gandulsanatate-food-drink
rss
Cafeaua poate micşora sânii
Cafeaua poate micşora sânii
Femeile care ţin la sânii lor ar trebui să renunţe la porţia zilnică de cafea. Şi asta pentru că în urma unor cercetări s-a descoperit că trei ceşti de cafea pe zi sunt suficiente pentru ca sânii să-şi piardă frumuseţea şi volumul. Oamenii de ştiinţă de la Universitatea Lund din Suedia afirmă că ar exista o genă care condiţionează dimensiunea sânilor de consumul cafelei, astfel încât iubitoarele de cafea se pare că au sânii mai mici decât restul femeilor.
Află mai multe despre efectele cafelei asupra sanilor pe www.csid.ro
publicitate
- STIREA ZILEI PE MEDIAFAX.RO
- PE ACEEASI TEMA
-
- Cafeaua ţine la distanţă virozele respiratorii
- După mesele copioase, medicii recomandă consumul unei ceşti de cafea
- Contrar aparenţelor, cafeaua îţi accentuează starea de mahmureală
- Cafeaua reduce riscul de cancer de prostată cu aproximativ 60%
- Două-trei ceşti de cafea pe zi te scapă de dureri de cap
- RECOMANDATE
-
- "MUNCEAM PÂNĂ A DOUA ZI DIMINEAŢĂ". PÂNĂ UNDE MERGI PENTRU UN JOB. POVESTEA TINEREI CARE A INTRAT ÎN COMĂ
- „Drive test” pentru sâni: 100 de euro costă simularea implantului mamar
- Vanghelie, după ce l-a felicitat pe Năstase: Mă adaptez, ce dracu’ să fac, să mor?
- Elena Udrea, „sufocată” de darurile primite de când e ministru: „O să le scot la licitaţie, pentru o cauză umanitară!”
- Chirilă nu mai are voie să cânte piesele Vama Veche fără acordul foştilor membri ai trupei
- Cum va arăta noua maşină pe care Ford o va produce la Craiova
- CARICATURA ZILEI
- DIN ACEEASI SECTIUNE
-
- Numai în Capitală sunt între 17.000 şi 24.000 de consumatori de droguri injectabile
- Cercetătorii explică cum şi de ce căsătoria ţine la distanţă diferite boli
- Bărbaţii îşi vor putea testa fertilitatea, în curând, cu un dispozitiv care seamănă cu testele de sarcină
- Mic ghid pentru o alimentaţie sănătoasă
- Femeile folosesc zilnic produse cosmetice expirate şi de 4 ani
TOP ARTICOLE GANDUL
- "MUNCEAM PÂNĂ A DOUA ZI DIMINEAŢĂ". PÂNĂ UNDE MERGI PENTRU UN JOB. POVESTEA TINEREI CARE A INTRAT ÎN COMĂ
- Cum va arăta noua maşină pe care Ford o va produce la Craiova
- România urcă în topul miliardarilor lumii. Averile miliardarilor autohtoni se ridică la 4,3 miliarde de dolari. Ioan Niculae este "new-entry" în Forbes
- Preşedintele, făcut academician. Cum a devenit Băsescu coleg cu Iliescu şi Cristoiu. „Sunt mândru că suntem colegi”, spune Cristoiu. Iliescu: „Aşa a fost primit şi Ceauşescu”
- Sârbu, Oprea şi Diaconescu - preşedinţii independenţi au partidul cu scut şi acvilă cu cruce în cioc
- VIDEO Trafic blocat în centrul Capitalei. Bucureşteancă lovită de autobuz. Două persoane au murit într-un accident pe DN1. Drumuri naţionale închise
- Fiscul, amendat dacă bate la uşa firmelor mai des de o dată la doi ani
- Boc spune că statul va plăti salariile câştigate de bugetari în instanţă când va avea bani: cândva în următorii trei ani
- Meciul dintre Năstase şi Nichita a fost câştigat de Iliescu
- Puiu Popoviciu a vândut IKEA Băneasa pentru 30 milioane euro




























Femeile care ţin la sânii lor ar trebui să renunţe la porţia zilnică de cafea. Şi asta pentru că în urma unor cercetări s-a descoperit că trei ceşti de cafea pe zi sunt suficiente pentru ca sânii să-şi piardă frumuseţea şi volumul.
unde mi-au disparut sanii?
prostii.......nevast a mea bea de 30 de ani,nu 2-3 cafele,ci si 4-5 pe zi si din contra,in loc sa i se micsoreze sanii,se tot maresc de la un an la altul.pai sunt femei care,dupa ce ca au sanii foarte mici,la cafeaua pe car o beau zilnic,ar trebuii sa nu mai aiba sani deloc!!!!!!!.......
DA, Eu am sanii foarte mari ,desi sunt f. slaba si nu am baut si nu beau niciodata cafea.
inca o prostie crunta. beau trei-patru cesti de cafea pe zi si port cupe marimea d. astia cand n-au de lucru mai scot cate un studiu ridicol...
Ai un umor nebun, ti-am dat nota maxima!
am baut 6 cani x 250 ml cafea / zi si am crescut de la sutien nr. 1 la 5 !!! nu am decat 52 kilograme!
ce spun "cercetarile"? "ã®n urma unor cercetäƒri s-a descoperit cäƒ trei ceåŸti de cafea pe zi sunt suficiente pentru ca sã¢nii säƒ-åŸi piardäƒ frumuseå£ea åŸi volumul"
cum incepe articolul? "femeile care å£in la sã¢nii lor ar trebui säƒ renunå£e la porå£ia zilnicäƒ de cafea"
in medie, portia zilnica este de o ceasca pe zi. deci de ce sa renunte?
vizitati *** exmedia ro
merita !