14465 vizualizări 1 dec 2014

Curtea de Apel a decis săptămâna trecută că trustul Intact trebuie să plătească RCS suma de 5 milioane de lei - echivalentul a peste un milion de euro - reprezentând „despăgubiri pentru prejudiciul moral”, în urma campaniei de denigrare dusă de Antena 1 şi Antena 3, după ce posturile TV ale Intact au fost scoase de pe platforma DTH, Digi, potrivit paginademedia.ro

În plus, instanţa îi obligă pe pârâţi ca, după ce decizia rămâne irevocabilă, aceasta să fie difuzată pe post timp de o lună, sub formă de ştire şi de croll, din oră în oră.

În aprilie 2012, posturile TV ale Intact au fost scoase din reţeaua Digi din motive financiare. Antena Group ar fi cerut 7 milioane de euro pe an pentru difuzarea posturilor prin reţeaua DTH. Mihai Gâdea şi Sandra Stoicescu au catalogat drept „abuzivă” decizia RCS de a scoate posturile TV ale Intact de pe platforma Digi.

Decizia Curţii de Apel poate fi atacată cu recurs şi se va aplica atunci când va fi definitivă şi irevocabilă.

 

Citește și: