziarista lu peste, cred ca ar trebui sa-ti gasesti un peste poate ca ai avea mai mult spor acolo ca aici
cred ca ai gresit cand ti-ai ales meseria asta care nu are
nu are nici o legatura cu posibilitatile tale si de aceia
cred ca co pe centura ai fi mai capabila

 
#56 mim 24.01.2012 20:52

Nu inteleg de ce dorintele si problemele catorva sute de oameni sunt considerate semnificative la nivel national?
Eu nu ma regasesc de nici o culoare in cererile lor.
JOS JOS JOS........adica sa daramam ceva ?de ce ? pentru ce ?De ce jos Basescu?
-oare pentru ca a indraznit sa infrunte mafia din vami,din politie din justitie?
-pentru ca a stopat plata banilor nostrii catre revolutionarii imaginari fabricati pe spagi?
-pentru ca incearca sa elimine pensiile unor handicapati imaginari?
-pentru ca a incercat sa taie din pensiile de zeci si sute de milioane obtinute pe nedrept de unele categorii de pensionari?
De aia jos Basesecu???
De ce jos Boc?
Ce sa punem in loc?
....sa fie mafia psd cu iliescu nastase etc
....sa fie prostituata liberala?
....sa alegem impostorii lui diaconescu?
Nu tin cu pdeleii. M au suparat ca au furat ca si ceilalti
Dar fereasca dumnezeu sa avem la putere din nou mafia psd cu pnl- ganditi va cat de flamanzi trebuie sa fie ei si haitele din preajma lor dupa ce au stat pe tusa opt ani!!!???
Ganditi va cat de mult rau pot face tarii populismele ieftine ale lor si o eventuala revenire la politica sociala in Romania ,in contextul crizei generale in care se afla toate statele lumii.
Fereasca dumnezeu sa ajungem din nou ,ca tara sa fie condusa de lolek si bolek, secundati din umbra de iliescu si compania!!!

 
#57 edgar 24.01.2012 21:03

vrea sa-si mai omoare o nevasta cu BLES TEMUL vietii lui balosu lingau de ti gan bo rat patriciu.
Fac apel la nevasta lui crin REPETENTUL si golanul care lucreaza o ora pe zi si mai haleste si salariu NECUVENIT de la saracii si bolnavii pe care el i-a parasit pentru saracul de suflet satapanul lui pa triciu cio ara miliardara, nevasata sa spuna ba losului sot crin sa nu o mai trimita la bruxelless sa ia mita DE SUTE DE MII EURO PE LUNA de la patriciu tig anul care datoreaza sute de miliarde ROMANILOR si care este aparat de PLATA de crin si hoaste pu trejuni ca cornea topescu campeanu calimente si alti ba losi si ji godii PNL si refuza sa dea SUTE DE MILIARDE inapoi la ROMANI. Si sa nu uite doamna antonescu ca de mentul de crin si-a mai omorat o nevasta cu viata lui BLE STE * Fac apel la nevasta lui crin REPETENTUL si golanul care lucreaza o ora pe zi si mai haleste si salariu NECUVENIT de la saracii si bolnavii pe care el i-a parasit pentru saracul de suflet satapanul lui pa triciu cio ara miliardara, nevasata sa spuna ba losului sot crin sa nu o mai trimita la bruxelless sa ia mita DE SUTE DE MII EURO PE LUNA de la patriciu tig anul care datoreaza sute de miliarde ROMANILOR si care este aparat de PLATA de crin si hoaste pu trejuni ca cornea topescu campeanu calimente si alti ba losi si ji godii PNL si refuza sa dea SUTE DE MILIARDE inapoi la ROMANI. Si sa nu uite doamna antonescu ca de mentul de crin si-a mai omorat o nevasta cu viata lui BLE STE *.

 
#58 RAUL 24.01.2012 21:06

Numele tau spune totul despre tine, bassssss de aici

 
#59 Brasov 24.01.2012 21:06

@ULTRA-Ironic
Prost in rime........multi da prosti.Nu insa 50% +1

 
#60 edgar 24.01.2012 21:09

Voua viermi USListi cu tot si toti ce va sus tin(adica cei deasupra mormantului vietii) si sub tin(cei ce mor cu voi cand putreziti si pieriti in mormantul mortii). Voi im putiti locul. Trebuie DEPARAZITAT in urma voastra. Tot ce se construieste voi daramati. Vandalizati CULTURA cu creerele voastre IM putite de IMBECIL cultura voastra PARAZITA. In afara sa INGURGITATI si sa turnati alcol pe gaturile voastre IM putite nu ati facut nimic in Moartea vietii voastre. A-ti slujit pe satana bulibasa PARAZITILOR iliescu cu devotement si vazand cu ochii cum familiile voastre se sting in BLESTEMUL ce vi-l-ati pus pe voi si l-ati carat cu tonele si v-ati inveninat si otravit familiile si casele. VOUA PL EVE mu ribunde CARE IMPU TITI netul si pietele cu USLul m orbid. Santeti numarati pe degete pentruca din cei de acum un an ati ramas cativa pe care o sa va termine stresul cree relor parazite bol nave stress pe care il duceti in casele voastre. Aveti acea viata urata trista amarata bo rata ca va stiti slugile ti ganilor bo rati PSD si ale gol anilor PNL. Ce? vreti sa ziceti ca nu stiti ce faceti? NU STITI CA PSDPNLPC sint NICOLAE VANTU PATRICIU VOICULESCU si MILIARDELE FURATE DE EI din moartea Romanilor MILIARDE PE CARE STIMAT GUVERN SI PRESEDINTE LE DAU INAPOI ROMANILOR. Nu stiti ca si crin e un REPETENT Golan platit de patriciu prin nevastasa la bruxelles, un Golan in dracit ales de stapanul ti gan ca si-a omorat prima nevasta cu sca raba din el, ca nu-l mai suporta, ca slugarea toti ti ganii paraziti ca patriciu iliescu ca acum pe hotu criminal de procurori ponta, astia la care voi le lin geti je gul ca pl onsite ne bune. Niste creaturi pline de vie rmi in voi ca niste criminali duceti vie rmii in familiile voastre, ca vie rmii nu raman la usa merg cu voi si distrug totul? NU STITI ca PARAZITII mor caci VIATA FARA MUNCA e MOARTE? VOI SANTETI DIA VOLII BOLN AVI AI DISTRUGERII ROMANIEI si de aceea durerea milioanelor de Romani va fi in vier mii care or sa va manance. DATI inainte…

 
#61 lili 24.01.2012 21:11

escrocul Mucia Badea s-a sesizat repede si si-a pus pe blogu unde troneaza "revolutionaru" Mucia + 5 autocare de pesedisti impwtiti ai lu Dracnea, un articol in care spune ca autoarea e basista. si tu ce esti Bade Mucea? Teaca orala a tzatzii felixiene sau limba bideica de dupa * securistului?

 
#62 Ciumacu 24.01.2012 21:14

@jorj

Mircea Badea iar postezi pe aici cu pseudonime ? Mars la slitul securistului.
PS: ai buze reci

 
#63 Corina 24.01.2012 21:27

E bun articolul.
Cine va cădea în groapa căscată între PSD şi PNL?
Antonescu Crin, bineânţeles, pentru ca in delirul care l-a cuprins nu-l vede pe Adrian Nastase care îi ridiculizează pe el şi pe Ponta, ori de câte ori are ocazia.
Poate doar să nu scpe Nastase de dosare să nu -i ia locul lui Ponta şi apoi să te ţii Crinule

 
#64 Gigi 24.01.2012 21:28

Basista proasta. O sa mori cu Basescu deodata!

 
#65 Dr. Lecter 24.01.2012 21:29

@ULTRA-ironic
Nu vă enervaţi, domnule!
Când am intrat azi în casă, venind de la serviciu, unde vizualizez zeci de călcâiaşe pe post de creieraşe - înghit în sec, şi-mi mai trece foamea - vorbea "Farul de la Tuzla" , idolul domnişoarei Clarice. La televizor. Domnule,investea un ministru de externe, scuipând pe noi, cu un dispreţ şi-o ură de măsurat.
M-am gândit că alde Clarice, chiar şi ea, valorează mai puţin decât un mistreţ în bătaia puştii lui Ţiriac, în ochii domnului preşedinte. M-am gândit că s-ar putea să apară represalii violente din partea domniei sale. La preşedintele românilor mă refer, oricât ar părea de ciudat.
Vă daţi seama, domnule? Ăştia care-l iubesc sincer, din prostie, sau din frică, sau din nepricepere în meseria lor, precum Clarice, vor cădea fără să priceapă DE CE.
Măcar noi, ceilalţi, ştim de ce ne ia gâtul.
De bucurie, astă seară îmi permit un borcănel de smântână Covalact, degresată. E mai consistent decât creieraşul lui Clarice

 
#66 Hareta Ionescu 24.01.2012 21:37

Reforma sanatatii, cresterea absorbtiei de bani europeni si alte zeci de probleme serioase puteau fi abordate astazi in Parlament.
Dar ne-am ales cu tipetele isterice ale lui Crin Antonescu. Vazandu-l, nu eu ci Vadim Tudor cred ca a ramas socat

 
#67 lili 24.01.2012 22:08

ce se tzopaie USL-asii zilele astea. au mai tzopait odata in 2008 dupa care candidatu lor la presidentie . presul lui sov a fost expulzat iar sustinatoru lui de baza, repetentul guraliv sustine alt derbedeu de raliuri pe banii lu casuneanu. tzopaiti frate pana faceti besici. acu juma de an vantu va servea revolutii la irealitateatv si ce mai tzopaiati si atunci la milioanele de demonstranti care omorau dctatoru. acu sov si felix au schimbat partitura. dar dejeaba, poporu de papagali e scalv in banci, iar cele cateva mii de pupeze de partid se vor plictisi repede de tzipat degeaba si luat bastoane pe cocoasa.

topaiala fericita...vesnic infrantilor! ridicolul fie cu voi!

 
#68 gelu 24.01.2012 22:32

@Dr. Lecter

Mi-au placut versurile, dar am o nedumerire: cum sa se lase de scris, ca doar nu scrie! Mazgaleste, atata tot...

 
#69 polska 24.01.2012 23:43

@gelu
...ai perfecta dreptate , il dam jos pe basescu si gasca lui si-l punem pe ponta sau antonescu ??? ne meritam soarta , suntem un popor de tampiti , umili si handicapati mintal ,daca pt asta am iesit in strada ( sa nu mai pomenesc de nastase , iliescu , voiculescu , etc ) ....imi este scarba , multa scarba .

 
#70 ion 25.01.2012 00:13

mars inapoi la EVZ Clarice, aici nu se pupa basescu in COOR !!

 
#71 Ilie 25.01.2012 01:49

Fii a dracu de tarfa.

Mars * luna * ca daca te vad iti trag o flegma de te sting.

 
#72 ULTRA-Ironic 25.01.2012 02:40

Tu proasto mai ai rabdare?

Cata rabdare sa mai avem sa-i lasam pe Basescu +Boc+Udrea + acolitii sa-si mai bata joc de tara, de banii nostrii.

Nu e Basescu de 7 ani? CATA RABDARE ?
Cat sa-l mai lasam pe nemernic, pe mincinos sa ne conduca?
Mai vreti inca trei ani cu j@vra?
Si pe urma ce? Prim ministru pe model Putin-Mdvedev?

--------------------------------------------------------------------
USL singura organizatie care va poate scapa de caracatita PD

Crin Antonescu a luptat consecvent impotriva lui Ba'secu de ani de zile.

EXISTA ALTERNATIVA. Veniti alaturi de USL


USL singura organizatie care va poate scapa de caracatita PD

Crin Antonescu a luptat consecvent impotriva lui Ba'secu de ani de zile.

EXISTA ALTERNATIVA. Veniti alaturi de USL

 
#73 Ionel Macelaru 25.01.2012 03:29

Va veni vremea cand javre basiste infecte si supurande ca tine vor fi inghesuite marsav in un colt in piata *. O sa traim amandoi acest moment. Eu o sa al degust cu placere infinita.

 
#74 ciupi 25.01.2012 06:13

tare m-ar distra o coalitie pedele-penele-pesede, dar ma tem ca antenescu nu va fi de acord.

 
#75 Serban 25.01.2012 07:00

Draga Clarice, ceea ce n-ai inteles tu este faptul ca intr-o lupta politica dusa la un asemenea nivel si cu o miza fantastica, condusa de doi comandanti, trebuie sa actionezi si sa incerci mai multe variante pentru a destabiliza inamicul. In tara aceasta sunt 20 de milioane de oameni cu tot atatea opinii si care vor rezona, fiecare, la alta propunere. Tot ce fac Ponta si Antonescu nu face decat sa infiga, cu fiecare zi ce trece, cate un cui in cosciugul lui Basescu. Ei nu se pot opri doar la o varianta simplista asa pe intelegerea ta. Daca vrem sa scapam de portocalii trebuie sa fim mult mai inteligenti ca ei. Urmareste mai atent reactia populatiei. Uimitoare lipsa de intelegere pentru un editor al ziarulu Gandul...

 
#76 Winx 25.01.2012 08:29

@Adriana
Cati anisori ai? Nu stii ca nu ai voie sa te bagi in vorba oamenilor mari? Pune mana pe carte si joaca septic!

 
#77 Winx 25.01.2012 08:38

@lili
Lili, tu esti Clarice? Pentru ca esti avida de lins bucilebasiste, te sfatuiesc sa accelerezi limbile! Javra ta nu mai are mult si se duce la Balaceanca, primele simptome fiind clare in discursul de aseara! Daca Badea face ce-i spune Voiculescu, inseamna ca toata tara actioneaza dupa indicatiile lui "Felix". Eu cred ca Voiculescu, atunci cand l-a "turnat" pe austriac, securistul care consemna era Basescu, de aia il uraste javra atat de tare! Succesuri la firimiturile care-ti cad de la masa acestor bogatasi nemernici!

 
#78 Catalin Poenaru 25.01.2012 09:16

Sunt uluit! Cine este prostovana asta fara coloana vertebrala care se crede ziarista si cum a reusit sa-i faca pe cei de la Gandul s-o plateasca?! Cum poate sa stea alaturi de CTP sau de Lelia Munteanu un astfel de exemplar incapabil de a rationa si cu certe inclinatii catre jigodism! Fatoooo! Presa trebuie sa fie "cainele de paza al democratiei", nu lingaul tenace al puterii! Cine o f*** pe asta, de trebuie s-o suporte cititorii acestui ziar?! Este o replica a lui Tanase, care se intreba acelasi lucru despre o balerina netalentata si urata! Adevarul e ca greu pot accepta ca s-a gasit cineva pentru aceasta creatura, Clarice, care seamana la chip cu Dictachiorul!

 
#79 virgil 25.01.2012 09:18

Slab articol, idei comune.

 
#80 M&M 25.01.2012 09:51

Claris,
Esti cu Gandul la evz?
Ce faci tu aici? n-au mai avut loc acolo pentru tine basista mica si nebunatica....nu te-au mai vrut?
Ce trist, nu mai e loc de basisti te-au deportat langa CTP...poate te molipsesti un pic si antibasismul se ia sa stii...mai spre vara o sa fie multi dizidenti antibasisti ce zici?

 
#81 Valentin 25.01.2012 10:08

Slobozi-m-aş pe toate slugile băsite de la gândul. Clarice sta-ţi-ar în gât căcatul pe care-l mesteci cu voluptate.

 
#82 MIOMAR 25.01.2012 10:19

@Valentin
Tare analfabet esti!Stai dracu in banca ta ca rad si curcile de tine!Analfabetule !

 
#83 corect 25.01.2012 10:21

@mda
aveti dreptate intru totul!
o alta cauza a acestui articol ar fi aceea ca domnita e basista sau poate idioata!
in orice caz, multa dreptate aveti domnule/doamna "mda"!!

 
#84 MIOMAR 25.01.2012 10:22

Mii de scuze Valentin,comentariul este pentru Meylan!

 
#85 lili 25.01.2012 11:22

au intrat * lu badea aici. badea swge la felix si apoi va da si voua sa swgeti din laptii rosii de escroc comunist.

 
#86 Andreea Voma 25.01.2012 11:37

Clarice, poate Antonescu se lupta chiar si pentru tine. Dar n=o s-o recunosti niciodata, ar trebui sa-ti dai cu dezinfectant de basism pe creierash.

 
#87 Vierme72 25.01.2012 11:54

Cucoana,du-te inapoi la Evenimentul Zilei ... Esti basista si-ti sta rau ...

 
#88 vera 25.01.2012 12:11

Doamne lumineaza-i pe basisti , fie-ti mila de ei. Fiind labil psihic presupun ca astazi base o sa faca un interviu cu lacrimi.

 
#89 razvan 25.01.2012 13:40

CTP, da-o afara pe basista asta infiltrata de servicii. Mars la tovarasii de la Evenimentul.

 
#90 groparu 25.01.2012 13:43

bine ar fi sa avem groapa,sa o umplem cu toata aceasta clasa politica nesimtita.nu este nici o diferenta indiferent din ce partid fac parte alesii nostrii.sa umplem groapa cu ei,sa putem renaste cu o clasa politica noua formata din tineri educati,cu bune intentii.asa vom reusi sa inlaturam mitocanii si hotii care ne conduc sau au condus biata tara.

 
#91 Ionut 25.01.2012 13:46

CTP-ule, da-o afara pe basista asta de la gandul.INFO pana nu dati faliment si-n online. Treaba voastra, cu asta o sa ramaneti

 
#92 Cristoflocea Tudor Pupincurescu 25.01.2012 14:35

... PARTIDUL LINGAILOR S-A RAZGINDIT ...


... NU MAI DEMISIONEAZA ...


... NU MAI VOR SA TREACA PRIN CHINURILE UNOR ALEGERI CISTIGATE CU GAINA IN MINA ...



... MAI ALES CA DUPA ATITIA ANI DE OPOZITIE SA CAM DUS OSINZA ...


... USLul E O ADUNATURA DE RETARZI CU AERE DE INTELECTUALI ... LA CIT AU FURAT SI NICI UNUL NU E IN STARE SA RENUNTZE LA POLITICA SI SA ISI SPELE PRINTR-O AFACERE DE SUCCES MILIOANELE FURATE ... INTRE EI SI NEA GHEORGHE CARE A FURAT UN STIULETE NU E ABSOLUT NICI O DIFERENTA ...

 
#93 CIUCIUGAYA 25.01.2012 14:43

@Ionut
Cum bagasi de seama fa asa repede?Citesti gandurile sau ii citezi pe portocalii.Nu te-as intreba daca nu ai fi acompaniata de alti cativa ciuri buri pdlimbisti.

 
#94 FOST CITITOR GANDUL 25.01.2012 14:46

Ce cauta tipa asta la Gandul? Basescu a cumparat si aceasta publicatie online? Pacat.

 
#95 CIUCIUGAYA 25.01.2012 14:46

ZI SA FACI PLICI LA MINE-N CA.....

 
#96 un oarecare 25.01.2012 15:19

...pun pariu ca dl. Antonescu nu va ajunge nici macar in turul doi pentru prezidentiale, romanii s-au mai desteptat nu vor vota un oportunist care a cam impins vantul in parlament.Ce realizari insemnate are? Nimic, si atunci de ce sa votez un nimic. Eu cred inca in acel om de cultura sau de stiinta care va apare in sfarsit, acel lider care ne va conduce, actuala clasa politica este ramolita, nu mai merita sa fie reales niciunul din ei

 
#97 Mihai Banu 25.01.2012 15:22

@lili
LI-LI-NGE! Ai lui Badea sunt inteligenti! Au argumente si sustin idei, nu clisee sapate pe o minte imbecila si neproductiva de una singura! Scrie ceva din care sa se vada ca-ti functioneaza creierul, daca ai, bineinteles ceva minte! Imediat i-ai recunoscut pe ai lui Badea dupa argumentele logice si rationale si te compatimesc pentru ca nu ai capacitatea de a fi ca ei! Lingere placuta si .... mareste ritmul!

 
#98 ion 25.01.2012 15:45

Mama ! MI-am ratat ziua. Asta zice de Crin ?:))

 
#99 Nu conteaza 25.01.2012 15:47

Este clar pentru oricine (sau, macar, ar trebui sa fie) ca, indiferent care dintre partidele politice (suna tare expresia asta) ar veni la putere, noi, cei "de mai jos", vom avea "sansa" nesperata si continua de a o lua in freza non-stop. Acum vreo 8-9 ani, injuram la pesedisti cu o viteza si o energie demne de o alta cauza, chiar mai buna. N-am avut incredere in cei din alianta d.a (ma rog, acronimul s-a vrut subtil), asa cum nu am avut , si nu am nici acum, in usl. Dar insa cu toate astea (stiu, e redundant, chiar pleonastic), nu am crezut ca voi ajunge sa am senzatii de greata (nu numai matinale, stati linistiti) vazand cine a ajuns sa ne "reprezinte" ca cap (asumata si asta) al poporului, prim-ministru, carmaci (mda...), om de stiinta de renume mondial (a obtinut primul in lume spirt din apa de mare), academician si mama-eroina...deci, da ! Marele, unicul, celebrul, chelul si (usor) sasiul TRAIAAAAAAN baseeeescuuuu ! Si, da ! M-am saturat de el si de mancatorii lui de rahat, de toate * si te tori retardatii pe care i-a oplosit pe langa el, de toti mafiotii pe care i-a reevaluat, de toti ! L-au ales nu stiu cate milioane de romani ?! Mda, adevarat...nu comentez, dar alte milioane de romani (poate chiar un numar mai mare) nu l-au ales ! Asa ca, base, lasa-neeeee, lasa-neee !

 
#100 sebi 25.01.2012 16:28

nu va mai agitati oameni buni , ziarul online "Gandul" a fost cumparat de basisti si asta s-a vazut clar la moartea lui Boc batranu' , iar aceasta basista jegoasa numita Clarice Dinu este probabil varful de lance a noii politici de la "Gandul", politica aliniata obedientului "ProTv", probail ca in curand vor scrie aici Pora, Mircea Marean si alte odioase slugi basesciene , sa speram ca pana atunci cei pe care i-am urmat aici ( Lelia Munteanu, CTP, Negrutiu si alti "adevarati' ) vor fi infiintat un alt site , sau vor scrie altundeva .

 
#101 Dr. Lecter 25.01.2012 17:05

@Gelu
Bine, domnule! Atunci să-i dedicăm o epigramă de scuze:

Să mă ierţi, scumpă Clarice,
că făcui aşa o gafă !...
Cum o să renunţi la scris,
când tu eşti dactilografă?!

Acum sunteţi mulţumit? :))

 
#102 Dr. Lecter 25.01.2012 17:25

Oameni buni - mmmm!... Iami, iami! - de ce ar fi angajat domnul po-Pândaru o Clarice, eminamente băsistă, la Gândul, publicaţie on-line, care se vrea absolut neutră?
Ăăă? Ştie careva?
E-xact!
Ca să facă accesări muuulte, cu lacheii pedelei, care se simt, sub Clarice, ca păstrăvul în crescătorie.
Păi, eu scriu un comentariu cu număr de ordine peste sută, la un text inept, aproape imbecil, în timp ce ce ditamai CTP-ul abia a strâns 443 de comentarii. Logica şi bunul simţ zic că, proporţional, duduia Clarice ar fi trebuit să agonisească 10 comentarii, dar şi alea -intranscriptibile pentru cititorii blajini, care nu admit cuvinte în patru litere drept argument în polemică.
Da' Clarice dă undă verde la portocaliu! Asta e de bine! Jăndaru' po.Pândaru încasează bani. Treaba nerge bine...
Şi o să-i mai meargă până se satură CTP-ul şi Lelia M. să semneze la aceeaşi foiţă virtuală cu Clarice.

 
#103 eva888 25.01.2012 17:32

@Dr. Lecter
Daca toti sunt tigani tu ce esti? Sunt din neamul tau! Inseamna ca esti tigan! Eu macar stiu ce sant! Maghiar, dar totusi o apreciez pe domnul Crin Antonescu care si daca iti place si daca nu va deveni PRESEDINTELE acestei tari, unde traim impreuna romani maghiari si TIGANI!

 
#104 Dr.Lecter 25.01.2012 18:42

@eva888
mai întâi trebuie să studiem împreună genurile: feminin, masculin, neutru.
Restul, patologia dumitale, faptul că te crezi, te vrei ţigancă , e de domeniul medicului de specialitate.
Ţigani sunt o stirpe mişto. Au un folclor irepetabil.
Domnia ta unde lucrezi sau, măcar, unde eşti internată?
La Floreasca-urgenţă am pile.
În rest, apelează la bunul Dumnezeu!

 
#105 eraser 25.01.2012 20:06

Ce fata de TIGANCA BORATA SI IMPUTITA AI!:)))CLARICE DINU....NESPALATA IMPUTITA,TARFA INFECTA CE ESTI!!!

 
#106 UNGUREANU @ CANIBAL 25.01.2012 20:13

SA-L LI NG I IN ΠZ-DA PE CLARICE, ESTI O * ΜWISTA BASHITA.

NUMARA COMENTURI SI MORI !

 
#107 ioana 25.01.2012 20:34

@UNGUREANU @ CANIBAL
Antonescu este penibil!!!!!!! IMATUR, INCOLOR, INODOR , INUTIL...........E de o rautate crunta!!! Spalati-va pe cap cu el! Nu cunoasteti omul! Vai si amar de capul lui!!!

 
#108 cristi 25.01.2012 21:27

antonescu cu fata aia penibila nu stiu dece nu se lasa de politica ca ne strica si culorile la tv.se rade lumea de ponta si antonescu cand apar ca doi mascarici,mai bine il tineau pe Geoana ca avea totusi un respect asa prostanac cum era,stia sa se poarte in lume.vai de voi care strigati an strada in loc sa mergeti sa munciti se vede ca traiti pentru ceea ce meritati.mergeti fratilor la munca ca ne-am saturat sa va tinem in spate,ca tot voi ati fost si la greve sindicale,si la tot felul de mizerii.l=ati pupat in dos pe iliescu si v-a dat ajutor social ,v-ati invatat sa trandaviti si sa umblati cu selaina,LA MUNCA NU LA INTINS MANA!!!

 
#109 mm 25.01.2012 21:32

@Diaspora
tot aud la tv ca poporu nu il vre pe boc si basescu .EU IL VREAU LUMEA PE STRADA LA MINE IL VREA .DE CE VORBITI IN NUMELE MEU

 
#110 IOAN 25.01.2012 21:33

dute si te culca clarice dinu si spalate pe la ochi nu esti buna de ziarista dute si pupa-l la c--r pe basescu.SUCCES!

 
#111 antonescu 25.01.2012 22:20

dar de de ca-l pupe Clarice pe Basescu undeva, voi ar trebui sa-l pupati, usl-istilor si pupincuristilor lui Felix, Lolek si Bolek. Nu mai aveti rabdare sa ajungeti la putere, si ce-o sa faceti... cerd ca o sa faceti pe voi, nu aveti nici o solutie la nimic, nu ati venit nici cu o propunere sa scoateti tara din criza, acuma nu este bine ca curata tara de lichele ca voi?
v-ati imbuibat destul din 1990 incoace, uite unde am ajuns!
nesimtitilor!

 
#112 ponta 25.01.2012 22:23

eu il vreau pe Basescu si Boc sa-si termine mandatele, toata lumea cu bun simt si putina cultura, fara sa intre-n mocirla de politica il vrea pe Base asa cum este.

 
#113 joenegut 25.01.2012 22:30

Mai Claricioaico, mai don'soara ai fost angajata sa scrii prostii, sau te pune cineva?

 
#114 gus 26.01.2012 01:13

crestere economica 2000-2004-media 5.5 %, 2005-2008-media 7.5 %, diferenta 2009- -5%, 2010- aprox -5 %, 2011 probabil max 2 %, pt destepti

 
#115 big 26.01.2012 08:04

Si ce te doare burta pe tine? Daca ai griji du-te si dormi in poarta la Cotroceni, de pe deal poate vezi Flota. Ce vrei sa-si Antonescu concediu?

 
#116 alien5 26.01.2012 08:39

d-na,
(vorbiti prea licentios pentru unii, adica prea la obiect.
si, nu lasati impresia ca sunteti in trendul ziarului.)

usl-ul, in intregime, este o nebuloasa, dar cu un singur scop: puterea.
se vede clar ca nu au solutii, mizeaza pe nemultumirile maselor, si, de ce nu, pe lipsa de personalitati viabile din pdl.
practic, basescu este ghimpele.
daca, basescu va mai cadea la pace cu psd-ul, atunci pot sa afirm cu tarie, ca e dus, si nu are legatura cu modernizarea romaniei.
cat despre antonescu, are meritul de a pastra nestirbita reputatia pnl-uli: de a 5-a roata de la caruta.

 
#117 petre 26.01.2012 10:28

nice try, alice !
ctp e sigur de acord cu tine ! de fapt toata lumea e de acord cu tine ! ce spun eu, toata galaxia e de acord cu tine !
pacat ! "gandul" era considerat de multi un ziar quality. uite ca incepe sa nu mai fie !

 
#118 fanel 26.01.2012 11:06

cea mai buna caracterizare, elaganta in simplitatea sa, facuta lui antonescu a venit din partea domnului djuvara: prostul, daca nu-i fudul, nu-i prost destul.

 
#119 stefan 26.01.2012 11:07

Ne place sau nu ne place Crin Antonescu, trebuie sa recunoastem ca este un bun orator,se vede ca e mult mai scolit ca Basescu.

 
#120 vasile moldovan 26.01.2012 11:10

Mai oameni, nu mai faceti jocul lui Antonescu.Nu itelegeti ca acesta se foloseste de conjunctura actuala ca sa ajunga presedinte?. El stie f.bine ca daca alegerile prezidentiale se vor face la termen ,s-ar putea sa apar un candidat mult mai credibil si el sa junga ce a fost ,un umil muzeograf. Aveti rabdare sa avem posibilitatea de a alege din mai multe oferte.Acest adormit vrea sa ajunga la repezeala presedinte bazindu-se pe iuteala de mina si nebagarea de seama a noastra .Mare scamator ,baiatu ista!

 
#121 Optimistul 26.01.2012 15:21

Nu e prima data in istorie cand PNL isi retrage prin demisii oamenii din parlament. Pe 8 ianuarie 1912, Bratianu anunta pe rege ca parlamentarii PNL vor demisiona (si s-au tinut de cuvant) in incercarea de a forta caderea lui PP Carp. Carp a cazut, dar nu liberalii au fost chemati de rege sa faca guvernul, ci conservatorii avand drept prim-ministru desemnat pe Titu Maiorescu.
Acum nu se va intampla deloc asa pentru ca:
1. Parlamentul ar ramanea in functie si s-ar face alegeri partiale (in colegiile ramase vacante, unde, cu toata tevatura demonstrantilor, nimeni nu mai garanteaza tot atatea mandate pentru coalitia demisionara).
2. In caz de alegeri partiale, USL (nemaiavand parlamentari) nu mai poate delega membri in birourile electorale ale sectiilor de votare.

 
#122 PREMIERUL 26.01.2012 18:47

Ce mult m-as bucura sa-si dea demisia opozitia , pt ca asa nu sa-ar mai ascunde in spatele imunitatii parlamentare si ar putea fi anchetati mult mai simplu de organele abilitate ale statului.

 
#123 da 26.01.2012 21:11

Esti o fraiera

 
#124 da 26.01.2012 21:14

Si o urata si pe dinauntru

 
#125 mia 26.01.2012 22:03

ce cauta basista asta la Gandul?

 
#126 Ion din Australia 27.01.2012 10:13

Am o rugaminte la cei care gestioneaza acest site: Faceti cunoscut faptul ca nu publicati nici un comentariu care contine greseli elementare de scriere in limba romana.
Va multumesc frumos !

 
#127 adi 27.01.2012 12:13

@goru
Daca asa vorbeste tatal tau cu mama ta cu expresii de genul celor pe care le-ai enumerat, nu inseamna ca trebuie sa ii urmezi exemplul.
Rusine pt limbajul de mahala!

 
#128 adi 27.01.2012 12:16

@mesaj
Mie discursul lui antonescu (cel din parlament) mi s-a parut de tip hitlerist.Oratorul lu` peste prajit...

 
#129 adi 27.01.2012 12:24

Daca asa vorbeste tatal tau cu mama ta cu expresii de genul celor pe care le-ai enumerat, nu inseamna ca trebuie sa ii urmezi exemplul.
Rusine pt limbajul de mahala!

 
#130 IONUT 27.01.2012 14:06

USL are o strategie distructiva, nu se gandesc deloc la viitorul tarii.Problema lor este nu este ca Traian Basescu si PDL nu ar fi potriviti la guvernare, ci ca nu sunt ei acolo sa fure tot!

 
#131 trolu 28.01.2012 20:56

ziarista asta a fost infiltrata de evz pentru a alunga cititorii lui gandul?
unde vezi tu prapastie cucoana in afara de cea intre basescu si restul lumii?

 
#132 Caponea 30.01.2012 19:28

USL-ashii injura de mama focului. Evenimentele din UE care vizeaza in special Grecia si * demonstreaza ca acest guvern a fost destul de performant. Altfel, sa ne imaginam ca doi ciudati vor ajunge sa conduca natiunea! Ne vom face de ras pe toate meridianele prezentandu-ne cu doi necopti, iresponsabili si imaturi. Crin si Victor, ce "cuplu"!

 
#133 IQ100 31.01.2012 06:15

Clarice Dinu esti vopsita si la par si la suflet, ai un ten uscat si un par paradit, esti urata, la fata si la gandire, s-l@ba si trista, nu ma mir ca esti basista....e prima oara cand spun adevaruri suparatoare unei femei, dar nu esti femeie daca girezi un regim care are ceva cu "mamicute-le si bebelusi-i', "tig@ncille impootzite", Viermii, g@oza/rii, un regim criminal la propriu (vezi m.ortii de pe sosele, vezi pensiile de 400 ROn reduse cu 25%)...n-ajungeam la tine daca nu iti facea reclama Mircea Badea. Iti urez din toata inima sa nu te iubeasca niciodata nimeni, inafara de animalele de companie, sa nu te [mai] phoota niciodata vreun barbat care sa fi fost atras de tine, sa ramai cu putinul care ti-a picat pana acum, sa n-ai in viata ta de aici incolo vre-un copil sau vre-un orgasm. Asta meriti, de asta sa ai parte!

 
#134 IQ100 31.01.2012 06:19

@119 "ne place sau nu ne place Crin Antonescu, trebuie sa recunoastem ca este un bun orator,se vede ca e mult mai scolit ca Basescu."
hahaha...pai cum sa vada asta unul scolit MAI PUTIN ca Basescu, aka un postac pedelac?

 
#135 IQ100 31.01.2012 06:28

@10 bati campii, tocvarasu securist...normal ca, statistic, in vremurile moderne, oamenii nu mai sunt monogami pe durata vietii ..Base n-a lasat-o pe nevasta pt Boolangiou si pe Boolangiou pt Wooodrea? Ponta cel putin le-a luat cu actel pe partenerele de viata succesive si are grija si de copii (nu ca marinaru', ia cauta pe net despre podsibilul copil din flori)...revenind normal ca oamenii se invart in cercul lor asa ca tot membri de partid, fosti PCR-isti si secoristi se incuscresc, fosta nomenclatura, cat de cat filtrata si scolita la generatia a doua si a treia...numai Base a promovat din nou "prima generatie incaltata" (daca iti spune ceva expresia asta), "strada" , "vama" si cocosii lor...

n-am scris-o pt tine am scris-o pt diasporenii adevarati, poate prea tineri sa aibe o privire peste timp si clase sociale; si socialiste

 
#136 IQ100 31.01.2012 06:28

erata generatiile a doua si a treia

 
#137 IQ100 31.01.2012 06:42

Mim 56 esti ...sublim
citez aleator :
"Nu tin cu pdeleii. M au suparat ca au furat ca si ceilalti" Aiurea; au furat mai mult. Datoria pe vremea alora era 8 miliarde, acum e 100 miliarde si noi o ducem mai pr.ost

"-oare pentru ca a indraznit sa infrunte mafia din vami,din politie din justitie?"
nu le-a -- infruntat, le-a patronat

"-pentru ca a stopat plata banilor nostrii catre revolutionarii imaginari fabricati pe spagi?"
le-a dat inmapoi ca sa se retraga de la protestele din PU

"-pentru ca incearca sa elimine pensiile unor handicapati imaginari?"
a taiat si la reali, la rand si la gramada.. iar .la imaginari nu sunt asa sigur, vezxi parandaratul, vezio mafia Mondeala si maslinie la ten


"-pentru ca a incercat sa taie din pensiile de zeci si sute de milioane obtinute pe nedrept de unele categorii de pensionari?"
a incercat nu se pune...de ce n-a taiat?

 
#138 viorel 1.02.2012 10:39

sorin postac de serviciu ai o impresie prea buna despre crin si nu vad ce poate schimba in tara asta doar sa doarma la cotroceni ca de altceva nu se va ocupa cine crede ca esaloanele 3-4-5 de decizie vor da doi bani pe el se inseala daca cistiga va fi cel mai slab presedinte eu unul nu dau doi bani pe ce zice e vrajeala hai pa

 

Adauga un comentariu

Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Gândul. Campurile marcate cu rosu nu sunt valide! Comentariul a fost adaugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numarul din imagine:
Versiune mobil | completa